دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پی آر پی جهت درمان ریزش مو ابرو و تقویت آن
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
پی آر پی ابرو: در این مطلب قرار است شما را با اطلاعاتی در مورد پی آر پی ابرو آشنا کنیم و یک سری از مهم ترین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با خواندن این مطلب آگاهی های خود را از این کار که می خواهید انجام دهید بالا ببرید.

پی آر پی ابرو یکی از روش های جدید می باشد و از قدرت پلاسمای غنی از پلاکت استفاده می شود و این پلاسما نیز از بدن خود فرر گرفته می شود از این جهت تاثیر چندانی نخواهد داشت. این پلاسما به بدن کمک می کند تا بتواند میزان رشد مو های ابرو را افزایش داده در نهایت ابرو های پر پشت تری خواهید داشت.

همه چیز درباره پی آر پی ابرو

استفاده از این روش را می توان برای همه افراد تجویز کرد با این حال باید از روش های کارکرد این مورد بسیار ساده می باشد از این جهت بهتر است با آن آشنا شوید. همانطور که می دانید فولیکول های مو از طریق خون تغذیه می شوند از این جهت با استفاده از پلاسمای بدن خود فرد استفاده می شود و در نهایت فولیکول های مو تقویت می شوند.
برای بدست آوردن این ماده باید از خود فرد خون بگیرید و درون دستگاه قرار دهید. پلاسمای موجود در خون جدا خواهد شد و این پلاسما ۵ برابر بیش تر از پلاسمای خون دارای پلاکت می باشد. بعد از این که پلاکت ها گرفته شدند به سرم تقویت و رشد مو اضافه می شوند و این ترکیب را با استفاده از سوزن های میکرو به ابرو ها تزریق می شوند. البته باید در نظر داشته باشید که این مورد حدودا ۳ الی ۴ ماه زمان می برد تا نتیجه نهایی را برای شما نمایان کند.

پی آر پی ابرو

مزیت های این روش

پی آر پی ابرو معمولا برای ابرو های کاشته شده انجام می گیرد و می تواند به پر پشت شدن و رشد بیش تر آن ها کمک می کند. این کار دارای یک سری مزیت هایی می باشد که بهتر است آن ها را بدانید و با آگاهی بیش تر برای این کار اقدام نمایید. مزیت های این روش عبارت اند از :

تقویت ابرو هایی که کاشته شده اند.
هزینه بسیار کم و معقول
تغذیه فولیکول های ابرو
بهبود ابرو های نازک
داشتن عارضه بسیار کم
بدون ایجاد درد و خونریزی
کاهش واکنش های آلرژیک نسبت به سایرین
تحریک تولید کلاژن

معایب پی آر پی

پی آر پی که برای ابرو ها استفاده می شود علاوه بر نتایج بسیار خوبی که دارد می تواند یک سری معایبی نیز داشته باشد که این معایب عبارت اند از :

ایجاد تورم و قرمزی
ایجاد کبودی
پارگی رگ ها در حین خون گیری
آسیب به بافت ابرو
عدم جداسازی درست و اصولی پلاکت ها

نکته : در نظر داشته باشید که اگر از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید کم تر دچار معایب این روش خواهید شد و می توانید از بروز مشکلات بعدی در این زمینه پیشگیری کنید.

افراد مستعد برای این روش

هر روشی یک سری افراد مستعد دارد که باید آنها را بشناسید و اگر خودتان نیز جزئی از آن ها بودید برای پی آر پی اقدام نمایید. افراد مستعد برای این کار شامل افراد زیر می باشند :

تقویت ابرو

داشتن ابرو های نازک
افرادی که بر اثر عوامل متفاوتی مانند استرس دچار کاهش حجم ابرو ها شدند.
افرادی که دارای ریزش ابرو شدید می باشند.
داشتن سن کم و جوان بودن

نکته : سن یکی از مهم ترین عواملی می باشد که باید به آن دقت کنید در غیر این صورت ممکن است در سنین بالا از این روش نتیجه خوبی دریافت نکنید زیرا پلاسمای غنی از پلاکت در سنین جوانی بازدهی بیش تری نسبت به سنین میانسالی دارد.

فواید تزریق پی آر پی

هر کاری که برای زیبایی انجام می دهید دارای یک سری فایده هایی می باشد که قطعا پزشک آن ها را به شما خواهد گفت با این حال بهتر است اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید. فواید انجام این کار عبارت است از :

بالا رفتن میزان حجم ابرو ها
جوان سازی ظاهر
عدم نیاز به استفاده از وسایل آرایشی ابرو
رهایی از روش های تقویت ابرو
هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه

حتماً بخوانید:
از فواید بی شمار تزریق پی آر پی چه می دانید؟

از فواید بی شمار تزریق پی آر پی چه می دانید؟

تزریق پی آر پی و فواید آن تزریق پی آر پی (PRP) یا پلاسمای غنی‌ از پلاکت یکی از روش های درمانی نوین با هدف بهبود مکانیزم طبیعی ترمیم بدن در ارتباط با…

عوارض جانبی

از هر روشی که برای درمان مشکلات خود استفاده کنید ممکن است یک سری عارضه هایی را با خود به همراه داشته باشد با این حال باید بدانید که چون این روش از پلاکت های خود فرد استفاده می کند و اگر از یک فرد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود عارضه های بسیار کم تری دارد. درد و ناراحتی هایی که در این روش ایجاد می شود را می توانید با استفاده از یک مسکن درمان کنید و عارضه های دیگر این روش به دلیل استفاده از یک مرکز غیر تخصصی می باشد. این عوارض شامل موارد زیر می باشد :

رگ گیری نا مناسب و پاره شدن رگ دست و آسیب های این چنینی
جدا نشدن مناسب پلاسما
عدم نتیجه دلخواه
آسیب شدید به بافت پیشانی در اثر نا بلد بودن فرد انجام دهنده پی آر پی

فواید پی ار پی ابرو

باید بدانید که اگر از این روش استفاده می کنید باید صبر بسیاری داشته باشید در غیر این صورت ممکن است یک سری مشکلات دیگری در این زمینه برایتان ایجاد شود. نتایج نهایی پی آر پی ابرو حدودا ۴ ماه بعد از تزریق دیده می شود و شما نمی توانید مانند روش های دیگر نتیجه این روش را بلافاصله مشاهده نمایید.
در برخی از افراد لازم می باشد که این روش چند بار تکرار شود تا بتوانند ابرو های از دست رفته خود را بازیابند. این روش یکی از بهترین روش ها برای تقویت ابرو و حتی مو ها می باشد و اگر مو های خود را در اثر استفاده از دارو ها و یا بیماری از دست داده باشید می توان گفت این روش بسیار ایمن و کم هزینه می باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits