دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رنگ امسال (سال 98) چه رنگیست ؟

رنگ سال ۱۳۹۸ چه رنگی است ؟

رنگ امسال (سال 98) چه رنگیست ؟
210
زمان مطالعه: 5 دقیقه
یکی از مورد توجه ترین موارد در هر سال خصوصا برای کسانی که علاقه به مد روز دارند رنگ سال است . رنگ صورتی مرجانی در سال 1398 تایید شده است.

رنگ سال 98 چه رنگیست ؟

رنگ سال 1398

با مجله اینترنتی دلگرم همرا ه باشید تا با رنگ سال 98 آشنا شوید

شاید با خود بگویید که هنوز چند ماه مانده به سال جدید برای معرفی رنگ سال 98 کمی زود باشد، ولی متخصصان رنگ در گروه پانتون در ماه آخر سال میلادی یعنی ماه دسامبر به سوال رنگ سال 2019 چیست پاسخ دادند، و همان طور که قبلا نیز در این مطلب اشاره کرده بودیم، رنگ سال جدید میلادی 2019 یکی از رنگ‌های شاید و سرزنده، یعنی رنگ مرجانی زنده است که به عنوان رنگ جهانی سال جدید شناخته شده و رنگ سال 1398 ایران نیز همین رنگ خواهد بود. پس در در سال جدید بایستی شاهد سلطه این رنگ زیبا از طیف نارنجی باشیم. با توکامگ و رنگ اعلام شده توسط گروه پانتون برای رنگ سال ۲۰۱۹ یا همان رنگ سال ۹۸ همراه باشید.

موسسه رنگ پانتون، دارنده معروفترین نمودار رنگ دنیا هر ساله در ماه دسامبر با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه شرکت ها و برندهای مطرح مدل و لباس قرار می گیرد. این شرکت بیش از ۵۰۰۰ رنگ با اسم و کد رنگی‌ مختصر ثبت کرده و با بیش از ۱۰ میلیون کارخانه و طراح در سراسر جهان همکاری می‌کند، از رنگ دکوراسیون خانه گرفته تا رنگ چاپ مجله و رنگ پارچه مد و پوشاک.

رنگ سال 98 (2019) چیست ؟

با نزدیک شدن به سال جدید، سوالاتی نظیر رنگ سال ۹۸ چیست؟ برای سال 98 چه رنگی انتخاب می‌شود؟ چه رنگ مانتویی برای سال ۹۸ مد می‌شود؟ رنگ مد سال ۹۸ برای رنگ مو و لباس چیست؟ و سوالاتی مشابه نیز بیشتر می‌شوند و افراد به دنبال رنگ سال هستند تا با مد روز هماهنگ باشند. اما پس از مدت‌ها انتظار برای پاسخ به سوال رنگ سال 98 چه رنگی است موسسه پانتون با اعلام رنگ سال 2019 پاسخ این سوال را داده است:

موسه پانتون که حدود 20 سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، با کد رنگی #fa7268 اعلام کرده است. رنگی که مطمئنا همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و… از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو و وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.

کلیپ زیبای رنگ سال 1398


رنگ سال 98

پنتون برای سال 98 چه رنگی را انتخاب کرده است ؟

پنتون امسال برای انتخاب رنگ سال به جهان زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ یا سال 1398 را رنگ صورتی مرجانی یا مرجانی زنده با کد رنگی 16-1546 اعلام کرده است که ترکیبی‌ از فام مرجانی است با زیر رنگ طلایی است .رنگی‌ شفاف و گرم، مخلوطی از نارنجی و صورتی‌ که به گفته لیاتریس ایزمن، مدیر اجرای شرکت پانتون، قرار است نشانی‌ از نیاز ذاتی مان به خوش‌بینی و امید باشد.

این رنگ به نوعی منعکس کننده گرما و قدرت موجود در صخره های مرجانی دنیای زیر آب در دریاها و اقیانوس هاست. برخی از این رنگ به عنوان رنگی خوش بینانه و شاد نیز یاد می کنند.

مطمئنا به زودی همه شرکت ‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و... از این رنگ در طراحی‌ های جدید خود استفاده می کنند. بدون شک این رنگ برای رژ لب، زیورآلات، لباس و حتی مبلمان خانه رنگ فوق العاده ای خواهد بود.

رنگ سال 98 (۲۰۱۹)


رنگ امسال

گروه پنتون درباره رنگ سال 98 می‌گوید

رنگ‌های گرم در خانه آشتها آورند و ذهن افراد را به سمت خوردن سوق می‌دهند. رنگ‌هایی مثل قرمز فلفلی، نارنجی آتشی و بنفش سیر. ایجاد تفکر و توهم نیاز به غذاهای متنوع و متفاوت در ذهن جوامع، پیام اشتهاآور این رنگ‌ها را تشدید می‌کند.

رنگ‌های خوشمزه کاراملی و کرمی فضا را دلچسب و آشتها‌آور می‌کنند و در کنار این‌ها، رنگ سبز، اثر اشتها‌آور این رنگ‌ها را تعدیل می‌کند. ترکیب رنگ‌های کرمی، کاراملی و سبز، یک تجربه بصری بی‌نظیر بوجود می‌آورد و راه را برای خلاقیت‌های جدید برای ترکیب رنگ سال ۹۸ هموار می‌کند.

پیش‌بینی‌ها در مورد رنگ سال 2019 چه بودند ؟

اما پیشبینی‌هایی نیز در رابطه با رنگ سال جدید شده بود و گفته می‌شد که رنگ سال جدید احتمالا یکی از رنگ‌های شاد باشد که در ادامه می‌توانید این پیش بینی‌ها در مورد رنگ 1398 یا همان 2019 را نیز مشاهده کنید. پیشبینی‌هایی که تقریبا هم درست از آب درآمدند و رنگ سال جدید یکی از رنگ‌های شاد و سرزنده شد.

مطالب مرتبط :

لحظه تحویل سال ۱۳۹۸ و حیوان نماد این سال چیست ؟

با تشکر از همراهی شما با مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (210 رای)  

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محدثه | ۵ سال پیش
عالییییییییییی و رنگ مورد علاقه منه
0
0
Amir | ۵ سال پیش
این سال گرانترین سال اول است
0
0
mobix.84 | ۵ سال پیش
زرشکی خوبه ایـــــن چیه آخع
0
0
سرگل | ۵ سال پیش
خدایی رنگش واسه مانتو زشته من که امسال پنتون و شرمنده میکنم وهرچی بخوام میخرم. مرسی دلگرم جون.
0
0
پاسخ ها:
سمیه | ۴ سال پیش
سلام تواین گرونی وبی پولی رنگ سال یادمون نمیفته که والا
0
0

hits