دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با استایل ویمسیکال ( whimsical style ) لباس های عجیب و غریب آشنا شوید
2
زمان مطالعه: 6 دقیقه
استایل ویمسیکال : ویمسیکال رنگ های شاد و استایل هایی با طرح جذاب است . دامن های حریر و گیپوری از محبوب ترین آیتم های ویمسیکال می باشد. این استایل شاد و شلوغ را می توان مناسب استفاده در فصل بهار و تابستان دانست.

استایل ویمسیکال چیست ؟ (۰ تا ۱۰۰ Whimsical style)

انتخاب لباس به سبک مد و استایل ویمسیکال : به گزارش دلگرم در دنیای طراحی لباس و مد و فشن یکی از سبک‌های بسیار معروف و محبوب استایل ویمسیکال است که ویژگی های خاصی دارد. شاید واژه‌ی سبک ویمسیکال در فشن را تا به حال نشنیده باشید! این سبکی جدید در مد است که مدت زمانی است وارد عرصه‌ی مد شده است. استایل ویمسیکال دارای رنگ‌های روشن و طرح‌های شاد و جذاب است. در استایل ویمسیکال از رنگ‌های شاد استفاده می‌شود و رنگ‌های تیره و مشکی در این استایل بسیار کم دیده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این استایل تا انتهای این مطلب همراه دلگرم باشید.

استایل ویمسیکال چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاکنون مطالب زیادی را در مورد استایل‌های مختلف منتشر کرده‌ایم. اکنون در این مطلب به معرفی کامل استایل ویمسیکال و ویژگی‌های آن به همراه نمونه عکس می‌پردازیم. استایل ویمسیکال یک سبک متفاوت از دنیای مد و فشن است. در بسیاری از استایل‌ها سعی می‌شود همواره حد و مرزها در طراحی تا مقدار زیادی رعایت شود. برای مثال طراحان در بیشتر مواقع از تعداد محدودی رنگ و مدل استفاده می‌کنند، اما در اینجا همه چیز آزاد است. استایل ویمسیکال می‌تواند از خیالات و رویاهای شخص طراح به همان صورت بیرون آمده باشد و رنگ‌ها و مدل‌های زیادی را در بر بگیرد.طرح‌هایی مانند گل گلی، راه راه، نقطه دار دورنگ، چند رنگ و... در این استایل ممکن است از ترکیب پارچه‌های مختلفی استفاده شده باشد تا کامل نشان دهد که در استایل ویمسیکال هیچ حد و مرز و محدودیتی وجود ندارد. استایل ویمسیکال بیشتر به پیراهن‌های نسبتا کوتاه و دامن‌های بلند توجه می‌کند و روی این‌گونه از لباس‌ها مانور زیادی می دهد. این استایل گاهی مورد انتقاد مردم و برخی از طراحان مد و فشن قرار می‌گیرد، چرا که تا حدی مرزهای قوانین طراحی را رد می‌کند. در واقع این استایل‌ها در کنار استایل‌های دیگر تا حد زیادی جلب توجه می‌کند و شخصی که به این سبک لباس بپوشد ممکن است در یک جمع کانون توجه باشد.یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این استایل راحتی آن است، به همین خاطر بیشتر مدل‌های آن تابستانی هستند.

استایل ویمسیکال

چگونه به سبک استایل ویمسیکال لباس بپوشیم؟

پیراهن بلند در استایل ویمسیکال

یکی از بخش‌های مهم استایل ویمسیکال پیراهن‌های بلند و راحت زنانه هستند. این پیراهن‌ها معمولا با طرح‌ها و رنگ‌های شاد طراحی می‌شوند و هیچ نشانی از سادگی در آنها دیده نمی‌شود. طرح‌هایی مانند گل گلی، توپی، خال خالی و… به وفور در این پیراهن‌ها یافت شده و مدل‌های چین دار آن نیز از پرطرفدارترین پیراهن‌های زنانه به شمار می‌روند. این پیراهن‌ها را بر اساس جنس پارچه و میزان پوشش می‌توان در تابستان یا زمستان به تن کرد.

دامن نسبتا بلند

یکی دیگر از اجزای استایل ویمسیکال دامن است. طراحان معمولا روی دامن‌های این استایل به هیچ‌وجه کم نمی‌گذارند و خیال پردازی را به اوج خود می‌رسانند. در دامن‌های این استایل معمولا در آنها چند رنگ شاد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. دامن ویمسیکال یک لباس کاملا تابستانی است و در دوخت آن از جنس‌هایی مانند حریر، ساتن، گیپور و.. استفاده می‌شود تا خنک باشد. دامن‌های چین دار، رنگین کمانی، گل گلی، شطرنجی، راه راه و... از پر طرفدارترین دامن‌های این استایل هستند. دامن یکی از اجزای اصلی این سبک است که باید دامن های حریر, گیپور در طرح های گل گلی و شلوغ انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ دامن سراغ رنگ های شاد و جذاب مثل آبی, قرمز, صورتی و ... بروید.

پیراهن های طرح دار

در انواع کوتاه و بلند در این استایل جایگاه ویژه ای دارند, انتخاب طرح پیراهن بستگی به سلیقه شما دارد میتوانید پیراهن خال خالی, گل گلی, راه راه را انتخاب کنید و یک استایل تابستانی شاد داشته باشید.

استایل ویمسیکال چیست و چه ویژگی هایی دارد

کت ذخیم

این آیتم از استایل ویمسیکال بیشتر مخصوص کسانی است که می‌خواهند در زمستان نیز این استایل را حفظ کنند. معمولا جنس پارچه این لباس‌ها زخیم‌تر است، به همین خاطر مقاومت خوبی در مقابل سرما دارند. در این کتها نیز طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی و شاد به چشم می‌خورند.

شلوار

گفتیم که دامن یکی از اجزای اصلی استایل ویمسیکال به شمار می‌رود. اما فرض کنید شما اهل پوشیدن دامن نیستید، حال تکلیف چه می‌شود؟ آیا شما دیگر نمی‌توانید از استایل ویمیسیکال استفاده کنید؟ خیر اصلا اینطور نیست. در اینجاست که شلوارهای این استایل شاد و جذاب به کمک شما خواهند آمد که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل انتخاب هستند. این شلوارها معمولا با بلوز و تیشرت‌های راه راه یا تک رنگ بسیار هماهنگی دارند و به این صورت می‌توانید استایل خود را بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. این شلوارها بسیار راحت و آزاد طراحی شده‌اند و برای تابستان و زمستان مناسب هستند.

کیف و کفش در استایل ویمسیکال

کیف و کفش در استایل ویمسیکال

خبر خوب این است که در استایل ویمسیکال هیچ محدودیتی برای انتخاب کیف و کفش ندارید! می‌توانید کفش‌های کتانی، پاشنه بلند و یا بوت‌های کوتاه یا بلند را به همراه این استایل انتخاب کنید، البته برای خوشتیپ‌تر شدن باید به هماهنگی بین کفش و کیف و رنگ‌های استایل نیز دقت کنید. در انتخاب کیف نیز می‌توانید آزادانه عمل کنید. معمولا با این استایل، انتخاب کیف‌های تک رنگ بهتر است. بهتر است رنگ کیف را تا حدی متمایز از رنگ لباس انتخاب کنید تا به خوبی خودنمایی کند.

اکسسوری های مناسب در استایل ویمسیکال

گفتیم که استایل ویمسیکال از خیالات و ذهن‌های طراح سرچشمه می‌گیرد. این استایل تا حد زیادی آزادانه طراحی شده و شما در زمینه انتخاب اکسسوری نیز با محدودیت خاصی همراه نیستید. در این استایل همه چیز برای جلب توجه طراحی شده، پس بهتر است در بخش اکسسوری نیز به همین صورت عمل کنید. برای مثال عینک‌های دودی بزرگ با رنگ فریم سفید یا رنگ‌های شاد، دستبندهای چند تایی، گوشواره‌های نسبتا بزرگ و... می‌توانند اکسسوری‌های مناسب یک استایل جذاب ویمسیکال باشند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits