دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا + عکس
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گرانترین گردنبند الماس دنیا:گران قیمت ترین گردنبند های جهان که زیبایی خیره کننده ای داشته و قیمت های میلیونی دارند به غیر از سنگهای قیمتی توسط مالکان آنها که افراد مشهور تاریخ بوده اند ارزش چند برابر پیدا کرده اند.با دلگرم همراه باشید.

گرانترین گردنبند الماس دنیا

گران قیمت ترین گردنبند های جهان که زیبایی خیره کننده ای داشته و قیمت های میلیونی دارند به غیر از سنگهای قیمتی توسط مالکان آنها که افراد مشهور تاریخ بوده اند ارزش چند برابر پیدا کرده اند.با دلگرم همراه باشید.

گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر

گران ترین گردنبند دنیا با الماس بی عیب و نقص توسط دختر فقیر آفریقایی فروخته شده و حالا تبدیل به گران قیمت ترین گردنبند دنیا شده است ،این الماس تخم مرغی محور گردبند قرار گرفته که 91 الماس سفید را هم پیرامون خود قرار داده است .

قیمت پیشنهادی این گردبند حدود 34 میلیون پوند است .قیمت پیشنهادی این گردبند حدود 34 میلیون پوند است .

گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر


گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر

گردنبند ماری آنتوانت (Marie Antoinette) قیمت 3.7 میلیون دلار

این گردنبد به نام ماری آنتوانت ملکه فرانسه نام گذاری شده است.این گردنبند توسط دو بیرز (De Beers) طراحی و ساخته شده است. گردنبند ماری آنتوانت دو الماس زرد 7.06 و 5.24 قیراطی و یک الماس صورتی 1.84 قیراطی دارد. این سنگ های سه گانه توسط 181 قیراط الماس کوچک و پلاتین احاطه شده است. الماس اصلی این گردنبند 8.05 قیراط است و مانند یک لنگر گردنبند را مستقیم نگه داشته و شکل کلی آن را حفظ می کند.


گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر

این گردنبند توسط مشهورترین جواهرساز جهان، جیمز دبلیو کارنز (James W. Currens) طراحی و ساخته شده است. این گردنبند در حراج سال 2012 به قیمت 5.1 میلیون دلار فروخته شده است. این گردنبند منحصر به فرد از بیست و شش یاقوت سرخ برمه ای با وزن های متفاوت 1.27 تا 5.38 قیراط تشکیل شده است و هر یاقوت با خوشه ای از الماس گلابی شکل سفید احاطه شده است. الماس ها و یاقوت ها طوری قرار گرفته اند که به این گردنبند حالتی گل مانند بخشیده است. این سنگ های قیمتی بر روی پلاتین و طلای سفید هجده عیار جای گرفته است.


گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر

گردنبند قلب پادشاهی (Heart of the Kingdom) قیمت 14 میلیون دلار

این گردنبند زیبا توسط جرارد و کمپانی (Garrard and Company) طراحی شده است. این گردنبند از 155 قیراط الماس سفید گلابی و دایره شکل تشکیل شده است که یکی از بزرگترین یاقوت های برمه ای بر روی آنها جای گرفته است. وزن یاقوت این گردنبند 40.63 قیراط است. یکی از دلایل منحصر به فرد بودن این گردنبند رنگ سرخ یاقوت قلب شکل آن است. این گردنبند را به شکل تاج نیز می توان استفاده کرد و این امر بهای آن را افزایش داده است.



گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر

الماس آویز کریستی (Christie) قیمت 4.8 میلیون دلار

این گردنبند در حراج سال 2001 فروخته شده و از الماس آویز به شکل گلابی به همراه الماس های گرد کوچک تشکیل شده است. شکل کلی این گردنبند با زنجیر طلای سفید ساده کامل می شود. الماس گلابی شکل این گردنبند 47.49 قیراط است.


گرانقیمت ترین گردنبندهای جهان + تصاویر

گردنبند قلب اقیانوس (Heart of the Ocean) قیمت 20 میلیون دلار

این گردنبند به خاطر الماس آبی رنگ و قلب شکل خود بسیار مشهور است.این گردنبند از گردنبند رز در فیلم تایتانیک الهام گرفته شده است و جواهرسازان مطرحی چون اسپری و جرارد (Asprey & Garrard) و هری وینستون (Harry Winston) نسخه های زیبایی از این گردنبند طراحی کرده اند، که نسخه اسپری و جرارد در حراج ساتبی (Sotheby's) بیش از 2/2 میلیون دلار فروخته شد و نسخه مربوط به هری وینستون 20 میلیون دلار قیمت دارد.

منبع:نمناک

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits