دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چه رنگ لباسی بیشتر به شما می آید؟
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ لباس-چگونگی انتخاب رنگ لباس-روش انتخاب رنگ لباس-نحوه انتخاب رنگ لباس-بهترین راه انتخاب رنگ لباس-روش های انتخاب رنگ لباس-انتخاب رنگ لباس مناسب-انتخاب رنگ لباس مناسب با پوست-انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست

برای انتخاب بهترین لباسی که به شما می آید ، لباسی که زیبایی طبیعی به شما می دهد بهتر است اول از خودتان بپرسید چه رنگی واقعا به زمینه پوست ، رنگ چشم و موهایتان می آید. با انتخاب بهترین رنگی مناسب با چهره تان می توانید استایل بی نظیری داشته باشید که هر روز شما را جذاب تر نشان دهد.

انتخاب رنگ لباس

انتخاب رنگ لباس

درک کردن رنگ ها

شاید شما هم دچار این مشکل شده باشید که تاب یا بلوزی که خریده اید آنقدرها هم که فکر می کردید و انتظارش را داشتید به شما نمی آید.اگر رنگ گرمی دارید و بلوزتان فیروزه ای است باید بدانید که این رنگ یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید انتخاب کنید. زمانیکه بدانید چه رنگهایی به پوست شما می آید بهتر می توانید خرید کنید.

این حرف به معنای آن نیست که همیشه باید از میان چند گزینه محدود انتخاب کنید. اینها راهنمای شما هستند نه قوانین خرید!به هر حال، این قوانین به شما نشان می دهند که بهترین رنگ برای لباس شما کدام رنگ می تواند باشد. اینها رنگ هایی هستند که را شاداب و سرزنده نشانتان می دهند.
شما باید از اطلاعات تازه ای که بدست آورده اید استفاده کنید.با استفاده از این قوانین لباس و ظاهر و صورت شما همیشه هارمونی شگفت انگیزی خواهد داشت.

انتخاب رنگ لباس

روش ها و ترفندها

با هماهنگ کردن رنگ ها با یکدیگر می توانید بهترین پوشش را برای داشتن یک ظاهر طبیعی و زیبا خلق کنید:


:: جین همیشه با انواع رنگ ها هماهنگی خوبی دارند، ظاهری شیک که براحتی قابل دسترسی است. خانم هایی که پوست روشن دارند می توانند جین خود را با تاپ صورتی یا طلایی ست کنند و خانم هایی که پوست گرمی دارند با پوشیدن تاپ و بلور قرمز با جین تیره و کفش های پاشنه بلند غوغا به پا می کنند.


:: خودتان را در استفاده از رنگ های روشن محدود نکنید.پوشیدن رنگ های روشن می تواند زیبایی درونی شما را بیشتر نشان دهد.

انتخاب رنگ لباس


:: اگر دامن یا شلوار کرباسی رنگی دارید که خیلی هم دوستش دارید اما شما با پوشیدن آن در زمره خانمهای خوش پوش به نظر نمی رسید می توانید آن را با یک تاپ جذب زیبا و مناسب نشان دهید.


:: در آخر از آرایش و انداختن جواهرات برای تکمیل لباس های زیبا و هماهنگ خود استفاده کنید.

رنگ های مکمل انتخاب کنید

انتخاب رنگ لباس


اطلاع از اینکه چه رنگهایی به پوست شما می آید و انتخاب لباس ها بر این اساس می تواند تاثیر مهمی روی ظاهر و احساس شما داشته باشد. همچنین می تواند راهنمای خوبی برای خرید شما باشد به این ترتیب شما استرس کمتری تجربه کرده و وقت و هزینه کمتری برای این کار می پردازید.زمانیکه شما لباس هایی با رنگ هایی بپوشید که به پوست شما می آید به جای اینکه تضاد عجیبی با آن داشته باشد ظاهر جذابتری داشته و همچنین از خود و ظاهرتان احساس بهتری خواهید داشت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.9 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits