دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش ست کردن ساعت زنانه با استایل
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
ما در این مطلب سعی داریم نکاتی را درباره ست کردن ساعت زنانه و لباس‌ بیان کنیم که با توجه به آن‌ها می توانید استایلی شیک را برای خود رقم بزنید.

برای ست کردن ساعت زنانه ترفندهای بسیاری وجود دارد که بی توجهی به آن‌ها می‌تواند استایل شما را نامرتب جلوه دهد.

ست کردن ساعت زنانه با لباس برای خانم‌ها بسیار اهمیت دارد. به ویژه خانم‌های با استایلی که همیشه دوست دارند خاص و منحصر به فرد باشند. برای ست کردن ساعت ترفندهای بسیاری وجود دارد که بی توجهی به آن‌ها می‌تواند استایل شما را نامرتب و زشت جلوه دهد. نحوه ست کردن ساعت زنانه و مردانه با یکدیگر متفاوت است. در واقع بانوان در هنگام خرید ساعت می‌بایست به لباس‌های خود توجه کنند، زیرا برای خانم‌ها بسیار ضروری است که ساعت آن‌ها با لباسشان ست باشد. ما در ادامه سعی داریم نکاتی را بیان کنیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید بهترین ساعت زنانه اصل را تهیه کنید و استایلی شیک را با ست کردن ساعت و لباس‌ها برای خود رقم بزنید.

مجلس رسمی یا غیر رسمی

در هنگام ست کردن ساعت با استایل اولین نکته‌ای که مطرح می‌شود رسمی یا غیر رسمی بودن تیپ است. تفاوتی ندارد که ساعت انتخابی شما آنالوگ است یا دیجیتال، در هر صورت باید ساعت را متناسب با نوع لباس و پوشش خود و محلی که می‌خواهید بروید بستگی دارد. به عنوان مثال ساعت‌های اسپرت گزینه مناسبی برای تیپ‌های رسمی با کت و دامن و کت و شلوار نیستند. در واقع با مشخص نمودن رسمی یا رسمی نبودن تیپ از همان ابتدای کار می‎توانید بهتر در مورد انتخاب ساعت و سایر اکسسوری‌ها تصمیم بگیرید.

انتخاب اکسسوری با توجه به قاب ساعت

برای ست کردن ساعت زنانه برندها و مدل‌های مختلفی از ساعت در بازار موجود است؛ اما برای داشتن یک استایل شیک تنها خرید یک ساعت برند کافی نیست و باید سایر اکسسوری‌ها نیز متناسب با آن باشند تا تیپ شما کامل و زیبا شود. یکی از روش‌های انتخاب اکسسوری ست کردن آن با قاب ساعت است. یعنی بررسی کنید که قاب ساعت مچی شما چه جنس و رنگی دارد که سایر وسایل هماهنگ با آن باشند. به عنوان مثال در صورتی که قاب ساعت مچی شما نقره ای است می‌توانید از گردنبد یا دستبند نقره‌ای ست آن استفاده کنید. در واقع با استفاده از وسایل جانبی نقره ای و طلایی می‌توانید ظاهر خود را زیباتر نمایید.

روش ست کردن ساعت زنانه با استایل

اندازه ساعت

از دیگر اصول ست کردن ساعت زنانه با استایل توجه به اندازه ساعت است. ظرافت و باریکی بند ساعت و همچنین بزرگی صفحه آن کاملا وابسته به لباسی است که می‌خواهید بپوشید. به‌طور کلی هنگامی که لباس شب به تن دارید بهتر است که ساعتی را انتخاب کنید که بند ظریف و زنانه‌ای داشته باشد و اندازه صفحه آن متناسب باشد. این موضوع هنگامی که آستین لباس بلند است بیشتر اهمیت پیدا می‌کند و بهتر است که بندهای باریک را انتخاب کنید.

روش ست کردن ساعت زنانه با استایل

رنگ ساعت

در کنار استفاده از زیورآلات زنانه استفاده از یک ساعت با رنگ و ظاهر مناسب می‌تواند استایلی شیک و فوق‌العاده را برای شما رقم بزند. رنگ ساعت باید متناسب با مکان، زمان و موقعیت مهمانی است که می‌خواهید در آن شرکت کنید باشد. به عنوان مثال اگر به یک جشن عروسی در باغ دعوت شده‌اید می‌توانید از بند چرمی با رنگ‌های روشن و ملایم استفاده نمود؛ اما در صورتی که این جشن در شب برگزار می‌شود بند ساعت به رنگ آبی می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

در مهمانی‌های خاص و جشن‌ها می‌توانید زرق و برق لباس های خود را افزایش دهید و ساعت‌هایی به رنگ نقره‌ای و طلایی را انتخاب کنید. علاوه بر موارد ذکر شده توجه داشته باشید که در موقعیت‌های رسمی ساعت‌هایی که دارای عقربه کوارتز هستند و با باتری کار می‌کنند می‌تواند از میزان شکوه و جذابیت شما بکاهد.

روش ست کردن ساعت زنانه با استایل

انواع ساعت‌های مناسب ست کردن با لباس‌های زنانه

اگر می‌خواهید برای ست کردن ساعت با لباس‌هایتان با مشکل مواجه نشوید و از توان مالی کافی برای خرید چند مدل ساعت برخوردار هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های زیر را در کمد خود داشته باشید.

۱. ساعت‌ ورزشی

از جمله اکسسوری زنانه می‌توان به ساعت ورزشی اشاره نمود. این ساعت‌ها معمولا دارای رنگ های روشن و ملایم هستند و قابلیت‌های مختلفی مانند زنگ هشدار، مانیتور فعالیت و ورزش، ضد آب و ... دارند که با توجه به این عملکردها دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با لباس‌های ورزشی ست نمود.

روش ست کردن ساعت زنانه با استایل

۲. ساعت‌های جواهر

ساعت‌های جواهر یکی از محبوب ترین ساعت‌ها در میان زنان هستند و عمدتا از جنس سرامیک، طلا و نقره می‌باشند. روی ساعت‌های جواهر معمولا از سنگ‌های جذاب و خیره کننده استفاده شده است. بنابراین اگر می‌خواهید در مهمانی‌های خود در میان جمع بدرخشید، این مدل ساعت را انتخاب کنید.

۳. ساعت‌های مد روز

ساعت‌های مد روز با گذشت زمان تغییر می‌کنند و با تغییر سبک لباس‌ها ساعت‌های جدیدی نیز ترند شده و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین اگر دنبال کننده مد هستید و عاشق پوشیدن لباس‌های مد روز حتما خرید ساعت‌های مد روز را در برنامه خود قرار دهید.

۴. ساعت‌های کلاسیک

یکی از رایج‌ترین و معمولی‌ترین ساعت‌هایی که در بازار وجود دارد ساعت‌های کلاسیک و ساده هستند و دارای طرح و سبک قدیمی هستند. از این ساعت‌ها می‌توان برای ست کردن لباس‌های رسمی و نیمه رسمی با ساعت استفاده نمود.

اگر ساعت فیک دستتان کنید، استایلتان به هم میریزد

اگر می‌خواهید یک استایل زنانه شیک داشته باشید و با انتخاب یک ساعت مناسب در مجالس خود همانند نگینی درخشان بدرخشید، علاوه بر زیبایی باید بر کیفیت ساعت نیز توجه داشته باشد. هرگز از ساعت‌های مچی فیک استفاده نکنید و بهتر است که به سراغ ساعت‌های اصل و اورجینال بروید. ساعت‌های فیک موجب بهم ریختن استایلتان خواهد شد.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که از کجا با خیال راحت ساعت اصل بخریم؟ فروشگاه‌های بسیاری در زمینه عرضه انواع ساعت فعالیت دارند؛ اما در این میان باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که به اورجینال بودن محصولات آن اطمینان دارید. تیک تاک گالری یکی از بهترین و با سابقه ترین وب‌سایت‌هایی است که در زمینه عرضه انواع ساعت‌های اصل و اورجینال از برترین برندهای دنیا فعالیت دارد. برای مشاهده ساعت مچی زنانه و کل ساعت‌های موجود در این مجموعه، می‌توانید وارد وب‌ سایت این فروشگاه شده و در مدت زمان کوتاهی با دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان فروش این مجموعه بهترین و شیک ترین ساعت را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خرید آنلاین از چنین فروشگاه‌هایی می‌تواند هزینه شما را از نظر زمان به مقدار قابل توجهی کاهش دهند.

شماره تماس: 02191070124



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits