دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید باورنکردنی شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره
10
زمان مطالعه: 6 دقیقه
شامپو پروتئینه جوانه گندم شامپو روزانه : این شامپو باعث تقویت مو و افزایش مقاومت مو با قدرت شویندگی مناسب دارای پرو ویتامین B5 جهت حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو حاوی ویتامین E و مناسب برای انواع مو است.

معرفی فواید شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره برای شستشو روزانه طراحی و تولید شده است. pH این شامپو حدود 5.5-5 تنظیم شده است که pH طبیعی پوست و مو است (pH پوست توسط اسیدهای چرب کمی اسیدی می گردد). وجود و حفظ این pH در سطح پوست از رشد باکتریها به خصوص پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک ها جلوگیری می نماید.وجود pH قلیایی در شامپو باعث حذف کامل چربی های پوست شده و پوست را به سمت خشک شدن سوق می دهد. خشکی مو باعث جدا شدن کوتیکول ها از روی ساقه مو شده که باعث زبری، عدم درخشندگی، افزایش اصطکاک بین تارهای مو، عدم شانه پذیری و در نهایت موخوره می گردد.تنظیم pH در حدود 5.5-5 باعث می شود که حتی در مصرف روزانه شامپو، کوتیکول های مو آسیب کمتری ببیند و مو درخشندگی خود را حفظ نماید. در تهیه این شامپو از مخلوط چند نوع سورفاکتنت آنیونی ملایم با غلظت کم استفاده شده است تا در عین داشتن اثر شویندگی مناسب باعث تحریک پوست سر نشود.

ویژگیهای شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

  • تقویت مو و افزایش مقاومت مو با قدرت شویندگی مناسب
  • دارای پروویتامین B5 جهت حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو
  • حاوی ویتامین E با اثر حفاظتی در برابر عوامل مخرب محیطی
  • مناسب برای انواع موها
  • غنی شده با پروتئین جوانه گندم جهت تقویت مو
  • قدرت شویندگی مناسب بدون تحریک پوست

 شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

مزایای مصرف شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

اغلب مردم عادت کرده‌اند بدون دانستن ویژگی موی خود، از هر شامپویی بی‌توجه به نوع و خصوصیات آن استفاده کنند. حال آن‌که صرف‌نظر از مارک و برند، باید شامپویی مطابق با خصوصیات مویشان انتخاب، خریداری و استفاده کنند.پژوهشگران پوست و مو با تأکید بر این‌که سلامت و پاکیزگی مو روش‌های بسیاری دارد که برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است معتقدند به جای این‌که به میزان کف کردن مایع شست‌وشودهنده و نام آن نگاه کنید باید به مناسب بودن مواد تشکیل‌دهنده آن مطابق با موهای سر خود توجه کنید.

شامپو زدن روزانه مو از دیدگاه پزشکی برای سلامت موها مۆثر نیست. افرادی که روزانه دوش می‌گیرند، باید از شامپویی استفاده کنند که دارای مواد شوینده ضعیفی است، زیرا مواد شوینده به پوست سر نیز رسیده و شست‌وشوی روزانه مو با شامپوهای قوی موجب می‌شود روغن مورد نیازی که برای حفظ موی سر باید باقی بماند از بین رفته و کم‌کم با ضعیف شدن ریشه موها، کیفیت سلامت آنها کاهش یافته، در مواردی خشک و شکننده و در مواردی موجب ریزش خطرآفرین برای موها می‌شوند.
شست‌وشوی سر روش خاص خود را دارد. سه یا چهار مرتبه شامپو زدن مو در هفته کافی است و بیش از آن نه تنها درست نبوده بلکه آسیب‌زا نیز خواهد بود. بهتر است افرادی که روزانه دوش می‌گیرند، یک روز در میان تنها شامپوهایی را که فقط رایحه و عطر دارند و میزان مواد شوینده آنها بسیار کم است استفاده کنند.

البته در این میان، نکته حائز اهمیت دیگر انتخاب نوع شامپوی مخصوص شست‌وشوی روزانه سر هر فرد است که وابستگی زیادی به جنس خشک، ضخیم، نرم، فرو ... شخص دارد.شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره یک شامپوی روزانه عالی برای تقویت و محافظت از موهای شماست. این شامپو تاثیر سوئی روی موها ندارد و با قدرت پاک کنندگی مناسب برای مصرف روزانه تهیه شده است. در فرمولاسیون شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره ترکیباتی بکار رفته است که موها را تغذیه و ترمیم می کنند. در ادامه مقاله خواص ترکیبات موجود در شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره شرح داده شده است.

ویتامین E

شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره حاوی ویتامین E است .این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود.زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود.

سلامت مو با شامپو پروتئینه جوانه گندم

پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم

شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره حاوی جوانه گندم است. این پروتئین هیدرولیز شده حاوی اسید های آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره می باشد، اسید آمینه سیستین موجود در آن می تواند باندهای دی سولفیدی در کراتین مو به وجود آورده که باعث استحکام، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده در ساقه مو می گردد.این ترکیبات یک لایه پوشاننده برروی مو تشکیل داده که باعث حالت پذیری هرچه بیشتر مو و شفافیت و لطافت آن می گردد. این پروتئین به راحتی به مو چسبیده باعث رطوبت رسانی عمیق به مو شده و همچنین باعث افزایش ضخامت مو می گردند این ترکیبات باعث تغذیه و احیاء مو از پیاز تا انتهای ساقه مو گشته و با تحریک متابولیسم سلولی باعث افزایش رشد و قوام تارهای مو می گردد.

حتماً بخوانید:
فواید و عوارض مصرف روغن جوانه گندم

فواید و عوارض مصرف روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم مزایای زیادی دارد که عبارت از تسکین دهنده ی پوست ، جلوگیری از علائم پیری، از بین بردن آکنه، محافظت از سلامت قلب، تقویت مو، افزایش…

پلی کواترنیوم 10

در فرمولاسیون شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره پلی کواترنیوم 10 بکار رفته است. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد.پلی کواترنیوم 10 همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.

روش مصرف شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

موها را خیس نمایید مقداری از شامپو به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.

توصیه ها در رابطه با شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره

  • شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.
  • شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره برای شستشوی روزانه موها طراحی و تولید شده است.
  • شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits