دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک + راهنما
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک-رنگ اتاق خواب کودک و انتخاب رنگ اتاق کودک و رنگ اتاق کودک و رنگ مناسب اتاق خواب کودک و رنگ اتاق خواب کودک و بهترین رنگ اتاق خواب کودک و تصاویر دکوراسیون اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب کودک و دکوراسیون اتاق خواب و رنگ...

مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک

مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک

اگر به خانه جدیدى نقل مکان مى کنید و به دنبال انتخاب رنگ مناسبى براى اتاق کودکتان هستید یا قصد دارید دکوراسیون اتاق او را تغییر دهید، مطالعه این مطلب مى تواند کمک مفیدى براى شما باشد.

رنگى که براى دکوراسیون اتاق کودک در نظر مى گیریم باید با مقطع سنى که کودک شما در آن قرار دارد متناسب باشد. در طول سال اول زندگى رنگ هاى ملایم براى اتاق کودکان بهترین انتخاب هستند، چرا که نوزاد به نور و سایه بیشتر توجه نشان مى دهد تا تفاوت رنگ ها.

مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک

از این رو اتاق خواب نوزادان باید با رنگ هاى روشنى مانند سفید و کرم و یا رنگ هاى زرد، صورتى، آبى یا سبز روشن، رنگ آمیزى شود.

صورتی برای اتاق دختربچه ها و آبی برای اتاق پسربچه ها. و وقتی نمی دانید که فرزند شما دختر است یا پسر، زرد و سبز رنگ های مناسبی هستند. البته رنگ اتاق بچه به این چند رنگ محدود نمی شود و رنگ های زیبای دیگری هم وجود دارند که برای اتاق کودک فوق العاده اند.

مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک

علاوه بر دو رنگ سنتی و متداول صورتی و آبی، بنفش هم رنگ زیبایی است. بنفش بسیار مهیج است و یک رنگ سلطنتی به شمار می رود.

بنفش هم مانند سایر رنگ ها درجه بندی مختلفی دارد، لازم به گفتن نیست که بنفش تیره برای اتاق کودک انتخاب مناسبی نیست و رنگ ارغوانی بهترین آن هاست. رنگ ارغوانی دوست داشتنی و آرامش بخش است، درست مانند آبی و برای هر دو جنسیت مناسب است.

مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک

رنگ زیبای دیگر، سبز است. رنگ سبز از طبیعت گرفته شده و فرح بخش و آرامش بخش است. البته در انتخاب رنگ سبز دقت داشته باشید که سبز زیبایی را انتخاب کنید.

رنگی که به ندرت در این مورد استفاده می شود، رنگ نارنجی است.

نارنجی رنگ محبوبی نیست و خیلی کم در خانه ها استفاده می شود. غیر قابل انکار است که نارنجی یک رنگ بسیار روشن و شاد است و حقیقت این است که رنگ مزاحمی برای آرامش اتاق خواب است، اما واقعا جذاب و برجسته است.

گردآوري توسط : مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits