دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
توصیه‌های فنگ شویی برای نصب آینه در خانه
12
زمان مطالعه: 8 دقیقه
توصیه‌های فنگ شویی برای نصب آینه در خانه-توصیه‌های فنگ شویی در مورد آینه-اصول نصب آینه در خانه- آموزش زیباترکردن خانه با آینه -آینه ها را کجای خانه نصب کنیم-کاربردهای آینه در فنگ شویی

توصیه‌های فنگ شویی در مورد آینه ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

فانگ شویی (به چینی: 風水) که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد.

مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگهای مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است.

اصول نصب آینه در خانه

اصول نصب آینه در خانه

اگر آینه در جای درست استفاده شود، نور بیشتری در اتاق فراهم می کند و حس روشنی و جاداری بیشتری می دهد. آینه بهترین دوست دکوراتورها است و دلیل خوبی هم دارد. آینه ای که در جای درست و مناسبی نصب شود، بیشتر نور طبیعی را برای اتاق فراهم می کند و دید را افزایش می دهد. فضاهای کوچک را باز می کند و به دکور سرزندگی و عمق می دهد.

اصول نصب آینه در خانه


بعضی از کاربردهای آینه در فنگ شویی:


1) آینه در فنگ شویی انرژی آب را به هم دارد.
2) آینه ها به فضا وسعت می‌بخشند.

3) آینه ها در صورت درست قرار گرفتن به عنوان آسپیرین در فنگ شویی می‌باشند. آنها می‌توانندبه صورت پر شور جریان انرژی را در هر فضایی تغییر دهند.

4) آینه ها احساس تازگی و آرامش می‌بخشند.


معمولا 3 مقوله در رابطه با آینه ها در فنگ شویی وجود دارد:



آینه های معمولی: به وسیله شکل و فرم آنها متمایز می‌شوند(بیضی،گرد،مربع،غیره) برای مثال، یک آینه گرد با یک فرم طلایی می‌تواند در ناحیه جنوبی شرقی هر فضایی در خانه به کار برود.


آینه های مقعر: این آینه ها در بیرون فنگ شویی به کار می‌روند و یک انعکاس وارونه و فشرده به وجود می‌آورند.

آینه های محدب: کیفیت های حفاظتی دارند، و به عنوان چشم نگهبان عمل می‌کنند. در بیرون فنگ شویی استفاده می‌شوند، اگر چه می‌توانید در درون هم آنها را استفاده کنید، به ویژه اگر دارای فرم خوبی باشند.

بهترین نواحی در خانه برای استفاده از آینه ها:

1)شرق(خانواده و سلامتی)

2)شمال(شغل و گذر در زندگی)

3)جنوب شرقی(ثروت و دارایی)

مکان هایی در فنگ شویی که نباید آینه را در آنجا قرار داد:

1)جنوب(شهرت و آوازه)

2)روی دیواری که به طرف درب اصلی می‌باشد.

3)روی دیواری که به طرف تختخواب می‌باشد.


آینه ها دارای ویژگی فوت و فن، دانش بشری و نوع بشری زیبا می‌باشد. از استفاده های حفاظتی تا انعکاس و.... انسانها قرن هاست که از آینه ها استفاده می‌کنند. فکر می‌کنید که ریشه آینه در کجاست؟ البته از نگاه کردن ما به آب شروع شده است. آب آرام، عمیق و پاک همیشه به عنوان انعکاس هر چیزی بوده است.

اصول نصب آینه در خانه

آینه ها را کجای خانه نصب کنیم

1. دستشویی‌و حمام:

یکی از جاهایی که بدون شک به نصب آینه در آن فکر می‌کنید، دستشویی و حمام است. متداول‌ترین و قدیمی‌ترین جا برای نصب آینه در دستشویی و حمام، بالای سینک دستشویی است. از آنجا که این آینه بیشتر برای اصلاح صورت آقایان و آرایش خانم‌ها استفاده می‌شود، بهتر است افقی باشد و در راستای شانه‌های شما به دیوار متصل شود. اگر حمام بسیار کوچکی دارید، می‌توانید بالای وان یک آینه نصب کنید که احساس بزرگ‌شدن فضا را منتقل ‌کند.

۲. اتاق خواب:

آینه اتاق‌خواب باید قدی باشد؛ البته اگر می‌خواهید کاربردی باشد. یکی از مکان‌های مناسب برای قراردادن این آینه هم روبروی در است تا از بیرون اتاق هم قابل‌استفاده باشد. اگر جای کافی ندارید، از پشت در یا داخل کمد برای نصب آینه استفاده کنید.

۳. بالای میز:

اگر میز کار شما به دیوار متصل شده، بالای آن بهترین جای نصب آینه است. این کار نه‌تنها کمک می‌کند بتوانید به ظاهر خود را در آینه نظر بیندازید، بلکه فضای اتاق را هم بزرگ‌تر می‌کند. ویژگی دیگر این آینه هم این است که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه سر برگردانید، بتوانید بفهمید چه کسی پشت سر شما یا درحال واردشدن به اتاق است.

۴. نزدیک در ورودی:

از کاربردی‌ترین آینه‌ها، آینه‌هایی هستند که در کنار در ورودی نصب می‌شوند. اگر یک میز هم زیر آنها قرار بگیرد که دیگر عالی است. چرا؟ چون می‌توانید هنگام ورود و خروج به خانه، ظاهر خودتان را بررسی کنید، کیف و کلیدتان را روی میز بگذارید و اگر برایتان وسیله‌ای می‌آورند، روی آن قرار بدهند. با این کار مهمان‌ها هم نفس راحتی هنگام ورود به خانه‌تان می‌کشند.

۵. اتاق بچه:

بچه‌ها عاشق نگاه کردن به خودشان در آینه هستند پس اگر می‌خواهید آنها را خوشحال کنید، یک آینه‌نشکن که قاب و حاشیه کارتونی دارد، برایشان انتخاب کنید و آن را جایی بزنید که کاملا در معرض دید آنها باشد. از خیر تزئین اتاق با آینه بگذرید.


سوال: برای درب اصلی خانه کدام رنگ ها را استفاده کنیم؟

ضد و نقیض های زیادی در فنگ شویی وجود دارد که من را بیش از پیش گیج کرده است. خانه من شمالی است و درب جلویی آن رو به جنوب می‌باشد. در بعضی کتب آمده است که رنگ درب جلویی خانه باید طبق محل قرار گرفتن خانه رنگ شود.

از طرفی در بعضی دیگر می‌خوانیم که رنگ این در باید طبق سمتی که روی آن است رنگ شود. بنابراین اگر معیار،محل قرار گرفتن خانه باشد، باید رنگ های مشکی و آبی را استفاده کنیم. و اگر معیار، سمتی که در رو به آن قرار گرفته است می‌باشد باید رنگ های قرمز، بنفش و نارنجی (حتی رنگ سبز) را به کار ببریم.

اصول نصب آینه در خانه

امکان دارد به من در این زمینه کمک کنید تا تصمیم بگیرم؟

پاسخ: سوال خیلی خوبی است. اجازه بفرمایید تا شما را از سر در گمی نجات بدهم تا بتوانید رنگ فنگ شویی مناسبی را برای درب اصلی خانه انتخاب کنید.

هر چند که پاسخ ها ضد و نقیض است و مناسبات فنگ شویی متفاوتی به کار گرفته می‌شود تا فنگ شویی خانه را تجزیه و تحلیل کند. بعضی از رایزن های فنگ شویی، رنگ خانه را با جهت ساختن آن، بعضی دیگر رو به چه سمتی قرار گرفته انتخاب می‌کنند.

هر دو این موارد صحیح می‌باشند، اما معمول ترین مورد همان رو به چه سمتی بودن، می‌باشد.مهم نیست کدام مورد به کار گرفته شود. بنابراین اگر درب رو به جنوب باشد، بدین معنی است که باید رنگ های فنگ شویی را با دقت انتخاب کنیم تا انرژی کلی را به بهترین نحو به کار بگیریم.

عنصر فنگ شویی جنوب، آتش می‌باشد و رنگ های عنصر آتش در فنگ شویی قرمز، نارنجی، بنفش و صورتی پر رنگ می‌باشند. حالا،همچنین می‌توانید رنگ های عنصر چوب(سبز و قهوه ای)را استفاده کنید. چون که چوب در بر هم کنش 5 عنصر فنگ شویی، آتش را تغذیه می‌کند.

درب های اصلی در فنگ شویی از اهمیت ویژه ای بر خوردارند. چون که از طریق درب اصلی، خانه انرژی عمومی را جذب می‌کند. در فنگ شویی، درب اصلی خانه به منزله دهان می‌باشد. درب فنگ شویی مناسب، بیشترین انرژی را جذب می‌کند و خانه ای را که در آن زندگی می‌کنید، تغذیه می‌کند.

از این رو بهترین انرژی را برای شما فراهم می‌کند تا زندگی خود را پیشرفت بدهید. همچنین عاقلانه است که خانه را با رنگ درب عقبی خانه یا محل قرار گرفتن آن قدرت ببخشیم، و به این صورت خانه برای نگه داشتن انرژی ورودی دارای قدرت می‌باشد.

اگر خانه شمالی باشد، می‌توانید از رنگ های آبی و سیاه استفاده کنید، چون که عنصر فنگ شویی شمال، آب می‌باشد.برای مثال، می‌توانید درب عقبی را از رنگ های فلز(فلز در رابطه با 5 عنصر فنگ شویی، آب را به وجود می‌دارد)یا آب استفاده کنید. یا دیوار قرار گرفته در عقب خانه را با این رنگ ها مزین کنید.

به طور تناوبی، شما می‌توانید هنر را با انرژی عنصر فنگ شویی فلز یا آب به نمایش بگذارید. در روابط فنگ شویی پیشرفته تر ملاحظه می‌کنید که چندین راه دیگر برای جذب انرژی بیشتر وجود دارد. از رایزن فنگ شویی خود برای راهنمایی های بیشتر کمک بگیرید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (12 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits