دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهنمای ست کردن شلوار با کفش ویژه آقایان
17
زمان مطالعه: 7 دقیقه
ست کردن شلوار با کفش های مختلف موقعیت مشکلی است که ممکن است برای هر کسی پیش آمده باشد؛ این مقاله به شما نشان می دهد وقتی برای ست کردن کفش و شلوار کاملا مطمئن نیستید چطور بدون استرس و زیر و رو کردن کمدتان رنگ و نوع آنها را با هم هماهنگ کنید. با ما...

راهنمای ست شلوار با کفش ویژه آقایان

مطمئنا قوانینی برای ست لباس های مردانه هست اما وقتی اولویت با شرایط و اعتماد به نفس شما باشد می توان تقریبا تمام این قوانین را کنار گذاشت. با این حال گاهی پیش می آید به انتخابی سریع برای ست کردن کفش و شلوارتان نیاز دارید. ما در این مقاله با معرفی انواع کفشها و شلوارها به سوالاتتان در این زمینه پاسخ داده ایم.

ست کردن کفش با شلوار چینو (کتان)

چینو (شلوار صد در صد کتان معمولا به رنگ خاکی) معمولا ظاهری شاهزاده ای را به یاد می آورد. اما با اضافه کردن کفش پنی لوفر (کفش های راحتی زبانه دار ارزان قیمت) به این شلوار بچه درسخوان های پولدار هیچ اشتباهی پیش نمی آید.

اگر یک روز خنک تابستانی است کتانی canvas یا کفش قایقی را هم می توان با این شلوار پوشید.

بعضی مواقع، بوت هایی که بندشان تا بالا بسته می شود با شلوار چینو ظاهر یک مرد کوهنورد را تکمیل می کنند. اگر می خواهید کمی رنگ، بافت و جذابیت بیشتر به این شلوار اضافه کنید یک جفت بوت صحرایی جیر را با آن امتحان کنید.

شلوار چینو با کفش پنی لوفر
ست شلوار چینو با کفش پنی لوفر

شلوار چینو با کتانی canvas
ست شلوار چینو با کتانی canvas

شلوار چینو با کفش قایقی
ست شلور چینو با کفش قایقی

شلوار چینو با بوت
ست شلوار چینو با بوت

ست کردن انواع کفش با شلوارهای راحتی و ورزشی

ست کردن کفش با شلوارهای راحتی و ورزشی مشکل نیست چرا که انتخاب های شما محدود است. کفش های کتانی انتخابی مشخص برای این شلوارها هستند؛ این کفش ها انعطاف پذیری بیشتر و لحظاتی بهتر را برای شما به همراه دارند.

وقتی تنبلی تان می شود و می خواهید لباس هایی راحت و مناسب بپوشید، یک جفت دمپایی استخری با این شلوارها تقریبا تاثیر چندان بدی ندارد.

اگر می خواهید چیزی متفاوت امتحان کنید یک جفت بوت چوکا می تواند با شلوار راحتی یا ورزشی کمی رسمی تر به نظر برسد. در کل کفش های کتانی بیشتر از کفش های رسمی به این شلوارها می آید.

شلوار راحتی با کفش کتانی
ست شلوار راحتی با کفش کتانی

شلوار راحتی با بوت چوکا
ست شلوار راحتی با بوت چوکا

ست کردن کفش با شلوارهای معمولی

شما می توانید کفش های بروژ یا دربی را (کفش هایی رسمی با تخت لاستیکی با جزئیات اسپرتی تر روی رویه آنها) با شلوارهای بهتر که حتما جزئی از یک دست کت و شلوار نیستند بپوشید. اما اگر می خواهید آنها را برای یک آخر هفته راحت استفاده کنید با کتانی های ساده که در پا راحت هستند بپوشید و بگذارید شلوارتان به چشم بیاید.

آنها برای جلب توجه به اندازه کافی رنگارنگ ولی چشمگیر و تاثیرگذار هستند که به شلوارهایی با برش خوب بیایند.

شلوار معمولی با کفش دربی
ست شلوار معمولی با کفش بروژ

شلوار معمولی با کتانی ساده
ست شلوار معمولی با کفش کتانی ساده

ست کردن کفش با کت و شلوار

یک کت و شلوار مناسب باید با یک جفت کفش رسمی مناسب پوشیده شود. حالا وقتش است که کفش های وینگ تیپ (کفش هایی که حرف W روی پنجه کفش دیده می شود) بروژتان را در بیاورید یا اگر چیزی رسمی تر می خواهید، براق ترین کفش های آکسفورد را که روی انگشت ها قسمتی جداگانه دوخته شده را بپوشید.

یک جفت بوت براق یا لوفر راحتی، انتخاب های بیشتری پیش روی شما می گذارد. اگر کفش های راحتی لوفر را انتخاب کردید با نوع چرم یا جیر آن ظاهرتان را کلاسیک کنید یا اگر می خواهید کاملا مطابق با مد روز بپوشید لوفرهایی ابریشمی یا با پوسته هایی خاص و نقش دار را انتخاب کنید.

کت و شلوار با کفش وینگ تیپ
ست کت و شلور با کفش وینگ تیپ

کت و شلوار با کفش لوفر براق
ست کت و شلوار با کفش لوفر براق

ست کردن کفش با جین اندامی

یک باید بی چون و چرا برای ست کردن با شلوار جین، کتانی های ساده ای است که همیشه با شلوارهای جین عالی به نظر می رسند. اما وقتی می خواهید چیزی غیرمعمول و در عین حال شیک بپوشید بوت های چلسی جایگزین خوبی هستند.

شما می توانید سراغ هر چیزی که مد می شود بروید و خودتان را محدود نکنید. جین ها تقریبا برای ست کردن با هر نوع کفشی در کمد شما دوخته شده اند اما با این حال باید در انتخابتان دقت کنید؛ مثلا کفش های آکسفورد با دوخت جداگانه روی انگشت ها و شلوار بگ Levi’s 10 سالگیتان باشلوارهای جین ترکیب خوبی نمی سازند.

شلوار جین اندامی با کتانی ساده
ست شلوار جین اندامی با کفش کتانی ساده

شلوار جین اندامی با بوت چلسی
ست شلوار جین اندامی با بوت چلسی

ست کردن رنگ شلوار با رنگ کفش

به عنوان یک قانون کلی هر چه شلوار بهتر باشد کفش را باید محتاطانه تر انتخاب کرد؛ مگر اینکه انتخاب شما استایل مردانه غیرمعمول، بدون محدودیت خاص باشد و احساس کنید ترکیب لباس هایتان باید غیرعادی باشد. اما بقیه افراد باید بدانند رنگ کفش باید تیره تر از رنگ شلوار باشد و این برای وقتی است که بخواهید کفش آکسفورد بپوشید نه کفش های لوفر. هر چه موقعیت رسمی تر می شود انتخاب هایتان کمی محدودتر می شود.

نکته ای که باید درباره ست کفش و شلوار به ذهن بسپارید این است که حتما باید یک یا دو جفت کفش سیاه داشته باشد.

رنگ کفش های مناسب برای شلوار سرمه ای

شما می توانید رنگ های مختلفی را با شلوار سرمه ای که خوشبختانه به رنگ های زیادی می آید بپوشید. سرمه ای را می توان با رنگ کفش های زیر ترکیب کرد:

  • قهوه ای (اما نه قهوه ای روشن)
  • مشکی مایل به زرشکی (یا قهوه ای مایل به قرمز)
  • قهوه ای گردویی ( یا سایه هایی تیره تر از این رنگ)

پیشنهاد ما: کفش هایMelton oxford که کفش هایی کلاسیک است و تا سال ها برای شما دوام دارد. این کفشها را می توان با هر چیزی از شلوارهای راحتی و ورزشی تا شلوار کت و شلوار پوشید.

رنگ کفش های مناسب برای شلوار جین

اگر جین های نسبتا روشن تا تیره می پوشید می توانید تقریبا هر کفشی با رنگ خنثی را با آن ست کنید:

  • مشکی
  • قهوه ای
  • خرمایی
  • قهوه ای مایل به قرمز
  • رنگ های معمول کتانی ها

پیشنهاد ما: کفش های Dr. Martens ، کفش هایی کلاسیک که برای موقعیتی رسمی هنوز با شلوار جین عالی به نظر می رسد. می توانید رنگ قهوه ای یا مشکی آن را انتخاب کنید که در هر صورت برای جین ایده ال است.

رنگ کفش های مناسب برای شلوار قهوه ای

وقتی شلوار قهوه ای می پوشید به یاد داشته باشید که کفش هایتان باید به تیرگی شلوارتان باشد که انتخاب هایتان را کمی محدودتر می کند. رنگ های زیر را ببینید:

  • قهوه ای (با هر میزان تیرگی)
  • خرمایی
  • مشکی

پیشنهاد ما: کفش های Dockers Perspective انتخابی مقرون به صرفه برای شلوارهای جین یا خاکی است که حتی می توان با شلوار راحتی هم پوشید.

رنگ کفش های مناسب برای شلوار سبز زیتونی

از آنجایی که رنگ سبز زیتونی انتخاب های بد را بیشتر نشان می دهد ست کردن شلوارهایی به این رنگ با رنگ کفش مناسب کمی فوت و فن دارد؛ اما شما هنوز چند انتخاب کاملا مناسب دارید.
اگر می خواهید شلوار سبز زیتونی بپوشید. کفش هایتان را از رنگ های زیر انتخاب کنید:

  • قهوه ای تیره
  • سرخ یا شرابی
  • گردویی
  • مشکی

پیشنهاد ما: کفش های پنی لوفر weejuns Larson، کفش های چرم دست دوز کلاسیکی است که می توانید در بسیاری از مواقع از آنها استفاده کنید.

رنگ کفش های مناسب برای شلوار مشکی

اگر می خواهید شلوار مشکی (به خصوص شلوار کت و شلوار) بپوشید باید کفش های مشکی بپوشید. انتخاب شما برای این رنگ شلوار فقط به کفش هایی سیاه محدود است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای ست کت و شلوار در رنگ های متنوع ویژه آقایان + عکس

لیست قیمت انواع کت و شلوار در بازار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (17 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits