دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ویکادو بستری برای غافلگیری عزیزان
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدیه دادن نوعی از اعلام ارادت و احترامی خاص به شخص مقابل است که حال می‌تواند پشت آن مناسبتی نهفته باشد و یا حتی بدون هیچ مناسبتی تقدیم گردد.

با پیشرفت تکنولوژی و امکانات روز دنیا و افزایش انتخاب ها، باز هم زمانی که می‌خواهیم برای دیگران هدیه بگیریم تصمیم گیری برای انتخاب هدیه کار دشواری خواهد بود. اینکه چه هدیه‌ای باید بخرم؟ از سوالاتی است که در این مواقع با آن مواجه می‌شویم. این روزها با توجه به همه‌گیری کرونا حال‌ و هوای تمامی شهرها به‌گونه ای متفاوت با زندگی عادی و روزمره قبل از شیوع این بیماری، تغییر یافته است.شرایط و جو به ‌وجود آمده، تاریخی فراموش نشدنی را برای مردمان این مرز و بوم رقم زده است.مردم دیگر قادر به انجام بسیاری از فعالیت‌ها و کارهای روزانه خود نیستند چه برسد به برگزاری جشن‌ها، افتتاحیه‌ها و از این قبیل مراسم‌ها. ما قصد داریم تا با ارائه راهکارهایی مناسب شما را در جهت خرید هدیه ای ماندگار همسو کنیم.

هدیه دادن و تأثیر آن

چه شما شخصی باشید که هدیه می‌دهید و چه شخصی باشید که هدیه را دریافت کرده، در آن هنگام حس خوشایندی را به سبب این عمل و به واسطه ترشح هورمون سروتونین در بدن خود تجربه می‌کنید. جالب است بدانید با توجه به تحقیقات به عمل آمده محققان به این نتیجه رسیده‌اند که میزان حس رضایت در هدیه دهنده بیشتر از گیرنده هدیه می‌باشد.

هدیه دادن نوعی از اعلام ارادت و احترامی خاص به شخص مقابل است که حال می‌تواند پشت آن مناسبتی نهفته باشد و یا حتی بدون هیچ مناسبتی تقدیم گردد. هیچ زمان معین و از قبل تعیین شده‌ای برای هدیه دادن وجود ندارد. هر چند که ما هدیه دادن را گره خورده با مناسبت‌هایی چون تولد، ازدواج و ... می‌دانیم اما بهانه‌های بسیاری برای خوشحالی خانواده، دوستان، آشنایان و دیگر اشخاص مهم در زندگیمان وجود دارد.

چه کادویی را از کجا بخریم؟

اینکه چه کادویی باید بخریم خود مستلزم شناختی کلی از شخصی است که می‌خواهید به او هدیه دهید. با توجه به شرایط کنونی و در راستای حفظ سلامتی این روزها امکان برگزاری جشن‌های تولد، ازدواج، افتتاحیه کسب و کارهای جدید و دیگر مراسم‌ها برای ما وجود ندارد.

بسیاری از افراد در این مناسبات به دلیل ترس از حضور در فروشگاه‌ها که حکم عقلانی این دوران است، به تبریک‌های تلفنی و مجازی بسنده می‌کنند و با گفتن جمله " یک کادو طلب شما" قضیه هدیه دادن را به تعویق می‌اندازند. اما شما با وجود تمام محدودیت‌های این دوران باز هم می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی هدیه‌ای متناسب با تمامی معیارهای خود خریداری و درب منزل شخص گیرنده ارسال نمایید.

ویکادو بستری برای غافلگیری عزیزان

تا کنون ارسال دسته گل همراه با کارت پستال مرتبط با مناسبات از جمله سورپرایزهایی بود که بسیار به چشم می‌خورد. اما اگر به دنبال سورپرایزی خاص برای غافلگیری عزیزانتان هستید، استفاده از سورپرایزهای مجازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تهیه ویدئویی هرچند کوتاه می‌تواند خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن عزیزانتان حک کند.

شاید با خود بگویید تبدیل این ایده به عمل، نیاز به تخصص و تجربه دارد و از عهده شما برنمی‌آید. اما شما می‌توانید با نوشتن سناریویی که ترکیبی از خلاقیت و علایق طرف مقابل است، در ذهن مخاطبان خاطره سازی کنید و عملی کردن آن را به کاردان این امر بسپارید.

توجه به ماندگاری کادو

توجه به ماندگاری هدیه داشته باشید

ماندگار بودن از نکاتی است که به هنگام خرید هدیه باید به آن توجه ویژه‎‌ای داشته باشید. هدیه‌ای که در هر زمان و هر مکان خاطره‌ای شیرین را در ذهن مخاطبان تداعی کند. هدایایی چون گل، شیرینی، عطر و ... با توجه به هدف شما یعنی خشنود ساختن شخص مقابلتان، بسیار ارزشمند بوده اما از ماندگاری بالایی برخوردار نیستند. در ادامه سایت ویکادو شما را به سوی انتخاب هدیه‌ای به یاد ماندنی هدایت می‌کند.

معرفی سایت ویکادو

ویکادو یک سایت و اپلیکیشن موبایل است که دست به اقدامی مهیج زده و بستری را برای شما فراهم نموده تا بتوانید در هر موقعیت و مکانی که هستید، ویدئویی مختص به خود یا عزیزانتان را از بازیگر، خواننده، ورزشکار و یا هر چهره محبوبی که مورد علاقه شماست دریافت کنید. این پلتفرم جذاب که به صورت آنلاین راه اندازی شده به وسیله دعوت و درخواست همکاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور، قصد دارد در ثبت لحظاتی ماندگار در زندگی شما و عزیزانتان سهیم باشد.

اهداف و خدمات ویکادو

ویکادو بستری برای غافلگیری عزیزان شما بوده و سعی بر آن دارد تا با ارائه خدماتی منحصر به فرد و ماندگار، نیاز تمامی افراد جامعه با هر سطح از توانایی مالی را پوشش دهد. ویکادو در واقع پلی ارتباطی میان شما و هنرمندان محبوبتان است. این پلتفرم شرایطی را مهیا نموده تا با استفاده از آن لبخند رضایت را بر لب عزیزانتان بنشانید. جالب است بدانید خدمات ویکادو فقط به همین یک مورد ختم نمی‌شود. دیگر خدمات ویکادو به شرح ذیل می‌باشد:

به طور مثال شرکت شما قصد برگزاری همایشی در حوزه کاری خود دارد، از جمله نیازهای ضروری برای این امر وجود مجری خبره برای هدایت این همایش می‌باشد که ویکادو این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید هماهنگی‌های مورد نیاز خود را جهت رزرو مجری محبوب خود انجام دهید. به میان آمدن کرونا مشاغل بسیاری را به خطر انداخت؛ علی‌الخصوص کسب و کارهایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده بودند را با شرایطی سخت و غیر منتظره روبرو کرد. بسیاری از آن‌ها بدون اینکه بتوانند کسب و کار خود را معرفی کنند مجبور به تعطیلی مشاغل خود شدند. ویکادو با ارائه ایده‌ای مهیج و مبتکرانه یعنی دعوت از سلبریتی‌های محبوب مردم به اینگونه مشاغل این فرصت را هدیه می‌دهد که به راحتی و به صورت آنلاین افتتاحیه فروشگاه، رستوران یا ... خود را برگزار نمایند و آن را در قالب ویدئو در شبکه‌های مجازی خود قرار داده و در بین دوستان و آشنایان خود نشر دهند. ویکادو قصد ارائه خدماتی نوین را در جهت رضایت خاطر و طراحی لبخندی زیبا بر لبان شما و عزیزانتان دارد.

چطور می‌توان از خدمات ویکادو استفاده کرد؟

برای بهره‌گیری از خدمات ویکادو کافی است، وارد سایت ویکادو به آدرس www.vkado.net شوید. یک حساب کاربری با استفاده از شماره همراه و وارد نمودن کد تأییدیه که به شماره همراه شما ارسال شده برای خود ایجاد کنید. وارد حساب کاربری خود شده و سلبریتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. قدم بعدی بایستی نام درخواست دهنده و گیرنده را همراه با شیوه بیان و متن مورد نظر خود در جایگاه تعبیه شده به این منظور وارد نمایید. در انتها با پرداخت مبلغ تعیین شده به ثبت سفارش خود پایان می‌دهید.

ویدیو درخواستی شما ظرف مدت یک هفته با متن دلخواهی که هنگام سفارش آن را ثبت کردید و با اجرای هنرمندانه چهره محبوبتان برای شما ارسال خواهد شد.

مزیت ویکادو

مزیت انتخاب ویکادو چیست؟

با توجه به اینکه این روزها قادر به برگزاری مراسم و جشن های گوناگون نیستیم ویکادو بستری برای غافلگیری عزیزان بوده و انتخابی مناسب برای انتقال احساسات درونی توسط شخصیتی محبوب به طرف مقابل شما می‌باشد. گاهی دیده ایم که برخی از افراد از طرفداران پروپاقرص یا به بیان دیگر دو آتیشه یکی از سلبریتی‌ها بوده و در آرزوی دیدن آن‌ها هستند اما امکان روبرو شدن با این هنرمندان تا کنون برای آن‌ها فراهم نشده است. ویکادو واسطه‌ای برای به واقعیت پیوستن آرزوی شما و عزیزانتان هست.

در پایان

بیشتر از آن که به دنبال هدیه‌ای گران قیمت بگردید، سعی بر ماندگاری آن داشته باشید چرا که در انتها این خاطره بازی‌هاست که لبخند را به لب‌ها می بخشد. هدیه‌ای که در آن نشانی از یک خاطره مشترک داشته باشد از ارزش معنوی بالایی برخوردار خواهند بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits