دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نکات طلایی برای خرید کیف زنانه خوب
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کیف یکی از مواردی است که در ظاهر فرد تاثیر زیادی میگذارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت کرد. در ادامه قصد داریم شما عزیزان را در خرید کیف مناسب برای عید نوروز راهنمایی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انتخاب کیف زنانه مناسب

راهنمای خرید کیف زنانه موضوع مورد بحث ماست. یکی از سخت ترین انتخاب ها برای یک استایل بی نقص، انتخاب کیف مناسب است.

یقینا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده اید، استایلتان به نظر تکمیل می آید اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آنچنان ساده ای نیست، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می توان این سختی را کمی آسان تر کرد.

وقتی در خیابان قدم می‌ زنید، همیشه خانم‌ هایی را می‌ بینید که با خود کیفی حمل می‌ کنند. بزرگ یا کوچک، به هرحال چیزی است که همیشه باید با خودمان به همراه داشته باشیم.

کیف، تعداد زیادی از اقلام ضروری که در طول روز به آن‌ها احتیاج پیدا خواهیم کرد را برایمان جابجا می‌ کند. کیف، یکی از لوازم های جانبی خیلی خیلی کاربردی است.

خرید کیف زنانه شیک/کیف زنانه دوشی

نکات ضروری هنگام خرید کیف

1. تناسب کیف با سبک پوشش و استایل

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید باید توجه لازم را داشته باشید.

2. رنگ و متریال کیف

در قدم بعدی انتخاب کیف زنانه باید حواسمان به تنالیته رنگی استایلمان باشد، باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم ها هم خوانی داشته باشد.

سعی کنید از رنگ های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم استفاده کنید که با تمام ست های شما همخوانی داشته باشد و از ست کردن رنگ و جنس کیف و کفش و در برخی مواقع کمربند، بپرهیزید.

3. توجه به اندام و فرم بدن هنگام خرید کیف

آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب شاید بی ربط به نظر بیاید اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آنچنان تاثیری نخواهند داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف شما را می تواند کوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان دهد.

اگر لاغر هستید کیف های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا قطعا در پشت کیف پنهان خواهید بود و اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنید.

زیرا این کیف ها اصلا دیده نخواهند شد، همچنین بهتر است از کیف های خیلی بزرگ نیز استفاده نکنید زیرا آن ها نیز شما را چاق تر نشان می دهند، سعی کنید از کیف های متوسط بزرگ استفاده کنید.

برای اینکه بلند تر به نظر برسید از کیف هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید. اگر قد بلندی دارید شما آزادید از هر کیفی استفاده کنید اما ما به شما توصیه می کنیم از کیف های کوچک کمی دوری کنید.

انتخاب کیف زنانه عید/ کیف زنانه عید نوروز

4. هیچ وقت انتخاب کیف های کلاسیک، اشتباه نیست

بیایید روراست باشیم. اگر می‌خواهید ارزش پولتان را حفظ کنید، آن‌ها را خرج سبک های کلاسیک کنید. کیف های مدرن، مد می‌شوند و دوباره از مد می‌افتند، اما کیف های کلاسیک همیشه در جایگاه خود باقی هستند.

پول خود را خرج خرید رنگ‌ های خنثی و انواع مختلف مانند کیف دستی یا دوشی کنید. اگر می‌ خواهید کیفی بخرید که در حال حاضر مد است، توصیه می‌ کنیم یکی با قیمت پایین انتخاب کنید.

همه ی ما استطاعت خرید آن کیف های زیبا و گران قیمتی که قرار است فصل بعد از مد بیفتند و از رده خارج شوند را نداریم، پس در انتخاب هایتان هوشمند باشید.

5. همیشه چیزی بخرید که ارزش داشتن را دارد

در انتخاب کیف عید نوروز، شما باید چیزهایی را انتخاب کنید که بیارزد بابت آن هزینه کنید. همان‌طور که قبل تر هم گفتم سبک کلاسیک در این مورد هم همیشه بهترین است.

برای کسانی که تازه می‌خواهند شروع کنند، اما می‌ خواهند ظاهر خوبی داشته باشند، توصیه می‌ کنیم اول کیف هایی ارزان‌ قیمت بخرید و پول هایتان را برای خرید کیف های با کیفیت عالی جمع آوری کنید.

از زمانی که دیگر اجناس جعلی شبیه انواع واقعی ساخته می‌شوند، برخی مواقع برای خرید به مهارت نیاز خواهید داشت. برخی فروشگاه ها و مخصوصا مغازه های کوچک هم، کیف های دست دوم می فروشند، پس مراقب باشید.

6. برای خرید کیف عید نوروز تحقیق کنید

شما می‌ توانید با خرید کیف های برند و با کیفیت در فروشگاه هایی که دائم در حراج هستند، پول خیلی کمتری پرداخت کنید، اما همیشه هنگام خرید آن‌ها خیلی باید حواستان جمع باشد. خیلی مواقع فروشنده ها قابل اعتماد، و اجناس تقلبی، اصل بنظر می‌ رسند، پس پیش از خرید از جنس مورد نظرتان مطمئن شوید.

برای جزئیات بیشتر در اینترنت جستجو کنید، یا اینکه در بوتیک ها و نمایندگی های اصلی، نگاهی دقیق به جنس اصل بیندازید. دوخت کیف ها را مقایسه کنید، یا حتی از کسی که خیلی ریزبین و دقیق‌ تر از شماست بخواهید تا تشخیص دهد کیف مورد نظر شما اصل است یا نه.

7. کیف چون وارداتی است، دلیل نمی‌ شود کیفیت خوبی داشته باشد

این موضوع واقعا حقیقت دارد. می‌ توانید کیف های زیادی بیابید که در داخل تولید شده‌ اند اما به خوبی و به کیفیت انواع وارداتی هستند. بنابراین به دنبال کالاهایی باشید که می‌ توانند بهترین کیفیت را تضمین کنند.

داشتن یک کیف بدون برند یا با برندی که در داخل تولید شده است، خیلی خیلی بهتر از داشتن یک کیف تقلبی است. این کار ما به کسانی که در حال تلاش برای شناساندن برندشان هستند نیز خیلی کمک خواهد کرد.

راهنمای انتخاب کیف برای بانوان

راهنمای ست کردن کیف و کفش : چگونه کیف و کفشمان را ست کنیم؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits