دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهنمای خرید بهترین مدل کفش زنانه 2021
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
یکی از مهم‌ترین مواردی که در زیبایی استایل بانوان تاثیر دارد، کفش زنانه است. بسیاری از کارشناسان مد معتقدند که کفش‌ها تعیین کننده شخصیت افراد هستند.برای آن‌ها مهم است که کفش مطابق با مدل کفش زنانه 2021 باشد.

هرچه به روزهای پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، تمایل افراد به خرید اینترنتی کفش و لباس نو افزایش می‌یابد. بسیاری از آن‌ها به دنبال مدهای سال نو هستند. کفش زنانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زیبایی استایل بانوان تاثیر دارد، کفش زنانه است. بسیاری از کارشناسان مد معتقدند که کفش‌ها تعیین کننده شخصیت افراد هستند. تفاوتی هم نمی‌کند که می‌خواهید به یک مهمانی خانوادگی بروید یا سر کار، در هرصورت کفش‌ها جلوه شیک و منحصر به فردی به لباس و استایل شما می‌دهند.

بسیاری از خانم‌ها تنها به رنگ و بروز بودن کفش اهمیت می‌دهند. برای آن‌ها مهم است که کفش مطابق با مدل کفش زنانه 2021 باشد و اهمیتی به فاکتورهای دیگر مانند استاندارد بودن یا راحتی کفش نمی‌دهند.

علاقه خانم‌ها به دنیای کفش به ما انگیزه داد تا امروز اطلاعاتی که از هفته‌ نامه های مد پاریس، میلان ، لندن و نیویورک بدست آورده‌ایم را در اختیار شما، دوست‌داران مد و زیبایی، قرار دهیم و شما را با انوع و اقسام فشن‌های زنانه و دخترانه 1400 مطلع کنیم. پس، تا آخر مطالب همراه ما باشید تا شما را با دنیای کفش‌های مرسوم برای دختران و زنان شیک‌پوش آشنا سازیم.

بهترین مدل کفش زنانه 2021

محبوب ترین مدل کفش سال 1400 برای خانم‌ها چیست؟

متاسفانه نمی‌توان یک پاسخ قطعی به این سوال داد. به همین دلیل در ادامه شما را با چند مدل کفش که وجود آن‌ها در جاکفشی هر خانمی ضروری است، آشنا می‌کنیم. پس تا آخر مطالب ما را همراهی کنید تا با ترند کفش 2021 آشنا شوید.

مدل کفش زنانه با پاشنه سفید بچه گربه:

کفش با پاشنه سفید بچه گربه « White Kitten Heels» یک کفش با پاشنه‌ ظریف و کوتاه است که می‌توانید به راحتی آن را با لباس‌های شیک خود ست کنید.

کفش با پاشنه سفید بچه گربه یک انتخاب منحصر به فرد برای دامن‌های میدی، کت ترنچ، شلوار جین با رنگ‌های پاستیلی است. خرید این کفش یک امر ضروری برای خانم‌های شبک پوش است.

مدل کفش زنانه با پاشنه‌های مدل‌دار:

یکی دیگر از مدل کفش سال2021 که محبوبیت زیادی در دنیای کفش پیدا کرده است، کفش با پاشنه‌های مدل‌دار است. این کفش‌ها یک راه برای تزیین پاهای زیبای شما هستند. این کفش‌ها اغلب دارای پاشنه‌‌های طرح‌دار کریستالی، طلایی و نقره‌ای است.

کفش با پاشنه‌های شکسته:

یکی دیگر از کفش‌‌های محبوب در سال 1400، کفش با پاشنه‌های شکسته است که در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری در دنیای مد پیدا کرده است. پاشنه این دسته از کفش‌ها کمی به درون متمایل است و از انتهای پا شروع نمی‌شود. اگر به ترند کفش 2021 نگاه کنید، متوجه کفش‌هایی می‌شوید که انگار پاشنه آن‌ها شکسته و دوباره متصل شده است. خانم‌هایی با اندام‌های مینیاتوری و انگشتان برجسته می‌توانند یک استایل شیک در نظر دیگران داشته باشند.

کفش با لژ بلند و صاف:

بعد از پاشنه‌های شکسته به سراغ مدل کفش زنانه 2021 با لژ بلند و صاف می‌رویم. این کفش‌ها مناسب افرادی است که دوست دارند بعد از پوشیدن کفش کمی قد بلندتر به نظر برسند.

کفش بدون پاشنه و تخت:

یکی از ترندهای کفش سال 1400 برای خانم‌هایی که علاقه‌ای به پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار ندارند، کفش‌های تخت و ساده است که بهترین گزینه برای خانم‌های علاقمند به کفش‌های راحتی و ساده به حساب می‌آید. تنوع کفش‌های بدون پاشنه انتخاب را برای خانم‌هایی که علاقه‌ای به کفش‌های پاشنه‌دار ندارند، آسان کرده است.

چکمه‌های کابوی سیاه سفید:

ایده چکمه‌های کابوی سیاه و سفید از فیلم‌های وسترن گرفته شده است. این دسته از کفش‌ها کلاسیک هستند و مدام به دنیای مد برمی‌گردند. این دسته از مدل کفش سال 1400 را می‌توانید با جین‌های آبی یا رنگارنگ بپوشید و نظر هرکسی را به استایل خود جلب کنید.

بهترین مدل کفش زنانه 2021

چکمه‌های آزاد و بالای زانو:

روزهای سرد زمستانی، وقت آن است که از کفش‌های تنگ خداحافظی کنید و جایی برای بوت‌های زنانه «Straight Leg Boots» در جاکفشی خود باز کنید. بوت‌های بلند و آزاد نه تنها شگفت انگیز به نظر می‌رسد، بلکه راهی عالی برای گرم نگه داشتن پاها در روزهای سرد پاییزی و زمستانی است.

کفش‌های کتانی راحت:

یک جفت کفش کتانی راحت مطابق با مدل کفش سال 1400 انتخاب مناسبی برای دامن‌های بلند و شلوارهای جین به نظر می‌رسد.

کفش با پاشنه‌های بلوکی:

یک پاشنه دیگر که در انواع مدل کفش سال2021 وجود دارد، پاشنه‌های بلوکی در سایز‌های مختلف است. راه رفتن با پاشنه‌های مربع و بلوکی بسیار راحت است. تولیدکنندگان از این پاشنه‌ها بیشتر در کفش‌های کلاسیک استقاده می‌کنند تا پیچ و تاب جدید و زیبایی در ظاهر کفش به وجود بیاورند. اگر به دنبال یک کفش راحت با پاشنه بلند برای سال 1400 هستید، کفش‌های پاشنه مربع و بلوکی گزینه‌های مناسبی برای شما خواهد بود.

بوت‌های رزمی:

بوت‌های رزمی « Combat Boots» از آن دسته کفش زنانه جدید 1400 است که پوشیدن آن‌ها یک شخصیت منحصر به فرد را به همه نشان می‌دهد. این کفش‌های شیک و سخت را می‌توانید با لباس مورد علاقه‌تان ست کنید. کفش‌های ساق بلند رزمی با ظاهر قدرتمند و بندهایی که از ابتدای کفش تا ساق آن ادامه پیدا کرده از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

بوت‌های رزمی را می‌توانید با شلوارهای جین جذب، لباس‌های چرم، جوراب شلواری‌های تیره و لباس‌های رنگ تیره به راحتی ست کنید.

  • بوت‌های بایکر:

به کفش‌های راک و متال علاقه دارید؟ از استایل‌های آلمانی خوشتان می‌آید؟ اگر جواب شما مثبت است، بوت‌های چرم بایکر « Biker Boots » انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. از کفش‌های مارلون براندو برای طراحی این ترند کفش 2021 الهام گرفته شده است.

شما می‌توانید این کفش‌ها را به راحتی با انواع ژاکت‌های چرمی، تی‍شرت‌های ساده و شلوارهای جین با رنگ مختلف ست کنید. دوام و ماندگاری بالای بوت‌های چرم بایکر باعث محبوبیت زیاد این کفش درد نیای مد شده است.

نکته پایانی:

شرایط پاندمی کویید 19 و یک سال سخت جهانی اختلال و توقفی در دنیای مد ایجاد نکرد. همانطور که در بالا مشاهده کردید، با شگفتی‌های زیادی در ترند کفش 2021 روبرو هستیم که تمام سلایق و نیازها را تحت پوشش قرار داده است. در میان مدل‌های کفش زنانه 2021 دیگر خبری از کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز نیست. بنابراین، پاهای شما در کفش‌های مجلسی امسال اذیت نخواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید جدیدترین مدل کفش های زنانه با شماره 02126656603 تماس حاصل فرمایید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits