دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیراهن های زنانه ای که همیشه مد هستند !

این لباس، یک مدل کلاسیک است که هرگز از مد نمی رود و می شود به شکل های مختلف و در موقعیتهای گوناگون آن را پوشید و ...

shirt

پوشیدن پیراهن‌های جلو دگمه دار و یقه دار زنانه(shirtdress) در همه جای دنیا بین خانم‌ها مرسوم است. این لباس، یک مدل کلاسیک است که هرگز از مد نمی رود و می شود به شکل های مختلف و در موقعیتهای گوناگون آن را پوشید. یقه‌ بسیاری از این پیراهن‌ها شبیه پیراهن‌های مردانه است. شما می توانید یک پیراهن ساده خوش دوخت را در رنگهای مختلف انتخاب کنید و سپس از لوازم جانبی مختلف استفاده کنید تا ظاهر شما را تغییر دهد، در این صورت می توانید بارها و بارها به شکل های مختلف از آن استفاده کنید.

shirt

چند نکته درباره ست کردن این نوع پیراهن ها :

1- پوشیدن یک پیراهن با شلوار چسب همرنگ (یا رنگی متضاد) آن و کفش های اسپرت ، برای ایجاد ظاهری معمولی و غیر رسمی ، بسیار خوب است . یک گردنبند مروارید یا مهره دار رنگی که چند رشته با طول های متفاوت دارد ، به گردن بیندازید . می توانید یک کیف بزرگ یا کیف پول کوچک با خود داشته باشید . این تیپ ، یک ظاهر عالی برای شرکت در یک میهمانی معمولی و دوستانه است .

shirt

- از یک کمربند چرمی استفاده کنید تا به شکل پیراهن شما اهمیت بیشتری دهد و حالت رسمی تری به لباس شما ببخشد . می توانید یک کفش پاشنه دار کوتاه بپوشید ، از یک گردنبند درشت کوتاه استفاده کنید یا یک روسری به دور گردن خود گره بزنید.

shirt

- بالاترین دگمه پیراهن خود را باز بگذارید . جوراب نپوشید یا جوراب ظریف و رنگ پا بپوشید . کفش یا صندل های بنددار پاشنه بلند به پا کنید و زنجیر طلا ، نقره یا مروارید بیاویزید تا ظاهری شیکتر داشته باشید .

shirt

- یک ژاکت نازک کشباف یا کت اسپرت بهاره بلند دگمه دار روی این پیراهن بپوشید تا کاملا ظاهر لباستان را تغییر دهید .

shirt

-دگمه های پیراهن خود را کاملا باز بگذارید و آن را با یک شلوار جین تنگ یا شلوار چسب و یک تی شرت یا بلوز یقه دار همراه کنید.

shirt

در ضمن بسیاری از این مدل پیراهن ها اگر آزادتر و آستین بلند تهیه شوند شما می توانید به عنوان مانتو با لوازم جانبی هماهنگ آن ،استفاده کنید.

منبع : Magazin



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits