دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره یکی از محصولات مراقبت از موی شرکت طبیعت زنده است که حاوی شامپو تثبیت کننده رنگ مو ، نرم کننده عمیق موهای رنگ شده ، کرم ترمیم کننده موهای رنگ شده است.

فواید مصرف سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره

سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره یکی از محصولات مراقبت از موی شرکت طبیعت زنده است که حاوی شامپو تثبیت کننده رنگ مو ، نرم کننده عمیق موهای رنگ شده ، کرم ترمیم کننده موهای رنگ شده است. سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره برای راحتی شما و عدم نیاز به هر محصول دیگری در طول سفر تهیه شده است.

ویژگیهای سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره

سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره حاوی محصولات زیر است:

شامپو تثبیت کننده رنگ مو

  • دارای عصاره انار و پلیمرهای کواترنیزه جهت تثبیت رنگ مو
  • حاوی فیلتر ضد آفتاب جهت محافظت از رنگ مو
  • دارای شوینده های مناسب برای ثبات رنگ مو
  • افزایش درخشندگی، شادابی و لطافت موهای رنگ شده

نرم کننده عمیق موهای رنگ شده

  • دارای اثر نرم کنندگی عمیق و رطوبت رسانی قوی برای موهای رنگ شده
  • تثبیت رنگ موها با بهره گیری از خواص ضد رادیکالی عصاره طبیعی انار
  • دارای فیلتر ضد آفتاب جهت محافظت از موهای رنگ شده
  • ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده با استفاده از اسیدهای آمینه ضروری
  • غنی شده با پروویتامین B5 جهت رفع زبری و خشکی موهای رنگ شده

کرم ترمیم کننده موهای رنگ شده

  • حاوی پروتئین های هیدرولیز شده جوانه گندم، ویتامین B5 و E
  • ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ، فر و مواد شیمیایی
  • حفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری از موخوره
  • افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن در میان موها

رنگ مو

مزایای استفاده از سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره


مراقبت از موها برای پیشگیری از ریزش مو و کم پشت شدن موها در همه زمانها حتی در طول سفر نیز اجتناب ناپذیر است. سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره به همین منظور طراحی و تولید شده است تا نیاز شما به محصولات شوینده مو را در طول سفر برطرف کند. در ادامه مقاله خواص ترکیبات موجود در سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره شرح داده شده است.

ویتامین E

ویتامین E یکی از ترکیبات موجود در سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود

پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم

در فرمولاسیون سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم وجود دارد. این پروتئین هیدرولیز شده حاوی اسید های آمینه آلانین، آرژنین، سیستین، گلیسین، متیونین، فنیل آلانین و غیره می باشد، اسید آمینه سیستین موجود در آن می تواند باندهای دی سولفیدی در کراتین مو به وجود آورده که باعث استحکام، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده در ساقه مو می گردد.

این ترکیبات یک لایه پوشاننده برروی مو تشکیل داده که باعث حالت پذیری هرچه بیشتر مو و شفافیت و لطافت آن می گردد. این پروتئین به راحتی به مو چسبیده باعث رطوبت رسانی عمیق به مو شده و همچنین باعث افزایش ضخامت مو می گردند این ترکیبات باعث تغذیه و احیاء مو از پیاز تا انتهای ساقه مو گشته و با تحریک متابولیسم سلولی باعث افزایش رشد وقوام تارهای مو می گردد.

گلیسیرین

گلیسیرین یکی از ترکیبات موجود در سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد

پلی کواترنیوم 10

در فرمولاسیون سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره پلی کواترنیوم 10 وجود دارد. این ماده پلی مری کاتیونی به صورت کمپلکس می باشد که از ئیدروکسی اتیل سلولز مشتق می گردد. این ترکیب حالت دهنده بسیار خوبی می باشد. خاصیت چسبندگی به مو دارد و یک فیلم پوششی محافظ بر روی مو تشکیل می دهد. همچنین باعث رطوبت رسانی به مو گشته و سبب شانه خوری بهتر مو در حالت خیس و خشک می گردد. از شکنندگی مو جلوگیری نموده و براقی و شفافیت مو را افزایش داده و باعث حالت ابریشمی مو می گردد. در مورد موهای مجعد و خشک، باعث حالت پذیری بهتر آنها می گردد و از ایجاد الکتریسیته ساکن و پرواز موها جلوگیری می نماید.

عصاره انار

سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره حاوی عصاره انار است. انار یکی از میوه های درختی است که بومی مناطق شرق ایران تا کوههای هیمالیا در شمال هند است.ایران با تولید سالانه 880 هزار تن انار، بزرگترین تولید کننده آن دردنیاست.انار سرشار از آنتی اکسیدان بوده و حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و اسید فولیک میباشدو به علت داشتن تانن و الاژیک اسید در محصولات موهای رنگ شده مانع از خروج مولکولهای رنگ مو استفاده می شود.

موهای رنگ شده


روش مصرف سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره

موها را خیس نمایید مقداری از شامپو تثبیت کننده رنگ مو را به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید. سپس با توجه به بلندی مو مقدار مناسبی از نرم کننده عمیق موی رنگ شده را روی ساقه ها و نوک موها پخش کرده و پس از 5 الی 10 دقیقه آبکشی نمایید. پس از گرفتن مقداری از رطوبت موهای خود توسط حوله، مقداری از کرم ترمیم کننده موی رنگ شده را بر روی قسمت های میانی و انتهایی مو بمالید.

توصیه ها در رابطه با سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره

  • سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • شما می توانید سِت مسافرتی مراقبت از پوست سینره را نیز برای سفر خریداری کنید.
  • سِت مسافرتی برای موهای رنگ شده سینره را دور از نور مستقیم خورشید و در جای خنک نگهداری کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

۸ راهکارهای خانگی برای درمان موهای رنگ شده

مراقبت از مو رنگ شده : نحوه مراقبت از مو بعد از رنگ کردن

روشهای مراقبت و زیبایی موهای رنگ شده

معرفی شامپو مناسب برای موهای رنگ شده

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits