دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از این ماسک های خانگی برای تقویت موهای خود استفاده کنید
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ماسک خانگی برای تغذیه مو-روغن زیتون-عسل و تخم مرغ برای موهای خشک-ماسک برای موهای معمولی-بلغور جو و شیر برای موهای نرم- آووکادو و سس مایونز -ماسک برای موهای آسیب دیده-ماسک موز برای موهای قوی-عصاره جو

آیا از همه محصولات گرانبهای مو استفاده کرده اید؟ آیا از نتایج موهای خود ناراضی هستید؟ پس این محصولات را متوقف کنید و توصیه های مارا گوش کنید. محصولات ارزان قیمت ولی بسیار موثر را برای شما پیشنهاد میکنیم. عادات غذا خوردن روزانه برای مراقبت از مو را برای شما توصیه میکنیم .ماسک مو که بدون مواد شیمیایی است که هم موهای شمارا مرطوب و قوی میکند و هم بسیار پرفایده است.

از این ماسک های خانگی برای تقویت موهای خود استفاده کنید

ماسک خانگی برای تغذیه مو

۱- روغن زیتون؛ عسل و تخم مرغ برای موهای خشک

۵ قاشق روغن زیتون , ۲ عدد تخم مرغ و یک قاشق عسل.
بهترین و ساده ترین روش برای خلاصی از خشکی مو همین ماسک است که از ۳ مواد موجود در آشپزخانه تشکیل شده است. به موها بزنید و بعد از ۱۵ دقیقه شستشو دهید.



۲- ماسک برای موهای معمولی

نصف فنجان ماست و کمی آرد را بصورت خمیر در آورید از یشه تا نوک مو بزنید نیم ساعت بماند سپس با شامپو بشوئید.


۳- بلغور جو و شیر برای موهای نرم

اگر موهای ابریشمی و صاف می خو اهید؛ این ماسک مو را امتحان کنید. یک قاشق جو با یک قاشق شیر و کمی روغن بادام به مدت ۲۰ دقیقه بماد سپس با شامپوی ملایم بشوئید.


۴- آووکادو و سس مایونز ماسک برای موهای آسیب دیده

آووکادو دارای ویتامین آ و آنتی اکسیدان است. آلودگی هوا و نور خورشید باعث آسیب زدن به مو ها میکنند . ترکیبی از آووکادو و مایونز و روغن زیتون برای جلوگیری از آسیب دیدکی نور خورشید بسیار خوب استو همچنین سس مایونز موهارا مرطوب میکند پس از ۲۰ دقیقه شامپو بزنید.



۵-ماسک موز برای موهای قوی

موز ترکیبی از ویتامین آ ؛ کربوهیدرات ؛ اهن و پتاسیم است. ن موز رسیده بایک قاشق عسل آسیاب کنید ومخلوط کنید. بعنوان ماسک مو استفاده کنید. رشد مو را قوی تر میکند و آثار شگفت انگیزی برروی موهای آسیب دیده دارد.


۶- عصاره جو

نصف لیوان آبجو و۱ قاشق روغن آفتابگردان, ۱ عدد تخم مرغ موراتقویت میکند . تخم مرغ شامل ویتامین و اسیدهای چرب است که مرطوب کننده طبیعی است و به موهایتان حجم میدهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits