دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شناسایی لباس مناسب جلسه کاری
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شناسایی لباس مناسب جلسه کاری-رنگ‌های خنثی-جلسه‌ی کاری-لباس برای جلسه‌ی کاری-لباس مناسب جلسه‌ی کاری-لباس خوب برای جلسه‌ی کاری-لباس رسمی-جواهرات

شناسایی لباس مناسب جلسه کاری

شناسایی لباس مناسب جلسه کاری

یک لباس رسمی کت دار خوب، پایه‌ی لباسی است که باید برای یک جلسه‌ی کاری بپوشید، و البته این لباس باید یک لباس پوشیده باشد تا حرفه‌ای بنظر برسد. به طور معمول کت و شلوار برای خانم‌ها بهتر است، چرا که نمایش پاها در طول یک جلسه‌ی کاری، باعث خواهد شد کسی شما را بعنوان یک حرفه‌ای جدی نگیرد.

همچنین حتما تا بحال متوجه شده‌اید که وقتی می‌نشینید، دامن بالا می‌آید، پس اگر دامن پوشیده باشید، هنگام نشستن حتی قسمت‌های بیشتری از پاهایتان که انتظارش را داشتید به نمایش در خواهد آمد. اگر به هر حال می‌خواهید بعنوان پوشش کاری‌تان دامن بپوشید، انواع بلند قد تر که چاک‌های کوتاه‌تری دارند را انتخاب نمایید.

رنگ‌های خنثی، بهترین رنگ‌ها برای یک جلسه‌ی کاری هستند، باز هم مثل قبل، شما می‌خواهید بر روی کارتان توجه داشته باشید، نه لباس‌هایتان.

یک کت و شلوار صورتی گرم، یا لباس سبز براق شاید بر روی رگال‌های فروشگاه‌ها زیبا بنظر برسند، اما قطعا در طول یک جلسه‌ی کاری تصور بجایی از شما بجا نخواهند گذاشت.

چیزی که زیر کتتان می‌پوشید هم مهم است. مجددا شما نمی‌خواهید که بیش از اندازه بدنتان را نمایان کنید، پس حواستان به خط سینه‌تان باشد.

یک پیراهن دکمه دار ابریشمی گزینه‌ی خوبی است و خیالتان راحت خواهد بود که ظاهر ناگواری برای یک محیط کاری پیدا نخواهید کرد، اما پیراهنی با ارتفاع زیاد خط گردن، یا پیراهنی که خیلی تنگ است می‌تواند حواس پرتی ایجاد کند.

پیراهن‌های مدل یقه اسکی و پیراهن‌های ساده‌ی دیگر هم برای پوشیدن زیر کت خوبند، البته اگر رنگ‌های خنثی داشته باشند. از المان‌های زیادی، مثل کراوات یا چین‌های بزرگ روی پیراهنتان دوری کنید، چرا که خیلی زنانه می‌شوند و حواس را پرت می‌کنند.

کفش و لوازم تزئینی که استفاده می‌کنید هم باید درخور جلسات کاری باشند. پاشنه بلندهایی که ارتفاع زیادی دارند، بنظر می‌آید بیشتر مناسب کاباره‌ها باشند. بدنبال کفش زنانه‌ای مشابه سبک‌های مری جین با پاشنه‌ای حداکثر ۵ تا ۷ سانتی‌متر باشید.

سبک مری جین

چنین سبک کفشی بدون نشان و زینت‌های زیادی، و در رنگ‌های خنثی بهترین گزینه برای جلسات کاری شما هستند. انواعی که خیلی بند، نوار، روبان، نوک فلزی و زینت‌های این چنینی دارند توجهات را از شخصیت کاری شما دور می‌کنند.

جواهرات شما هم باید زیبا و در عین حال ساده باشند. خیلی اوقات یک حلقه‌ی نامزدی و ساعت تنها چیزهایی هستند که شما در دستتان احتیاج دارید. ممکن است بخواهید یک جفت گوشواره‌ی کوچک یا یک گردنبند جمع و جور هم بیندازید، اما استفاده‌ی همزمان آنها را پیشنهاد نمی‌کنیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits