دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خرید شیرآلات | خرید شیرآلات منازل در رنگ های متنوع
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
همان‌طور که میدانید شیرآلات ساختمانی بخش عمده‌ای از دکوراسیون منازل را تشکیل می‌دهند. درواقع این نوع محصولات تعیین‌کننده اصلی نمای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه هستند .

ازجمله مهم‌ترین ارکان در بحث طراحی داخلی استفاده از رنگ‌های متناسب برای خانه و آشپزخانه است. طبیعتاً در انتخاب و خرید شیرآلات دقت و توجه ویژه‌ای موردنیاز است تا بهترین طراحی و رنگ تهیه شود. با توجه به همین مسئله مهم نیز در این بخش از سایت کوشکی به سراغ آشنایی شما عزیزان با رنگ‌های پرطرفدار در شیرآلات منازل می‌رویم. پس مثل همیشه همراه ما باشید.

بهترین روش‌های آبکاری و رنگ‌آمیزی انواع شیرآلات

همان‌طور که احتمالاً شما نیز شاهد بودید بیشتر شیرآلات موجود در بازار به رنگ کروم، نیکل مات و برنز می‌باشند. درواقع همه این پوشش‌ها دوام خوبی داشته و ظاهر شیرآلات‌ را برای چند سال حفظ می‌کند؛ اما برخی از پوشش‌ها دوام بیشتری دارند. به‌طورکلی آبکاری کروم جزو رایج‌ترین روش‌های آبکاری بوده که از دوام بسیار خوبی برخوردار است. همچنین تعمیر و نگهداری آسانی داشته و به‌راحتی تمیز می‌شود. به همین دلیل است که آبکاری کروم موردعلاقه تولیدکنندگان بوده و در آشپزخانه و سرویس بهداشتی شیرآلات کرومی رنگ دیده می‌شود.

ازجمله روش‌های آبکاری که امروزه بسیار متداول است، پوشش رنگ پودری استاتیک است. این پوشش شیرآلات از نوع غیرفلزی بوده و به رنگ‌های مختلفی می‌باشد. درواقع حتماً دیده‌اید که در بسیاری خانه‌ها از شیرآلات‌ سیاه‌رنگ استفاده می‌شود. تنوع رنگ در این آبکاری بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید از هرکدام از رنگ‌های صورتی، قرمز و … خریداری کنید. این رنگ‌ها می‌توانند مات و براق بوده و کنتراست خوبی با محیط ایجاد کنند. روکش‌های اپوکسی چرک و اثرانگشت و لکه آب را به خود جذب نمی‌کنند؛ اما باید توجه داشته باشید که قیمت شیرآلات در این روش آبکاری بیشتر بوده و برندهای محدودی در بازار به تولید این نوع شیرآلات‌‌ می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: خرید لوله پلیکا

از طرف دیگر رنگ‌های طلایی براق، طلا مات و شیرآلات‌ رنگی که در بازار مشاهده می‌کنید، با روش آبکاری نوینی که تحت عنوان PVD معروف است، تولید می‌شوند. برخی تولیدکنندگان از این روش آبکاری با نام تیتانیوم نیز یاد می‌شود. در همین راستا جالب است بدانید که مقاومت پوشش تیتانیومی بسیار بالاست و رنگ آن بدون تغییر باقی می‌ماند. همچنین این نوع شیرآلات‌ با روکش‌های کرومی به مواد شوینده حساسیت نداشته و بسیار مقاوم‌تر هستند. شیرآلات راسان از هر دو نوع آبکاری که بیان کردیم، استفاده می‌کند.

انواع رنگ‌های محبوب شیرآلات موجود در بازار

همان‌طور که در بازار فروش تأسیسات ساختمانی مشاهده نموده‌اید. امروزه انواع مختلفی از شیرآلات در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با هر نوع دکوراسیونی در بازار موجود می‌باشد که در این بخش از بازرگانی کوشکی به سراغ معرفی محبوب‌ترین رنگ‌های این نوع از محصولات می‌رویم.

انواع شیرآلات طلایی و رزگلد

جالب است بدانید که معمولاً در طراحی‌های لوکس از شیرآلات با رنگ طلایی یا رزگلد استفاده می‌شود و بهترین روش تولید شیرآلات دارای آبکاری طلایی یا رزگلد با تکنولوژی پی وی دی می‌باشد. به‌طورکلی شیرآلات تولیدشده با تکنیک فوق بسیار باکیفیت بوده و به راحتی تمیز می‌شوند. البته لازم به ذکر است که رنگ‌های پی وی دی قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ‌های شیرآلات در بازار دارند.

انواع شیرآلات سفیدرنگ و مشکی

جالب است بدانید که به‌طورمعمول روکش این نوع از شیرآلات با رنگ پودری کوره‌ای می‌باشد. جای تعجب نیست که مطرح کنیم که شیرآلات سفیدرنگ همواره موردتوجه بوده چراکه رنگ سفید نشان‌دهنده تمیزی و القای حس آرامش در محیط است. همچنین می‌توان آن را با سایر رنگ‌های دیگر در محیط سرویس بهداشتی یا آشپزخانه به راحتی ست کرد.

خرید شیرآلات

انواع شیرآلات کروم براق و مات

شیرآلات کروم براق و کروم مات ازجمله انواع شیرآلاتی می‌باشند که به دلیل قابلیت ست شدن با دیگر رنگ‌ها در خانه و آشپزخانه بسیار پرفروش می‌باشند. همچنین لازم به یادآوری است که این نوع از شیرآلات قیمت مناسبی داشته و به راحتی تمیز می‌شوند.

شیرآلات برنزی رنگ

رنگ برنزی تضاد جذابی در دکوراسیون سنتی و مدرن ایجاد می‌کند و ظاهر خاصی را به سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام می‌بخشد. همچنین همان‌طور که میدانید رنگ برنزی به دلیل نزدیک بودن به قهوه‌ای معمولاً در آشپزخانه‌ها استفاده زیادی دارد.

لیست قیمت شیرآلات متنوع از فروشگاه آنلاین کشیشی

در یک نگاه کلی می‌توان اذعان نمود که پیشرفت تکنولوژی‌های ساخت، رنگ‌آمیزی و آبکاری، شیرآلات رنگی یکی از ترندهای روز بازار شده و امروزه بین طراحان دکوراسیون داخلی محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که با وجود زیبایی و تنوع بصری، نگرانی اصلی خریداران در انتخاب شیرآلات رنگی، تردید درباره ثابت بودن رنگ آن‌ها است؛ بنابراین برای اطمینان از ثبات رنگ شیرآلات، اولین قدم استفاده از شیرآلات باکیفیت و همراه با آبکاری و رنگ مناسب است. درواقع تمام شیرآلاتی که از کیفیت بالا در رنگ‌آمیزی و آبکاری برخوردار می‌باشند، از قیمت بالاتری نیز نسبت به انواع ساده‌تر برخوردار هستند. با توجه به همین مسئله نیز پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور دسترسی به لیست قیمت انواع شیرآلات فانتزی و رنگی به سایت کشیشی مراجعه نموده و لذت یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

خرید شیرآلات

جمع‌بندی

همان‌طور که در این نوشتار از سایت کشیشی همراه ما بودید هدف از این متن آشنایی شما عزیزان با انواع شیرآلات رنگی پرطرفدار بود. همچنین در پایان لازم میدانیم تا اشاره‌ کنیم که شیرآلات موجود در فروشگاه لوله و اتصالات کشیشی در رنگ‌های متنوعی چون نارنجی، زرد، سفید، سبز و آبی موجود می‌باشد و شما می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها نمایید چراکه استفاده از این نوع از محصولات در کنار رنگ‌های خنثی می‌تواند ظاهری شیک و متفاوت به آشپزخانه شما بدهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits