دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
انتخاب لباس مناسب برای لاغرتر به نظر رسیدن
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب لباس مناسب برای لاغرتر به نظر رسیدن-با انتخاب لباس لاغرتر به نظر برسیم-لاغرتر به نظر رسیدن-روش های لاغرتر به نظر رسیدن

با انتخاب لباس لاغرتر به نظر برسیم ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

با انتخاب لباس لاغرتر به نظر برسیم

با انتخاب لباس لاغرتر به نظر برسیم

شما در این مطلب میتوانید با انتخاب رنگ و نوع پارچه صحیح اندام خود را لاغرتر نشان دهید و به راحتی خطای دید ایجاد کنید. در ادامه مطلب چندین باید و نباید انتخاب لباس برای خانم های تپلی در نظر گرفته ایم .

یکدست نپوشید!
پوشیدن کت و دامن یا کت و شلوار و حتی بلوز و شلوارهای یک رنگ و یک طرح را فراموش کنید. در عوض سعی کنید بیشتر سراغ لباس های ترکیبی بروید.

با انتخاب لباس لاغرتر به نظر برسیم

افقی نپوشید!
خط های عمودی لاغرتان می کند، این خطوط به خاطر خطای دیدی که ایجاد می کنند همیشه باعث بلند و در نتیجه ظریف تر به نظر آمدن شما می شوند.اما صرف راه راه بودن کافی نیست! خطوط عمودی باید خطوطی با عرض کم باشند نه خطوطی پهن و با فاصله های زیاد.

ژاکت با شرایط خاص!
برای سایز کم کردن، یک راه دیگر هم دارید آن هم این که سراغ رولباسی و ژاکت بروید؛ اما این انتخاب شرایط خاص خودش را دارد، مثلا این که رولباسی و حتی ژاکتی که انتخاب می کنید باید کاملا ظریف باشد.دکمه های رولباسی و ژاکت تان را همیشه باید ببندید. بر اساس همین قاعده باید ژاکت های ۲ و حتی ۴دکمه را هم فراموش کنید چون این مدل ژاکت ها بالاتنه شما را پهن تر نشان می دهد.

با انتخاب لباس لاغرتر به نظر برسیم

دور این طرح ها را خط بکشید!
پارچه های گل درشت را فراموش کنید! وقتی شما چاق هستید نباید به پارچه های طرح دار به خصوص با گل های درشت فکر کنید. یادتان باشد که پارچه های چهارخانه آن هم از نوع خانه درشت، بدترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

آستین بلند را فراموش نکنید
ترفند دیگر شما برای سایز کم کردن رفتن سراغ بلوز و پیراهن هایی با آستین بلند است. البته نه هر آستین بلندی! آستین های باریک و کشیده که به آستین های شمشیری یا لوله تفنگی معروفند سایز بالاتنه شما را کمتر نشان می دهند.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits