دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کادو چی بخریم؟ راهنمای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
فرقی نمی‌کند قرار است برای چه کسی طلا هدیه بخرید، چون وقتی اسم طلا به میان می‌آید می‌توان حدس زد که صاحب هدیه، حتماً جز نزدیکان شماست و در دسته ارزشمندترین آدم‌های زندگی‌تان قرار دارد.

فرقی نمی‌کند قرار است برای چه کسی طلا هدیه بخرید او می‌تواند همسر، مادر، خواهر یا فرزند شما باشد که در هر صورت می‌توان گفت طلا جذاب‌ترین انتخاب برای خوشحال کردن اوست.

اگر مراسم مهمی در پیش است و شما به دنبال پیدا کردن یک هدیه مناسب می‌گردید احتمالاً این مقاله به شما کمک می‌کند. چندان تفاوتی ندارد که به دنبال حاضر شدن برای چه مراسمی هستید و یا قرار است چه مناسبتی را گرامی بدارید، جشن تولد، جشن سالگرد آشنایی و ازدواج، موفقیت کاری، یا حتی دریافت مدارج علمی بالاتر می‌توانند جز مهم‌ترین موضوعات برای برنامه‌ریزی یک جشن باشند که در هر حالتی خرید طلا به عنوان هدیه گزینه مناسب، ارزشمند و در دسترسی است که با تنوع در طرح و رنگ دستتان برای انتخاب باز گذاشته است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را برای خرید بهترین هدیه راهنمایی کنیم.

مناسب‌ترین هدیه برای خانم‌ها چیست؟

این حقیقتی غیرقابل‌انکار است، اکثر خانم‌ها از زیورآلات طلا خوششان می‌آید و حتی اگر علاقه‌مند به استفاده از زیورآلات نباشند، باز هم دریافت طلا به عنوان هدیه برایشان رضایت‌بخش است. در هر صورت طلا فلز ارزشمندی است که دریافت آن به عنوان هر آدمی را فارغ از جنسیت شگفت‌زده می‌کند.

کادو چی بخریم؟ راهنمای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه

دستبند طلا، گردنبند، گوشواره، آویز ساعت، انگشتر، نیم ست طلا و ... همگی جز انتخاب‌های شما به عنوان هدیه هستند اما پیش از هر چیز باید بدانید که همسر، مادر، خواهر یا دخترتان از چه مدل طلایی بیشتر استقبال می‌کند، چه طرح و رنگی را بیشتر دوست دارد و یا کدام طراحی با سلیقه او جور است! شاید بهتر باشد به حافظه دیداری خود رجوع کنید و به سؤالات زیر پاسخ دهید:

  • فرد موردنظر شما از کدام رنگ طلا بیشتر استقبال می‌کند؟ طلای سفید، طلای زرد یا طلای رزگلد؟
  • بیشتر طالب زیورآلات ظریف است یا از زیورآلات سنگین استفاده می‌کند؟
  • طرح‌های پرزرق‌وبرق او را به وجد می‌آورند یا طراحی ساده و مینیمال را می‌پسندد؟
  • آیا به علاقه‌مند به سنگ یا نگین خاصی است؟ اگر پاسخ مثبت است مشخص کنید که به کدام سنگ علاقه بیشتری دارد!
  • چه نوع زیورآلاتی را بیشتر استفاده می‌کند؟ دستبند، گردنبند، انگشتر، نیم ست یا گوشواره و آویز؟

پاسخ به این چند سؤال ساده به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای خرید هدیه طلا داشته باشید. خوبی طلا در این است که شما را برای خرید محدود نمی‌کند، اگر فرصت کمی برای خرید هدیه دارید، نمی‌دانید چه هدیه‌ای مناسب است و یا بودجه شما آن‌قدرها زیاد نیست باز هم زیورآلات طلا گزینه‌هایی متنوعی را در اختیارتان می‌گذارد تا به عنوان هدیه انتخاب کنید.

بعضی به اشتباه معتقدند طلا هرچه باشد ارزشمند است! بله طلا از نظر مادی به هر شکل و شمایلی که باشد ارزش خود را حفظ می‌کند اما وقتی قرار است به فردی هدیه دهید اهمیت دادن به طراحی طلا و انتخاب صحیح باعث می‌شود تا حس ارزشمند بودن بیشتری را به فرد دریافت‌کننده انتقال دهید. امروزه انگشتر، دستبند و گردنبند زنانه طلا جز پرطرفدارترین انواع زیورآلات طلا برای هدیه دادن هستند.

خرید انگشتر طلا به عنوان هدیه

کادو چی بخریم؟ راهنمای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین زیورآلات طلای زنانه است که به دلیل پوشش خانم‌ها در کشورمان بیشتر از هر زیورآلات دیگری به چشم می‌آید، با این حساب می‌توان گفت انگشتر تأثیر زیادی در بهتر شدن استایل خانم‌ها دارد به همین دلیل داشتن مدل‌های متنوع از این نوع زیور طلا برای هر خانمی خوشایند است. هر خانم متأهلی حداقل دو انگشتر بسیار محبوب دارد که احتمالاً یکی از آن‌ها انگشتر نامزدی و دیگری حلقه ازدواج اوست. اگر قصد خرید هدیه طلا برای خانم‌ها را دارید، بهتر است به سراغ طرحی متفاوت از این دو انگشتر محبوب بروید.

خرید دستبند، هدیه‌ای مناسب برای خانم‌ها

کادو چی بخریم؟ راهنمای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه

پس از انگشتر، دستبند می‌تواند به عنوان دومین گزینه محبوب در میان زیورآلات زنانه معرفی کرد، چراکه دستبند هم مانند انگشتر با وجود پوشش اسلامی به چشم آمده و به راحتی با ساعت و حلقه ست می‌شود.

امروزه تنوع در طراحی دستبند طلا بسیار زیاد است و از طرفی باید اضافه کنیم که این نوع اکسسوری در میان دیگر انواع زیورآلات طلا رنج قیمتی بسیار متنوعی را برای خرید هدیه طلا در اختیارتان می‌گذارد. چند سالی است که با ترکیب طلا و چرم یا ترکیب طلا و بندهای بافت گزینه‌های بسیار زیبا و مقرون‌به‌صرفه‌ای از دستبند طلا روانه بازار شده است. این نوع دستبندها در عین سادگی بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و از همه مهم‌تر در شرایط فعلی به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه معرفی می‌شوند.

کادو چی بخریم؟ راهنمای خرید زیورآلات طلا به عنوان هدیه

اگر به عنوان هدیه قصد خرید زیورآلات طلا را دارید و به دنبال یک گالری معتبر با کارهایی متنوع و باکیفیت می‌گردید گالری طلا روبی با محصولات دست‌ساز و ماشینی در دسته‌بندی‌های بسیار متنوع می‌تواند با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید پیشنهاد‌های جذابی برایتان داشته باشد.

تمام محصولات قابل سفارش بر روی گالری اینترنتی روبی از جنس طلای 18 عیار و اجرت ساخت آن‌ها تنها 7 تا 11 درصد است که این مبلغ برای کارهای مشابه با برندهای دیگر احتمالاً تا 20 درصد هم افزایش پیدا می‌کند. به نقل از شایان حشمت زاده بهزادی، مدیر عامل روبی گلد علت این مهم در مجموعه گالری طلای روبی ارائه محصولات از تولید به مصرف، تیراژ بالای تولید و تجهیزات به‌روز مجموعه کارخانه روبی است و برای افرادی که به دنبال یک هدیه باکیفیت، خوش‌ساخت و در عین حال اقتصادی و قیمت مناسب می‌گردند کاملاً مناسب است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits