دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند پروژه هنری ساده و زیبا
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چند پروژه هنری ساده و زیبا-زیبا-آسان-کاردستی-ایده -پروژه هنری -وسایل بی مصرف

از کاردستی خوشتان می آید؟ در اینجا چند پروژه هنری که از اینترنت جمع آوری کرده ایم را آورده ایم که امیدواریم خوشتان بیاید. اکثر آنها بسیار ساده اند و ایده های خوبی برای پر کردن وقتتان و زیبا کردن محیط اطرافتان هستند.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

1. نواری چسب های رنگارنگ و طرحدار ایده خوبی برای رنگ و لعاب دادن به صفحه کلید شماست. این نوار چسب ها شفاف هستند و کلید مربوطه از زیر آنها مشخص است. از چند مدل نوارچسب با رنگ های مختلف استفاده کنید و تایپ کردن را برای خودتان به کاری لذتبخش تبدیل کنید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

چند پروژه هنری ساده و زیبا

2. از کاشی های سرامیکی بی مصرف استفاده کنید و بجای زیربشقابی، زیرقوری یا زیرقابلمه ای از آنها بهره ببرید. برای آنکه زیر این کاشی ها به سطح میزتان آسیب نزند و آن را خط نیندازد، زیر آن یک لایه نمد بچسبانید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

3. سنجاق های ساده موی خود را با کمی لاک ناخن به سنجاق های زیبایی تبدیل کنید. سنجاق ها را روی یک تکه مقوا بگذارید و آنها را با لاک دلخواهتان رنگ کنید. قبل از خشک شدن لاک، می توانید اکلیل روی آن بپاشید و طرح های زیبایی به آن بدهید. این ایده را می توانید روی گیره های کاغذ یا گیره لباس هم اجرا کنید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

4. مجلات و کتاب هایتان همه جای اتاق پخش و پلا شده است؟ کمربندهای بی مصرف تان را دور نیندازید و از آنها برای مرتب کردن و نظم دادن به مجلات و کتاب هایتان استفاده کنید. حتی می توانید از این مجلات و کتاب های بسته بندی شده با کمربند، بجای چهارپایه یا صندلی هم استفاده کنید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

5. پاکت های قهوه ای خرید را با سایه ای از رنگ طلایی تبدیل به کیسه ذخیره وسایلتان کنید. بعد از آنکه رنگ طلایی را به بیرون پاکت اسپری کردید، لبه های آن را برگردانید که به آن ظاهر زیباتری بدهد.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

6. اگر همیشه کابل ها را با هم اشتباه می کنید، با یک تیر دو نشان بزنید. به هر کابلی یک نوار چسب رنگی و طرحدار متفاوت بپیچید و همان نوارچسب را به دستگاه هم بزنید تا به راحتی بتوانید کابل آن را شناسایی کنید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

7. صفحه های بی مصرف را حرارت دهید و سپس با دستکش به آن شکل کاسه بدهید. این کاسه ها کاربردهای مختلفی دارند و حتماً به دردتان می خورند.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

8. سبدها و کیف های حصیری با آنکه ظاهر شیک و تابستانی دارند و بسیار کاربردی هستند، ولی گاهی کسل کننده می شوند. می توانید یک راه رنگی روی آنها بیندازید. برای اینکار باید زیر آنها را داخل رنگ فرو کنید و دربیاورید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

9. از سنگ های باغچه خود استفاده کنید. نوشته موردنظرتان یا نام گیاه مربوطه را پرینت کنید و روی سنگی بچسبانید و آن را در باغچه سبزیجات یا گلها، در جای مناسبی قرار دهید.

چند پروژه هنری ساده و زیبا

10. با آبرنگ می توان برچسب های بسیار زیبایی خلق کرد و البته برچسب ها خیلی جاها به درد می خورند. کاغذ آبرنگی را به شکل های دلخواهتان ببرید و سایه های متنوع یک رنگ را روی آن بزنید و به آن جلوه سایه روشن بدهید. از این برچسب برای کادوها و ... می توان استفاده کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits