دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رشد موی سر با روغن موز
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رشد موی سر با روغن موز-رشد موی سر با روغن موز-استفاده از موز در مراقبت از مو-خواص موز برای مو-ماسک‌های خانگی مو

رشد موی سر با روغن موز ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

رشد موی سر با روغن موز

رشد موی سر با روغن موز

بسياري از مردم در رشد موهاشان عجله دارند چون يا در آستانه ازدواج كردن هستند، يا قصد رفتن به مجلسي رسمي را دارند، يا در انتظار ملاقات همسرشان در آينده نزديكند، يا قسمتي از پوست سرشان ديده مي شود و مي خواهند جاي خالي بي مو در سر هر چه زودتر پر شود. آنها خواستار توصيه اي اند كه چگونه موهاي كوتاهشان در چند هفته بلند شود.

اگرچه شبيه چنين مقالات و تبليغات و وب سايتهايي مبني بر بلند شدن آني مو را مي بينيد ولي طبق نظر متخصصان چنين رشد آني مو امكان ندارد.

منتظر معجزه نباشيد عوامل زيادي مي تواند باعث به حداكثر رساندن توانايي رشد موهاتان باشد اما بستگي به فاكتورهاي مختلفي دارد كه آنها نيز محدوديت هايي دارند. در اين مقاله سعي شده نكاتي كه مي تواند براي شما در مورد افزايش سرعت رشد مو مفيد باشد تقديم گردد.

بهترين موقع براي بلند شدن مو شب هنگام است كه بيشترين رشد مو را داريد. ولي نه آنقدر كه وقتي از خواب بيدار شديد مو هاي شما يكي دو سانت رشد كرده باشد.

رشد موی سر با روغن موز

استفاده از موز در مراقبت از مو

تعداد زیادی از محصولات شیمیایی موجود در بازار که مدعی تاثیر بر رشد موها هستند، از ترکیبات موز بهره گرفته‌اند؛ حتی بسیاری از محصولات مراقبت زیبایی پوست هم از خواص موز در ترکیب‌هایشان بهره گرفته‌اند. اما چرا از موز به طور طبیعی استفاده نکنیم؟


متخصصان پوست و مو اعتقاد دارند که خواص مرطوب کننده‌ای که در موز یافت شده است می‌تواند به نرم کردن موها و قوی کردن ساختار آن‌ها کمک کند.


بسیاری از افرادی که از موز در ماسک‌های خانگی برای موهایشان استفاده کرده‌اند هم از این ویژگی نرم‌کنندگی موها ابراز خرسندی می‌کنند.


همین ویژگی نرم شدن موها و پوست سر به خروج راحت‌تر موها از پوست کمک می‌کند. باعث می‌شود که برس و شانه به خوبی پوست سر را ماساژ دهد و در نتیجه جریان خون در پوست سر تقویت شود. این ویژگی موز به رشد موهای سالم کمک می‌کند.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits