دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز-اصول دکوراسیون برای پاییز - اصول دکوراسیون پاییزی - نحوه چیدمان خانه - اصول دکوراسیون خانه - تزیین خانه برای پاییز - نحوه چیدمان خانه های پاییزی - تزیین میز - تزیین طاقچه های خانه - تزیینات خانه های پاییزی -...

چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز

چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز


۱) سیب های تازه را در یک سبد بچینید
این سبد چوبی بسیار ساده و زیبا که با سیب های سبز تازه پر شده و با برگ های قرمز و ذرت خشک شده تزیین شده، یک گزینه مناسب برای ایجاد یک فضای پاییزی در خانه است.

۲) تزیین میز با حلقه بزرگ گل و شمعدان
تزیین میز، ساده و آسان و در عین حال، مهم است. می توانید از ۱۸ حلقه گل به رنگ های نارنجی و طلایی استفاده کنید. شمعدان های برنجی، دکوراسیون را تکمیل می کنند.

۳) تزیین دورتادور آینه یا عکس
تزیین دورتادور آینه یا عکس با برگ های قهوه ای، سبز و طلایی کار ساده ای است که زمان زیادی نمی برد.

چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز

۴) کدوهای کوچک روی طاقچه
نحوه چیدمان این کدوها به صورت ردیفی در کنار هم بسیار جالب است؛ مخصوصا اگر در طاقچه های باریک یا قسمت پایین یک میز ناهارخوری بزرگ باشد.

شما می توانید چند کدو تهیه کنید؛ آنها را جدا از هم بچینید و اطراف آنها را از برگ های مصنوعی پر کنید.

۵) حلقه ای چوبی از برگ های قرمز
یک حلقه چوبی تهیه کنید و آن را با برگ های درخت بلوط به رنگ های قهوه ای، سبز و طلایی بپوشانید. حلقه را روی در یا روی میز کنار شمعدان های تان بگذارید.

چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز

۶) تزیین میوه در یک ظرف تزیینی
یک ظرف ۲ طبقه با کدوهای کوچک، برگ های خشک و با میوه های مصنوعی مانند پرتقال، سیب و انگور تزیین شده و به میز ناهارخوری نمای زیبایی داده است. اگر ظرفتان تزیینی باشد بهتر است.

۷) گیاه را با برگ های قرمز تزیین کنید
با استفاده از برگ های قرمز، طلایی یا قهوه ای رنگ و تزیین آنها روی گیاه می توانید حال و هوای پاییز را به هر خانه ای بیاورید.

۸) تزیین یک سینی با سبزیجات
برگ ها یا سبزی ها را داخل سینی بگذارید. چند کدوی کوچک و سبزیجات موجود در فصل پاییز را به آن اضافه کنید و فضاهای خالی را با سبزیجات پر کنید. تزیین این سینی بسیار جذاب و زیبا است.

می توانید پس از پژمرده شدن سبزی ها آن را تعویض کنید.

چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز

۹) دکوراسیونی ساده با استفاده از کدو
اگر دوست دارید با دکوراسیونی ساده، حال و هوایی پاییزی به خانه تان بیاورید، یک کدوتنبل را در یک سینی فلزی یا سطح چوبی قرار دهید و چندبرگ مصنوعی همراه با چند عدد ذرت خشک شده دورتادور آن بچینید. کدوها به علت رنگ و شکل ظاهری شان جالب هستند.

از اندازه ها و مدل های مختلف کدو برای زیباتر کردن دکوراسیون اتاق هایتان استفاده و آنها را با گیاه و گل های مخصوص پاییز ترکیب کنید. به این ترتیب، شما یک دکوراسیون ساده و خیره کننده برای میز یا آشپزخانه تان خلق کرده اید.

۱۰) در یک ظرف نقره، گیاه بکارید
چیدمان خانه با رنگ نارنجی برای همه خانه ها مناسب نیست. با به کاربردن رنگ های دیگر هم می توانید یک دکوراسیون زیبا مخصوص فصل پاییز داشته باشید.

گیاهی را در یک گلدان، قوری یا ظرف زیبای نقره بکارید و دو شمعدان نقره هم در دو طرف ظرف قرار دهید. چند برگ طلایی یا قهوه ای را روی گیاهی که کاشته اید یا دور تا دور گلدان روی میز بگذارید.

چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز

۱۱) قرار دادن کدو و ذرت در سبد چوبی
با قرار دادن یک یا چند کدو تنبل در کنار برگ ها و خوشه ذرت در یک سبد چوبی و قرار دادن آن روی میز آشپزخانه نیز می توانید خانه را تزیین کنید.

۱۲) تزیین سبد چوبی با برگ های پاییزی و گندم
این سبد که با برگ های قرمز، سبز و طلایی پر شده برای روی طاقچه و میز ناهارخوری انتخاب بسیار خوبی است. حتی می توانید اندازه کوچک آن را برای میز قهوه یا کنار میز درست کنید.

می توان از شاخه های گندم هم برای پر کردن این سبد استفاده کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits