دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پرپشت شدن سریع مژه در 3 روز با روشی خاص + آموزش

راهکارهای طلایی برای پرپشت شدن سریع مژه در ۳ روز

پرپشت شدن سریع مژه در 3 روز با روشی خاص + آموزش
5
زمان مطالعه: 6 دقیقه
برای داشتن مژه های بلند نیازی به انجام کاشت و اکستنشن نیست شما می توانید برای پرپشت شدن سریع مژه ها و زیباتر شدن چشم ها از یک روش بسیار موثر و بدون ضرر استفاده کنید.

تقویت مژه و چندین روش خانگی برای پرپشت شدن و “تقویت مژه”

چگونه میتوان فقط در عرض 3 روز ،رشد مژه ها و ابرو ها را افزایش داد؟

هرچند که هیچ کس نمیتواند به خاطر بسیاری از علل و بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند: ژنتیک،شرایط پزشکی خاص،سن،هرگونه کمبود،عفونت چشمی یا هر بیماری هورمونی، ابرو ها و مژه های زیبا و بی نظیری داشته باشد.
ما نمیتوانیم در این باره از چیز هایی جلوگیری کنیم اما میتوانیم درمان های را انجام دهیم که باعث رشد و بلند شدن مژه ها و ابرو هایتان شود.

سریع ترین روش پرپشت شدن مژه و ابرو

 پرپشت شدن مژه

روش مخصوص گیاهی برای پرپشت شدن سریع مژه

مواد لازم :

  • یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
  • 2 قاشق غذا خوری روغن کرچک
  • 2 عدد ویتامین E
نکته:شما میتوانید ژل آلوئه ورا را از گیاه آن استخراج کنید و هم میتوانید آن را از فروشگاه ها تهیه کنید ، در کل ژل آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مناسب و مفید است.
  • ترکیب فوق العاده آلوئه ورا، روغن کرچک و قرص ویتامین E برای بلندی مژه ها
نکته:اگر روغن کرچک در دسترس نبود، میتوانید از روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.روغن کرچک حاوی اسید های چرب ضروری است که به افزایش رشد مو کمک میکند.
نکته:ویتامین E در مرطوب کردن پوست بسیار مفید است و شما به راحتی میتوانید آن را از داروخانه ها تهیه بفرمایید. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند که به ترمیم سلول های مرده و ایجاد بافت جدید کمک میکند.

طرز استفاده:

ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید.سپس با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه هاو ابروهایتان اعمال کنید.
اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید.بهترین بخش این درمان ، این است که 100 درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از 3 روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.

درمان ریزش مو

درمان ریزش مو و ابرو با خرگوشک

متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت های شان خالی می شوند و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آن ها را حالت داد.
بسیاری از خانم ها به دنبال راه حل هایی طبیعی برای تقویت مو ، ابرو و مژه خود هستند، وقتی پای صحبتشان می نشینیم از دوران با شکوه گذشته، سنین نوجوانی و جوانی می گویند که برایشان یادآور موها ، ابرو و مژه های بسیار پر پشت و ضخیم است.
اما باید این نوید را بدهیم که جای نگرانی نیست راه حل هایی بسیاری وجود دارد که به همان روزهای باشکوه برگردید. راه هایی که می توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه حل های طبیعی شاید مطمئن ترین کار باشد.
البته باید قبل از استفاده از این راه حل ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست. یکی از این راه حل ها که می تواند در رشد موها و ابروها تاثیر فوری داشته باشد استفاده از گیاه خرگوشک است. در این مقاله دلگرم با ما همراه شوید و با خواص این گیاه بیشتر آشنا شوید.

گیاه خرگوشک و خواص آن

گل ماهور یا خرگوشک گیاهی است که به خاطر شباهت زیاد برگ هایش به گوش خرگوش به این نام خوانده می شود. این گیاه در منطقه آسیا و اروپا و مدیترانه وجود دارد و در ایران در غرب و شمال غربی ایران بیشتر دیده می شود.
استفاده از این گیاه از قدیم در طب سنتی برای معالجه سرماخوردگی، آنژین و برونشیت، و تسکین حالت‌های عصبی، اضطراب، اختلال‌های ضربان قلب و ناراحتی‌های معده و همچنین درد مفاصل و بهبود زخم ها و سوختگی رواج داشته است.
این گیاه ناراحتی تنفسی مانند آسم، سرفه های مزمن و ذات‌الریه را درمان می‌کند و خلط آور است. علایم بیماری‌هایی مانند اسهال، بواسیر و عفونت مثانه را بهبود می‌دهد و با انگل‌ها مقابله می‌کند.

تقویت مژه

تاثیر خرگوشک در تقویت و رشد مو ، مژه و ابرو

یکی از خواص فوق العاده این گیاه تقویت ریشه مو وابرو است. عصاره روانبرگ خرگوشک به عنوان تونیک ، ترمیم کننده و بازگرداننده سلامت مو و پوست سر مشهور می باشد. مصرف موضعی این فراورده به عنوان ضد ریزش مو ، ترمیم کننده و بازگرداننده سلامت موی سر و ابروها و ضد شوره و چربی توصیه می شود.
همچنین به خاطر حضور مقادیر قابل ملاحظه ساپونین در این گیاه ، استفاده از عصاره آن به عنوان شوینده بخصوص در شامپو رایج است. کسانیکه موهای خیلی خشک دارند موقع مصرف این محلول را با مقداری روغن بادام مخلوط نمایند.

روغن یا محلول خرگوشک

مصرف روغن خرگوشک در تقویت ابرو تاثیر چشمگیری دارد و هر 2 روز یکبار شستشو و ماساژ با این روغن بسیار موثر است. محلول یا روغن خرگوشک را می توانید از عطاری ها تهیه کنید. این محلول قهوه ای رنگ برای رشد مو و خصوصا ابروها بسیار موثر است.
قیمت محلول خرگوشک نسبت به محلول های شیمیایی که به همین منظور تولید می شوند بسیار پایین است. قیمت یک شیشه آن حدودا 30 تومان می باشد. که این قیمت طی سالیان به روز و تغییر خواهد کرد.

حتماً بخوانید:
قطره بلفارول : فواید قطره بلفارول برای تقویت ابرو و مژه

قطره بلفارول : فواید قطره بلفارول برای تقویت ابرو و مژه

قطره بلفارول: دارویی موثر در تقویت ابرو و مژه : قطره بلفارول (Blepharol) از داروهای گیاهی است که به منظور تقویت رشد موهای سر، ابرو، مژه و ریش مورد…

روش استفاده از محلول خرگوشک

هر روز با قطره چکان روی محل هایی که خالی شده (موی سر) بریزید و ماساژ بدید. اگر بعد از استحمام استفاده کنید بهتر نتیجه میدهد، برای ابرو هم میتوانید مقداری روی گوش پاک کن بریزید و بر روی ابرو ماساژ دهید.
برای ابروها روزی ۳بار از این محلول استفاده کنید. برای موها روزی یکبار (ترجیحا شب موقع خواب) استفاده کنید.از نکات مثبت این محلول این می باشد که مثل سایه ابرو عمل می کند و به راحتی می توانید این محلول رو به ابروها بزنید و به بیرون بروید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits