دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نکات خرید شال فانتزی و خرید روسری فانتزی

چه نکاتی در خرید شال و روسری فانتزی مهم است؟

نکات خرید شال فانتزی و خرید روسری فانتزی
2
زمان مطالعه: 7 دقیقه
شال و روسری‌های فانتزی از محبوب‌ترین ترند‌های چند ساله‌ی صنعت پوشاک و مد هستند. اما در خرید آن‌ها باید به چه چیز‌هایی دقت کنیم؟

امروزه شال و روسری یکی از مهم‌ترین بخش‌های سبک لباس پوشیدن تمامی خانم‌های ایرانی و چه بسا فشن بلاگر‌های خارجی به حساب می‌آید. و در نتیجه هر خانم خوش‌پوشی باید بداند که در هر فصل از سال و متناسب با لباسی که بر تن می‌کند ( پالتو، مانتو، شومیز، یا غیره) از چه روسری و شالی باید استفاده کند تا ظاهری بی‌نقص داشته باشد.

از طرفی طرح‌های فانتزی یکی از طرح‌های تازه و به روز شرکت‌های محبوب برای شال و روسری هستند. اما در خرید شال فانتزی و روسری فانتزی باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟! جنس‌ و اندازه‌ی شال و روسری مهم‌تر هستند یا طرح و رنگ آنها؟ شال فانتزی با چه سبک‌های لباسی به هم می‌آیند و... چندین سوال دیگر که شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد.

نگران نباشید. در این نوشتار به سراغ پیدا کردن پاسخ این سوال‌ها می‌رویم و تلاش می‌کنیم نکاتی را که در خرید شال و روسری فانتزی مهم‌ است را در کنار یکدیگر بررسی کنیم.

اصلا فانتزی چیست؟

شاید بهتر باشد پیش از این که به سراغ نکات خرید روسری و شال فانتزی برویم، یک قدم به عقب برداریم و از خود بپرسیم منظور از شال و یا روسری فانتزی چیست و به کدام یکی از لباس‌ها فانتزی می‌گوییم.

اگر یادتان باشد کمی پیشتر کلمه‌ی فانتزی را در صنعت مد مساوی با مفهوم بچه‌گانه می‌دانستند. یعنی این طور بود که روسری فروش‌ها در سر بازار تبلیغ می‌کردند که: شال و روسری فانتزی بچه‌گونه آوردم... بیا برای دختر بچه‌ت ببر... اما این تعریف از شال و روسری فانتزی یک تعریف اشتباه است.

لباس‌ها و به طور کلی پوشیدنی‌های فانتزی آن دسته از لبا‌س‌هایی هستند که دارای طرح‌هایی زیبا و نو هستند و این طرح‌ها بیشتر به سمت مدرن بودن رفته یا نوستالژیک هستند.

امروزه بازار متقاضیان شال و روسری فانتزی بسیار پررونق است و بانوان با سنین متفاوت و سلیقه‌ی متفاوت به سراغ انتخاب و خرید این نوع شال‌ و روسری‌ها می‌روند.

نکات خرید شال فانتزی و روسری فانتزی

پیش از این که با ذوق به سراغ خرید شال یا روسری خود بروید،‌ ابتدا به این پارامتر‌ها به خوبی دقت کنید:

چه طرحی؟

طرح‌های متنوع و جذاب یکی از برتری‌های مدل‌های فانتزی نسبت به باقی انواع شال و روسری‌ست. ما به سراغ خرید شال فانتزی یا روسری فانتزی می‌رویم چرا که طرح‌های زیبا و غیر کلیشه‌ای دارند. پس ابتدا به طرح روی شال یا روسری خوب دقت کنید. با خود فکر کنید که می‌خواهید این شال و یا روسری را با چه لباس‌های دیگری استفاده کنید؟ دقت کنید که اگر طرح روی شال و روسری شما با طرح‌‌های مانتو یا حتی کفش شما هماهنگی داشته باشند، شما خوش پوش‌تر به نظر می‌رسید.

شال فانتزی و روسری فانتزی

برای مثال تصور کنید خانمی برای مانتویی با طرح سنتی و پر از گل و بوته، شالی فانتزی و پر از طرح برگ و گل‌های بزرگ انتخاب کند. با این نوع انتخاب در اولین نگاه، ناهماهنگی او در انتخاب شال و لباسش کاملاً به چشم می‌آید. دقت کنید این موضوع اصلاً به این معنا نیست که نباید با مانتو‌های طرح سنتی از شال‌های فانتزی استفاده کرد. ما با این ایده مخالفیم. شما می‌توانید با هر لباسی از شال و یا روسری فانتزی استفاده کنید، به شرطی که بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید و هماهنگی را در تیپ خود رعایت کنید. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هماهنگی با شال و روسری فانتزی، استفاده از مانتوهای ساده است.

چه رنگی؟

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که طرح مناسب خود را برای شال و روسری خود پیدا کرده باشید، اما در بین رنگ‌ها به مشکل خورده باشید. واقعاً بهتر است کدام را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ برای شال و روسری، بهتر است رنگ شال یا روسری:

  1. با یکی از اجزای دیگر لباس‌های شما ست شود. برای مثال می‌توانید دکمه‌های پالتوی خود را با طرح شال خود ست کنید. و به ترکیبی عالی برسید.
  2. دقیقاً هم‌رنگ مانتو و شلوار شما نباشد. زمانی که از شال‌هایی که دقیقاً همرنگ لباس‌هایتان هستند استفاده می‌کنید به ترکیبی خسته کننده در ظاهرتان می‌رسید.
  3. با چشمان شما ست شود. مخصوصا اگر چشم‌رنگی هستید یا از لنز‌های رنگی استفاده می‌کنید این یک ترفند عالی‌ست. با انتخاب شال یا روسری‌ای هم‌رنگ چشمان خود ( و البته متناسب با کل تیپ‌‌تان) هم چشمان شما بیشر به چشم می‌آید و هم بسیار خو‌ش‌رو تر دیده می‌شوید.
  4. رنگ‌ مکمل مانتو و شلوار شما باشد. در دنیای مد، رنگ‌های مکمل رنگ‌هایی هستند که در ترکیب با هم چشم نواز هستند و اکثر فشن بلاگرها در عکس‌های خود از این ترکیب رنگ‌ها استفاده می‌کنند تا جذابیت عکس‌ها بیشتر شود.

چه جنسی؟

شال‌های فانتزی و روسری‌های فانتزی مختلف با جنس‌های بسیار متنوع مثل نخی، حریر، ابریشم و ... در بازار موجود هستند. سعی کنید جنسی با کیفیت را شناسایی کنید و آن را بخرید تا ماندگاری بالاتری داشته باشد. هم‌چنین با توجه به فصل و آب‌و هوا به سراغ انتخاب جنس‌ شال‌ و روسری خود بروید.

دو نکته‌ی بسیار مهم

اول. ما در روز‌های کرونایی به سر می‌بریم. حالا چه بخواهیم و چه نه جزء دیگری به پوشش همه‌ی ما اضافه شده است و آن ماسک است. ما روزانه از ماسک‌های مختلف استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید خلاق باشید و ماسک خود را به راحتی با شال و روسری خود ست کنید و از روزمرگی در لباس‌ پوشیدن و ماسک زدن در بیایید.

برای دیدن انواع ماسک فانتزی یا سفارش طرح مد نظر خودتان می‌توانید مراجعه کنید به: انواع مدل‌های ماسک

ماسک فانتزی

دوم. همه‌ی ما می‌دانیم که بهتر است این روز‌ها بیشتر در خانه بمانیم. برای حفظ سلامتی خودمان و دیگران. توصیه‌ی دیگر ما به شما، خرید شال‌ و روسری‌ از فروشگاه‌های آن‌لاین است. با استفاده از فروشگاه‌های آن‌لاین ضمن بالا بودن تنوع طرح و رنگ محصولات، شما به راحتی و با چند کلیک می‌توانید شال و یا روسری محبوب خود را در خانه داشته باشید.

یک پیشنهاد

یکی از سایت‌های محبوب در زمینه‌ی فروش انواع شال و روسری و ماسک سایت سیلوا است. سیلوا طراح و تولید کننده‌ی انواع شال و روسری و ماسک با طرح‌های خاص و اختصاصی‌ است. شما می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا شال و روسری خاص خودتان را داشته باشید. خیالتان هم راحت باشد که با خرید از سیلوا بالاترین کیفیت پارچه و چاپ را دریافت می‌کنید.

برای دیدن محصولات سیلوا می‌توانید به سایت سیلوا به آدرس www.silva-shop.ir مراجعه کنید یا در صفحه‌ی اینستاگرام silva_scarf و silva_mask_ انواع مختلف طرح‌های خاص، کلاسیک و نوستالژی این فروشگاه را ببینید و به راحتی خرید کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits