دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۲ ترفند جادویی برای لاغر به نظر رسیدن
13
زمان مطالعه: 8 دقیقه
زمان کافی برای اینکه رژیم بگیرید و برای مهمانی پیش رو لاغر شوید ندارید؟ پس چطور لاغرتر به نظر برسیم؟ نگران نباشید لاغر به نظر رسیدن با رعایت اصول مد کاملا امکان‌پذیر است. با ما در دلگرم همراه شوید .

چگونه لباس بپوشیم تا لاغر به نظر برسیم؟

زمان کافی برای اینکه رژیم بگیرید و برای مهمانی پیش رو لاغر شوید ندارید؟ پس چطور لاغرتر به نظر برسیم ؟ نگران نباشید لاغر به نظر رسیدن با رعایت اصول مد کاملا امکان‌پذیر است. نکته جالب در مورد مد این است که می‌تواند مشکلات اندامی شما را کاملا از دید دیگران پنهان کند.

این ترفندها می‌تواند استفاده از مدل خاصی از لباس باشد یا به کار بردن رنگ و طرح خاصی در استایل! داشتن اندام بی‌نقص و خوب عالی است.

اما اگر فرصت کافی برای ورزش کردن و رسیدن به تناسب اندام نداشته باشیم باید از ترفندهای دیگری برای لاغرتر به نظر رسیدن استفاده کنیم.

چطور لاغرتر به نظر برسیم

دوست دارید بدون رفتن به باشگاه و انجام تمرینات سخت کمی لاغرتر به نظر برسید؟ این ۱۲ ترفند به شما کمک خواهند کرد به آرزویتان برسید! با ما در دلگرم همراه شوید.

لباس رنگ مشکی بپوشید تا لاغر به نظر برسید

 لباس رنگ مشکی بپوشید تا لاغر به نظر برسید

یکی از ابتدایی ترین روش‌ها برای اینکه لاغرتر به نظر برسیم، پوشیدن لباس مشکی و رنگ تیره است. رنگ مشکی دوست صمیمی شما است. پوشیدن لباس رنگ تیره و مشکی باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه لاغر تر به نظر رسیدنتان می‌شود.

اگر از رنگ‌های مشکی خوش‌تان نمی‌آید می‌توانید از اکسسوری‌های متفاوت برای جذاب‌ کردن استایل خود کمک بگیرید. اگر دوست ندارید سرتاپا مشکی بپوشید از رنگ‌های تیره برای لاغرتر نشان دادن اندام خود بهره بگیرید.

اگر می خواهید لاغر به نظر برسید مدل لباس‌تان را درست انتخاب کنید

لباس مجلسی مناسب لاغر به نظر آمدن

لباس مجلسی از مهم‌ترین پوشاک زنانه محسوب می‌شود که خانم‌ها سالانه هزینه زیادی را صرف خرید این لباس‌ها می‌کنند اما اگر لباس مناسبی انتخاب نکنید در واقع پول خود را دور ریخته‌اید.

لباس مجلسی مناسب باید اندام شما را ظریف‌تر و زیباتر از آن چه که هست نشان دهد در غیر این صورت انتخاب شما اشتباه است. از آن جایی که بیشتر خانم‌ها دوست دارند لاغرتر دیده شوند پس به لباس‌هایی نیاز دارند که آن‌ها را لاغرتر نشان دهد. فرم بدن خود را به خوبی بشناسید و لباس مناسب آن را بپوشید.

از اکسسوری‌ها درست استفاده کنید تا لاغر به نظر برسید

 از اکسسوری‌ها درست استفاده کنید تا لاغر به نظر برسید

گردنبندهای بزرگ و زیورآلات چشم‌گیر می‌توانند آیتم اصلی ست لباس شما باشند که توجه به آن جلب می‌شود به این ترتیب دیگر ایرادات اندامی شما زیاد به چشم نخواهد آمد.

لباس‌های یقه هفت بپوشید تا لاغر به نظر برسید

 لباس‌های یقه هفت بپوشید تا لاغر به نظر برسید

یکی دیگر از ترفندهایی که باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسیم پوشیدن لباس‌های یقه هفت است. این یقه بر اساس خط گردن به شکل هفت طراحی می‌شود.

همه افراد با پوشیدن لباس‌های یقه هفت زیباتر به نظر می‌رسند. این نوع یقه قسمت دکلته را کاملا نمایش نشان می‌دهد. افرادی که بالاتنه درشت‌تری دارند می‌توانند از حالت بازتر این یقه استفاده کنند. این یقه هم می‌تواند به شکل باز و هم می‌تواند به شکل بسته‌تر طراحی و دوخته شود.

برای لاغر به نظر رسیدن از گن استفاده کنید

پوشیدن گن باعث فرم دهی به کمر و پهلوها می‌شود. درست است که تاثیر گن‌ها موقتی است اما می‌تواند مشکل زیادی از شما حل کند. جنس چسبان و کشی این لباس‌ها می‌توانند در پوشاندن ایرادات اندامی موثر باشند.

درست بایستید تا لاغر به نظر برسید

تنظیم نحوه ایستادن و نشستن، در نحوه دیده شدن فرم بدن شما تاثیر به‌سزایی دارد. قوز نکنید، صاف بایستید و بنشینید. در هنگام ایستادن شکمتان را بدهید داخل.

این مسئله ممکن است باعث ناراحتی شما شود، اما در عوض لاغرتر و خوش‌فرم‌تر دیده می‌شوید. برای تمرین می‌توانید صاف به پشت بخوابید. همیشه ورزش کنید و زمان خوبی برای تمرینات بدنی اختصاص دهید.

اگر می خواهید لاغر به نظر برسید لباس‌های راه راه بپوشید

لباس‌های راه راه بپوشید

این نوع لباس‌ها از دیرباز جزء انتخاب‌های افراد خوش پوش بوده است. هر فردی اعم از چاق یا لاغر، می‌تواند با پوشیدن یک پیراهن راه راه اشکالات اندامی‌اش را از دید دیگران پنهان کند.

این لباس‌ها ساده و کلاسیک هستند و از همه مهم‌تر، به نظر می‌رسد به همه دختر‌ها و پسرها می‌آیند. در حقیقت برای اینکه لاغرتر به نظر بیایید، باید راه راه افقی بپوشید و طبیعتاً، به جهت چاق‌تر دیده شدن راه راه عمودی گزینه ایده آل شما خواهد بود.

لباس‌های اندازه بدنتان بپوشید تا لاغر به نظر بیایید

اولین قدم این است که سایز لباس‌هایتان را درست انتخاب کنید. هم لباسی که زیادی تنگ است و هم لباسی که زیادی گشاد است، شما را چاق نشان می‌دهند! چرا لباس نباید زیاد تنگ باشد؟ چون باعث می‌شود چربی‌ها و اضافه وزن شما بیشتر توی لباس دیده شود.

چرا لباس نباید زیاد گشاد باشد؟ چون فرم بدن شما زیر آن پنهان می‌شود. پس لباسی انتخاب کنید که کاملا فیت تن شماست و در آن راحت هستید. این قانون شامل لباس زیر هم می‌شود. حتی می‌توانید زیر لباس‌تان گن بپوشید.

برای لاغر به نظر آمدن کفش پاشنه‌دار بپوشید

برای لاغر به نظر آمدن کفش پاشنه‌دار بپوشید

حالت بدن شما با پوشیدن کفش پاشنه‌دار تغییر می‌کند. پاهایتان کشیده‌تر و بدنتان لاغرتر به نظر می‌رسد. حتی آقایان هم می‌توانند کفش‌هایی انتخاب کنند که کمی لژ داشته باشد تا لاغرتر به نظر برسند.

لباس‌های برش‌دار باعث می شود لاغر به نظر برسید

 لباس‌های برش‌دار باعث می شود لاغر به نظر برسید

استفاده از تکنیک‌های خیاطی هم در این مورد می‌تواند به کمک شما بیاید و اندام شما را لاغرتر نشان دهد. استفاده مناسب از سجاف دامن، دوخت و برش قسمت کمر لباس و مواردی از این دست می‌توانند مهم و تاثیرگذار باشند.

اگر دوست دارید لاغرتر به نظر برسید حتما هنگام خرید شلوار جین بعدی مدل بوت کات و یا راسته را انتخاب کنید. همچنین اگر دوست دارید در مجالس و مهمانی‌ها دامن به تن کنید، می‌توانید دامن را با یک جوراب شلواری با جنس مات ست کنید. این مدل جوراب شلواری‌ها می‌توانند پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهند.

برنزه بودن پوست، شما را لاغرتر نشان می‌دهد

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما افرادی که پوست روشن‌تری دارند، با کوچک‌ترین اضافه وزن بیش از دیگران به چشم خواند آمد اما افرادی که پوست خود را برنزه می‌کنند می‌توانند به این ترتیب چاقی خود را پنهان کنند.

برای لاغر به نظر رسیدن یک دامن ماکسی در کمد لباس خود قرار دهید

دامن ماکسی برای لاغر به نظر رسیدن

دامن ماکسی به خصوص اگر دارای طرح شلوغ نباشد، یک انتخاب هوشمندان برای شما خواهد بود. فقط در هنگام پوشیدن به تیره بودن رنگ دامن توجه کنید و در مقابل بالاتنه و یا هر نقطه از بدن که لاغرتر است را با رنگ‌های روشن‌تر بپوشانید.

نکات مهم در خصوص چگونه لاغر به نظر برسیم؟
  • غذاهایی که سرشار از نمک هستند باعث افزایش جذب آب و متورم شدن بدن می‌شود؛ بنابراین دور این غذاها را خط بکشید.
  • غذاهایی که باعث تولید گاز در بدن می‌شوند، مانند حبوبات را در رژیم غذایی خود محدود کنید.
  • نوشابه‌های گاز دار و آبمیوه‌ها سرشار از شکر هستند و باعث چاقی می‌شوند.
  • در طی روز غذاهایی بخورید که فیبر بیشتری دارند.
  • در هنگام گرسنگی آب بنوشید، این کار باعث کور شدن اشتها شما می‌شود.

divider

بیشتر بخوانید:

خواص حیرت انگیز خوردن اسپند (اسفند) برای لاغری

رژیم لاغری / رژیم ۱۵ روزه دکتر خدادادی

رژیم لاغری برای گروه خونی O و A و B و AB



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (13 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits