دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اگر بیش از 30 سال دارید 6 چیز را نپوشید
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر بیش از 30 سال دارید 6 چیز را نپوشید-لباس مناسب-لباس مناسب افراد بالای 30 سال-30 سال-انتخاب لباس مناسب-مد-مد و مدگرایی

اگر بیش از 30 سال دارید 6 چیز را نپوشید

اگر بیش از 30 سال دارید 6 چیز را نپوشید


۱. تی‌شرت های شعار دار

این تی‌شرت‌ها عمدتا توسط جوانانی که می‌خواهند حرفی بزنند یا اینکه دیده شوند مورد علاقه قرار می‌گیرد. گاهی اوقات پوشیدن چنین تی‌شرت‌هایی بعنوان طغیان عواطف قلمداد می‌شود. از آنجایی که دوران جوانی را پشت سر گذاشته‌اید، دیگر دلیل منطقی‌ای وجود ندارد که این نوع لباس پوشیدن را تجربه کنید.

پس دیگر از پوشیدن تی‌شرت‌های پر جلوه خودداری کنید.


۲. جین‌های پاره پاره

دقیقاً به همان دلیل که نباید تی‌شرت‌های شعار دار به تن کنید، نباید جین های پاره پاره هم بپوشید. این جین‌ها در پای مدل‌های خوش اندام در مجلات و تلویزیون خیلی زیبا بنظر می‌رسند، اما در زندگی واقعی نباید با جین‌هایی که سوراخی در خود دارند در اجتماع دیده شوید!


۳. مدل موهای

البته! مدل موهای Pigtails خیلی جذاب اند! این مدل موها بر روی بچه‌ها و دختران مدرسه ای خیلی باحال و زیبا بنظر می‌رسند. رسیدن به ۳۰ سالگی و استایل دادن موهایتان به مدل‌های Pigtails باعث خواهد شد دیگران فکر کنند کمی از نظر ذهنی مشکل دارید!


۴. بند شلوار

قطعاً پوشیدن بند شلوار سن و سال نمی‌شناسد، البته در شرایطی که استفاده از آن واقعاً برایتان مورد نیاز باشد. پیش از اینکه به سراغ بند شلوار بروید، گزینه‌های دیگر پیش رویتان را هم بررسی کنید.


۵. زیورآلات پر زرق و برق

بیایید زیورآلات پر زرق و برق و بزرگ را برای خوانندگان رپ و ستاره‌های پاپ باقی بگذاریم. پس از ۳۰ سالگی باید با وقار و خوش استایل باشید خانم‌ها.


۶. لگینگ بهمراه تی شرت کوتاه

لگینگ بهمراه تی شرتی تنگ، کوتاه و بدن نما حقیقتاً بر بدن هیچ‌کس جلوه‌ی زیبایی ندارد! این هم چیزی است که حتماً باید از پوشیدن آن دوری کنید، مخصوصاً زمانی که به ۳۰ سالگی رسیده اید و دیگر با صلابت شده‌اید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits