دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره حاوی شامپو جوانه گندم ، نرم کننده عمیق مو و کرم ترمیم کننده مو است که شما را از خرید هر شوینده ای در طول سفر بی نیاز می کند.

معرفی سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره

سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره حاوی شامپو جوانه گندم ، نرم کننده عمیق مو و کرم ترمیم کننده مو است که شما را از خرید هر شوینده ای در طول سفر بی نیاز می کند. با همراه داشتن سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره در طول سفر می توانید به خوبی از موهای خودتان مراقبت کنید.

ویژگیهای سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره

سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره حاوی محصولات زیر است:

شامپو جوانه گندم:

  • دارای پروویتامین B5 جهت حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو
  • حاوی ویتامین E با اثر حفاظتی در برابر عوامل محیطی
  • مناسب برای انواع موها
  • غنی شده با پروتئین جوانه گندم جهت تقویت مو
  • قدرت شویندگی مناسب بدون تحریک پوست

نرم کننده عمیق مو:

  • حفظ نرمی و خوش حالتی موها با ماندگاری طولانی
  • دارای پروتئین های هیدرولیز شده جهت لطافت و تقویت موها
  • خنثی کننده الکتریسیته ساکن موها
  • حفظ رطوبت موها و ایجاد درخشندگی

کرم ترمیم کننده مو:

  • حاوی پروتئین های هیدرولیز شده جوانه گندم و ویتامین های B5 , E
  • ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ، فر و مواد شیمیایی
  • حفظ رطوبت طبیعی و جلوگیری از موخوره
  • افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در میان موها

مراقبت از مو

مزایای استفاده از سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره

مناطق مختلف زمین، با یکدیگر متفاوت بوده این تفاوت، از مقدار و نوع و کیفیت املاح وارده بر آبها، ناشی می شود. در یک منطقه و شهری که شخص سالهای سال، در آن زندگی کرده، یا در آن متولد شده و رشد یافته است، ارگانیسم وجودش با طبیعت آب و هوای محیط زیست آن، هماهنگی پیدا کرده و پوست و موی سرش به آب محیط عادت نموده است.

اگر شخص مسافرت کند، یا تغییر آب بدهد، چون آب جامد دارای املاح دیگری، بغیر از آب مورد استفاده و همیشگی، فرد می باشد، هنگام تماس با مو و پوست سر، در این اعضاء باعث احساس بیگانگی خواهد شد، مخصوصاً که اگر دارای املاح سنگین به ویژه از نوع مضر باشد، از اینرو موها از خود واکنش شدیدتری نشان می دهند، که از این قبیل عکس العمل ها، ریزش مو و احیاناً شوره سر را می توان، نام برد. به همین جهت همانطوریکه، قبلاً گفته شد، بهتر آن است که در صورت امکان از آب مطمئن استفاده شود.

برای پیشگیری از بروز مشکلات برای موی سر در طول سفر باید از محصولات باکیفیتی استفاده کرد که تغییرات آب و هوا را به خوبی پوشش دهد. شرکت سینره با تولید سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره به شما اطمینان می دهد که در طول سفر از موهای خودتان به خوبی مراقبت می کنید.

پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم

در فرمولاسیون سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم وجود دارد .این پروتئین هیدرولیز شده حاوی اسید های آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره می باشد، اسید آمینه سیستین موجود در آن می تواند باندهای دی سولفیدی در کراتین مو به وجود آورده که باعث استحکام، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده در ساقه مو می گردد.

این ترکیبات یک لایه پوشاننده برروی مو تشکیل داده که باعث حالت پذیری هرچه بیشتر مو و شفافیت و لطافت آن می گردد. این پروتئین به راحتی به مو چسبیده باعث رطوبت رسانی عمیق به مو شده و همچنین باعث افزایش ضخامت مو می گردند این ترکیبات باعث تغذیه و احیاء مو از پیاز تا انتهای ساقه مو گشته و با تحریک متابولیسم سلولی باعث افزایش رشد وقوام تارهای مو می گردد.

ویتامین E

ویتامین E یکی دیگر از ترکیبات مفید موجود در سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود.

زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود

گلیسیرین

گلیسیرین موجود در سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.

مراقبت از موها

روش مصرف سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره

موها را خیس نمایید مقداری از شامپو جوانه گندم را به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید. سپس با توجه به بلندی مو مقدار مناسبی از نرم کننده عمیق مو را روی ساقه ها و نوک موها پخش کرده و پس از5 الی 10 دقیقه آبکشی نمایید. پس از گرفتن مقداری از رطوبت موهای خود توسط حوله، مقداری از کرم ترمیم کننده مو را بر روی قسمت های میانی و انتهایی مو بمالید.

توصیه ها در رابطه با سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره

  • سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره را از مراکز معتبر خریداری کنید.
  • شما می توانید ست مراقبت از پوست سینره را نیز برای محافظت از پوست خودتان تهیه کنید.
  • سِت مسافرتی مراقبت از مو سینره در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

آشنایی با سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره

معرفی سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره

ژل شستشوی صورت پوست های معمولی تا خشک سینره

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits