دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با مرکز خرید کفش در شهر تهران
5
زمان مطالعه: 6 دقیقه
خیابان فردوسی و باغ سپهسالار دو بورس مهم کفش در تهران هستند که اهمیت ویژه ای به منظور شهروندان تهرانی دارند. با ما در دلگرم همراه باشید .

معرفی آدرس مرکز خرید کفش تهران

خانم ها و آقایان اگر به دنبال بهترین مرکز خرید کفش در تهران هستید ما به شما آن ها را معرفی می کنیم، اگر دنبال قیمت های ارزان هستید باغ سپهسالار گزینه بسیار خوبی است، مترو سعدی پیاده می شوید و حدود ۵ دقیقه پیاده روی می کنید تا به خیابان سپهسالار می رسید، جایی که انواع کفش های اسپرت و مجلسی و کفش عروس دارد و همه زنانه فروش هستند.

بورس دیگری که در خیابان فردوسی یا همان چهارراه استانبول قرار دارد اما قیمت های بالاتری دارد اما بیشتر کفش ها برند هستند و کفش باکیفیت را می توان از این مکان تهیه نمود.

مرکز خرید کفش در خیابان فردوسی و باغ سپهسالار

خیابان فردوسی و باغ سپهسالار دو بورس مهم کفش در تهران هستند که اهمیت ویژه ای به منظور شهروندان تهرانی دارند.

این دو محل، مناسب ترین مراکز خرید و فروشگاه ها را به منظور انواع خانواده ها با درآمدهای متفاوت دارند که همین موضوع بیشترین دلیل به منظور انتخاب است.

نکته مهم بعدی مسیری است که به اضافه خودروی شخصی این امکان را به مشتریان می دهد که با مناسب ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان خود را به آنجا برسانند.

مرکز خرید کفش تهران در خیابان باغ سپهسالار

خیابان صف یا همان باغ سپهسالار معروف جایی است در دل شلوغی های خیابان جمهوری. جایی که چند سالی است شهرداری تهران آنجا را به سبک خیابان های قدیمی سنگ فرش کرده و اجازه ورود هیچ وسیله نقلیه ای به آن داده نمی شود.

مهم ترین انگیزه انتخاب این محل به منظور خانواده ها این است که به اضافه فروشگاه های این منطقه تولیدی های زیادی از این محصولات در همین حوالی وجود دارد و فروش بی واسطه مهم ترین دلیل به منظور قیمت های مناسب است.

محبوبیت اینجا به خصوص نزد بانوان آنقدر زیاد است که آوازه اش حتی به شهرستان ها هم رفته تا آنجا که خیلی از فروشندگان شهرستانی هم به منظور خرید به پایتخت آمده و در این مرکز خریدهایشان را انجام می دهند. بیشتر عروس خانم های تهرانی کیف و کفش های عروسی شان را از این خیابان خریداری می کنند.

لازم به ذکر است ۹۹ درصد کیف و کفش های موجود در ویترین ها تولید داخل است و تنها یک درصد باقی مانده محصولات وارداتی است با خیال آسوده تولیدات وطنی خود را بررسی کنید.

قیمت های متنوعی که روی محصولات گذاشته شده نشانگر کیفیت آنها نیست و به منظور انتخاب این موضوع را در رده دوم قرار دهید.

در این منطقه می توانید انواع کفش های رسمی، ورزشی و اسپورت را خریداری کنید و در مورد کیف نیز همین طور.

احترام به انواع سلیقه از سوی تولیدکنندگان سپهسالاری را می توانید از تنوع محصولات آنها متوجه شوید. بهتر است خریدهای آخر فصل باغ سپهسالار را از دست ندهید چرا که از تخفیف های بسیار مناسبی بهره مند می شوید.

به گفته یکی از فروشندگان به عنوان مثال نمونه کیفی که در میدان تجریش حدود ۵۰ هزار تومان قیمت دارد و در ونک ۴۵ هزار تومان، در باغ سپهسالار می توان با پرداخت ۲۵ هزار تومان خرید و سر شانه انداخت.

همچنین کفشی که در پاساژ ونک پشت ویترین نشسته و زیر نورهای رنگی شما را مجذوب می کند و برچسب ۳۵ هزار تومانی بر پیشانی دارد، در بورس سپهسالار با ۲۰ هزار تومان زیر پای تان و روی زمین جا خوش می کند.

فروشگاه های کفش در خیابان فردوسی

خیابان انقلاب یکی از آن خیابان هایی است که از همه جای تهران با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترس است. ایستگاه دروازه دولت هم که یکی از ایستگاه های خط یک مترو است در چند قدمی این راسته قرار دارد.

راسته ای که بیشتر مغازه های آن قدیمی است و حرفه تولید و فروش کفش مثل یک ارثیه خانوادگی از پدران به پسران منتقل می شود.

اگر قصد خرید کفش یا کتانی دارید و این راسته را به منظور خرید انتخاب می کنید از این بابت خیالتان راحت باشد که وقت تان بیهوده هدر نمی رود. با گشتی نیم ساعته پشت ویترین های اینجا کفش مورد علاقه تان زا پیدا خواهید کرد.

به اعتقاد فعالان بازارهای این خیابان، استقبال از پوشاک چرم هنوز در کشورمان مانند دیگر پوشاک جا نیفتاده است و بیشتر کسانی هم که به دنبال محصولات چرمی می روند وبه این بازار مراجعه می کنند درصدد انتخاب مواردی چون دستکش، کیف پول، کمربند و… هستند؛ البته به گفته آنها به کارگیری رنگ های شاد و روشن در پوشاک و اجناس چرم طی چند سال اخیر تا حدودی توانسته نظرها را به خود جلب و مشتریان بیشتری را با این نوع پوشاک آشنا کند.

یکی از فروشندگان انواع پوشاک و محصولات چرم در خیابان فردوسی بر این باور است که لباس های چرم بیشتر در فصل پاییز خرید و فروش می شود؛ البته این بدان معنا نیست که در فصل زمستان اصلا فروشی نداشته باشیم.

به طور مثال بعضی از لباس های سفارشی را در این موقع از سال می دوزیم. اینجا هر رنگ و هر سایز کفشی را که بخواهید پشت ویترین ها حتما پیدا خواهید کرد. از کفش هایی که طرح های ساده دارند تا کفش های ورنی سفید و مشکی که مخصوص دهه ۵۰ است.

حتی کفش های مردانه چرمی و دست دوزی که فقط به منظور پدربزرگ ها طراحی و با دست دوخته شده است را پشت شیشه یکی، دو مغازه خیلی قدیمی خواهید دید، کفش هایی که این روزها نمونه آنها زیاد نیست.

هر مدل کفش و کتانی ورزشی مردانه و پسرانه که اراده کنید را در این راسته پیدا خواهید کرد اما پشت ویترین مغازه ها کفش های مجلسی یا رسمی مردانه بیشتر خودنمایی می کنند. کفش هایی که اغلب کیفیت آنها نزدیک به هم است اما نوسان قیمت آنها را بین دو مغازه خواهید دید.

عمدتا جنس استفاده شده به منظور تهیه کفش های مجلسی چرم است و این کفش ها هم بیشتر در محل های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند.

رنج قیمت کفش های رسمی در این راسته از ۱۰۰ هزار تومان است و بسته به مدلی که انتخاب می کنید هزینه کفش را هم پرداخت خواهید کرد. کفش های دامادی هم که از ۱۲۰ - ۲۰۰ هزار تومان به بالا قیمت دارند.

مرکز خرید کفش در تهران - خیابان مرکز خرید کفش

بیشتر بخوانید :

گالری مدل های جدید و شیک کفش مجلسی - کفش دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

لیست قیمت انواع کفش طبی در بازار

لیست قیمت انواع کفش چرم زنانه در بازار

هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند این ۱۵ نکته را حتما رعایت کنید!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits