دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش های اصولی برای ست کردن انواع شلوار دمپا گشاد
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در ادامه ترفندهایی بسیار ساده اما کاربردی برای پوشیدن و ست کردن شلوار های دم پا گشاد را برای شما قرار داده ایم.

ترفند پوشیدن شلوار دم پا گشاد

شلوار دمپا گشاد از لباس هایی است که به همه می آید و یعنی مهم نیست چاق باشید یا لاغر ، کوتاه یا بلند و با هر فرم اندامی که باشید می توانید شلوار دمپا گشاد بپوشید البته توجه کنید که شلوار گشاد با شلوار دمپا گشاد تفاوت دارد .

این شلوارها از دهه هفتاد مد شد و فقط از زانو به پایین گشاد می شود. اما شلوارهای دمپا گشاد نیز مدل های متنوعی دارند که باید با توجه به استایل خود از میان آن ها انتخاب کنید .

1. پوشیدن شلوار دم پا گشاد بارنگ بندی خاص

شلوار با رنگ های خنثی مانند: خاکستری، مشکی، سفید، کرم، شتری، زیتونی یا سورمه ای بخرید

ما متوجه شده ایم که شلوارهای دم پا گشاد خیلی انتخاب راحتی نیستند.

اگر فکر می کنید انتخاب رنگ شلوار کمی سخت است، به دنبال رنگ های خنثی مانند: زیتونی، مشکی یا سورمه ای باشید. مخصوصا رنگ سورمه ای را به خاطر اینکه ظاهر حرفه ای به شما می دهد را بیشتر می پسندیم.

اما اگر برای انتخاب رنگ بی پروا هستید اینجا رنگ های مد روشن و شاد فقط برای فصل تابستان شما وجود دارد.

تکنیک های انتخاب رنگ شلوارهای دم پا گشاد

2. شلوار جین های دم پا گشاد بپوشید

شلوار گشادهای جین با کیفیت، به یک سبک لباس برای ما تبدیل شده اند.این نوع شلوارها نه تنها راحت بلکه سبک و رایج می باشند. ما این شلوار جین های تیره را برای کار یا مهمانی های خاص می پسندیم در حالی که شلوارهای گشاد روشن برای مهمانی های دوستانه تابستانی ایده ال هستند.

شلوار جین های دم پا گشاد

3. پیراهن تان را داخل شلوار دمپا گشاد قرار دهید

زمانی که شلوارهای گشاد می پوشید قرار دادن بلوزتان داخل شلوار یا روشی برای برجسته کردن کمرتان ضروری است. Simply می گوید: همه این کارها برای برقراری تعادل است.

در حالی که خیلی با پارچه یک دست خودتان را نباید بپوشانید باید ترکیب یک دست راحتی ایجاد کنید، پس با قرار دادن بلوز در شلوار یا بستن و گرفتن کمرتان این کار را انجام خواهید داد.

هر دو جفت این ویژگی گرفتن کمر، کمرتان را برجسته تر می کند در حالی که قرار دادن بلوز در شلوار ظاهر عالی به شما خواهد داد.

چگونه شلوار دم پا گشاد بپوشیم

4. برای ست کردن شلوار دمپا گشاد از سر تا پا یک رنگ بپوشید

یک روش ساده برای تبدیل شلوار گشاد به ظاهری بی عیب و نقص و شیک انتخاب سبک تک رنگ است. در اینجا ما رنگ مشکی را با بلوز چین دار و شلوار مناسب کار و کفش پاشنه بلند برای ظاهر نهایی تک رنگ انتخاب می کنیم.

روش های ساده تبدیل شلوار گشاد به ظاهری بی نقص و شیک

5. شلوارهای کوتاه دمپا گشاد بپوشید

مطمئن هستیم که این سبک لباس را همه جا می بینید. جین های کوتاه، شلوارها و لباس های یک سره همه مناسب این فصل هستند، اگرچه شاید انتخاب این سبک لباس کمی ریسکی باشد اما این سبک لباس ها خیلی راحت هستند.

در ادامه انتخاب جذاب و ساده وجود دارد که می تواند برای جشن ها و مهمانی هایی زیادی مورد استفاده قرار بگیرد، مثل لباس یک سره که مناسب فصل تابستان است و آن را برای هر نوع مهمانی در آینده به شما پیشنهاد می کنیم، مانند جشن فارغ التحصیلی یا مهمانی های دوستانه.

 ترفندهای پوشیدن شلوارهای کوتاه با دم پا گشاد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits