دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
19 ایده جذاب برای هدیه تولد
2
زمان مطالعه: 7 دقیقه
انتخاب یک هدیه تولد مناسب در ظاهر کار ساده ای بنظر می رسد اما در واقع اینطور نیست. برای انتخاب یک هدیه باید عوامل متعددی را در نظر گرفت تا به این نتیجه رسید که چه چیزی را می توان به عنوان هدیه تقدیم طرف مقابل کرد.

گاهی استفاده از واژه ها به تنهایی نمی تواند ابزار مناسبی برای ابراز عشق و علاقه‌مان باشد. بعضی اوقات لازم است برای بیان احساسات و قدردانی برای تمام محبت ها و زحماتی که عزیزانمان برای ما کشیده اند از چیزی غیر از واژه ها استفاده کنیم. هدیه دادن یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌مان به طرف مقابل محسوب می‌شود. برای هدیه دادن نیازی نیست منتظر زمان خاصی باشیم چرا که می توان هر روزی را برای هدیه دادن بهانه کرد و آن روز را جشن گرفت.

کادو برای تولد چی بخریم ؟

هدیه تولد و انتخاب آن همیشه یکی از دغدغه‌هایی هست که برای روز تولد وجود دارد خصوصا اگر تولد کسی باشد که در زندگی برای ما اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم نم‍ی‌دانید برای روز تولد چه کادوی مناسبی انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا 19 ایده جذاب را باهم بررسی کنیم.

کادو تولد چی بخرم؟

1- باکس گل

بدون شک گل تنها هدیه‌ایست که همه به آن علاقه دارند. هدیه ای که هیچوقت تکراری نمی شود و دیدن آن برای هرکسی جذابیت دارد و موجب خوشحالی‌شان خواهد شد. تنها نکته ای که وجود دارد اینست که بدانید طرف مقابل شما چه گلی را بیشتر دوست دارد و آن گل را هدیه دهید.

2- عطر

ایده عطر برای کادو تولد

احتمالا گاهی پیش آمده که با استشمام یک بوی خاص به یاد یک مکان یا یک شخص خاص بیوفتیم و دوباره تمام خاطرات برای‌مان زنده شود، عطر می تواند یک هدیه تولد جذاب و ماندگار باشد که تا مدت ها در ذهن اشخاص باقی می ماند.

3- لباس

چه کسی هست که لباس را دوست نداشته باشد؟! لباس می تواند یک ایده جذاب برای هدیه تولد باشد. برای تهیه لباس باید حواس‌تان به سلیقه، سایز و حتی رنگ مورد علاقه‌ی شخص هدیه گیرنده باشد.

4- ساعت

ساعت

فرقی نمی کند مخاطب شما چند سال داشته باشد، ساعت همیشه یکی از اکسسوری های جذاب برای تمام سنین به شمار می رود و مطمئنا یک ساعت شیک می تواند مورد پسند هرکسی باشد.

5- کیف

کیف یا کیف پول هر دو ایده‌ای جذاب برای هدیه تولد محسوب می شوند. اگر در جستجوی خرید یک کادوی مناسب و جمع و جور هستید می توانید کیف یا کیف پول هدیه دهید.

6- هدفون

19 ایده جذاب برای هدیه تولد

امروزه انواع مختلف هدفون مخصوص نیاز های گوناگون وارد بازار شده و شما می توانید یکی از آنها را با توجه به نیاز و سلیقه شخص مقابل انتخاب کنید.

7- دستبند

دست بند یکی از بهترین گزینه هاییست که برای خانم ها و هم آقایان جذابیت دارد. مدل ها و متریال هایی که در این اکسسوری به کار می رود آنقدر متفاوت است که می توان براحتی یکی از آنها مدل را انتخاب کرد و هدیه داد. نکته ای که وجود دارد این است که این هدیه از کجا تهیه شود تا علاوه بر زیبایی و کیفیت بتواند حس خوب هدیه گرفتن را به طرف مقابل القا کند. حسی مانند یک بسته بندی جذاب، رایحه ای که به بسته بندی زده می شود تا زمان باز شدن هدیه همان بویی را دهد که شخص مقابل آن را دوست دارد و یک کارت پستال که متنی زیبا روی آن نوشته شده باشد تا احساس صمیمیت بیشتری را به او انتقال دهد. ریسه گالری به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی زیورآلات دست ساز می تواند تمام این نیازها را برای هدیه دادن به خانم ها و همچنین آقایان با دستبند های چرم، سنگ ارگانیک، نقره و دستبند طلا به خوبی برطرف کند. البته دستبند یکی از محصولاتی است که ریسه گالری ارائه می کند. جدای از دستبند شما می توانید گردنبند، گوشواره و پابند مدنظر خود را از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

8- مجسمه های تزئینی

مجسمه های تزئینی

مجسمه های تزئینی یکی از ایده های جذاب برای هدیه تولد هست. همونطور که می دانید تنوع بسیار بالایی در ساخت این مدل مجسمه ها وجود دارد و تقریبا هر کسی داشتن یک تندیس جمع و جور و زیبا را دوست دارد.

9- کفش

کفش هم مثل لباس یکی از پیشنهادهای خوب برای خرید کادو تولد هست. برای هدیه دادن کفش حتما باید سایز مناسب برای طرف مقابل را بدانید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

10- عروسک

عروسک

هر چند که خرید عروسک یک ایده جذاب برای کادوی تولد هست اما این گزینه مناسب برای هر فردی نیست و به اشخاص خاصی اختصاص دارد. اگر طرف مقابل شما کسی هست که به داشتن عروسک علاقه زیادی دارد پس این پیشنهاد را نادیده نگیرید.

11- گردنبند

تنوع این اکسسوری جذاب برای خانم ها و آقایان بسیار زیاد است و تقریبا همه افراد در سنین مختلف به آن علاقه دارند. پس اگر می خواهید یک هدیه فراموش نشدنی برای مخاطب مدنظرتان خریداری کنید این گزینه را از دست ندهید. گردنبند زنانه و مردانه را می توانید از ریسه گالری با همان بسته بندی شیک و زیبایی که دارد تهیه و خریداری کنید.

12- صنایع دستی

صنایع دستی

این ایده جذاب مورد علاقه‌ی افراد هنر دوست و خاص هست. مسلما داشتن یک شیء زیبا و دست ساز هر کسی را خوشحال می کند. پس اگر قصد تهیه یک هدیه ناب و ارزشمند را دارید، محصولات دست ساز می تواند گزینه مناسبی برای کادو دادن باشد.

13- تابلوی نقاشی

آثار هنری از جذاب ترین هدیه های تولد برای هر کسی به حساب می آید. یک تابلوی نقاشی زیبا و ماندگار می تواند از ایده های جذاب برای هدیه تولد باشد.

14- خودکار

خودکار های لوکس نیز از این قائده مستثنی نیستند. اگر شخصی را می شناسید که مدام در حال استفاده از خودکار برای کارهایش هست پس این گزینه حتما برای او مناسب خواهد بود و او را خوشحال خواهد کرد.

15- عینک آفتابی

ایده عینک آفتابی برای تولد

یکی دیگر از هدایای لوکسی که می شود به هر کسی هدیه داد عینک آفتابی است. البته باید دقت کرد که چه مدل عینکی به صورت شخص مورد نظر می آید.

16- گوشی تلفن همراه

کادو تولد

یکی از ایده های جذابی که می شود برای هدیه در نظر داشت گوشی تلفن همراه است. اگر قصد دارید یک هدیه مناسب برای عزیزانتان تهیه کنید می توانید بسته به استفاده و نیاز آنها یک گوشی تلفن همراه هدیه دهید.

17- لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی و بهداشتی

این پیشنهاد هم یک گزینه عالی برای تهیه هدیه هست که هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارد و شامل گزینه های مختلفی بسته به سن و سال و جنسیت هست.

18- قاب عکس

اگر به دنبال یک ایده جذاب برای کادوی تولد هستید قاب عکس می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. تنها کافیست که در انتخاب یک قاب عکس منحصر به فرد سلیقه به خرج دهید و یکی از عکس های مورد علاقه طرف مقابل را چاپ کنید و آن را داخل قاب عکس بگذارید و هدیه دهید.

19- کتاب

گاهی خواندن یک کتاب می تواند مسیر زندگی شخصی را تغییر دهد. اگر شخص مقابل فردی کتاب خوان باشد انتخاب یک کتاب خوب می تواند هدیه مناسبی برای کادو دادن به او محسوب شود.

در انتهای این مقاله این نکته را یادآور می شویم که اگر هدیه تولد خود را انتخاب کردید حتما آن را بسته بندی کنید. بسته بندی جذاب می تواند ارزش هدیه شما را چندین برابر بیشتر کند خصوصا اگر از یک کارت پستال زیبا همراه با متنی دلنشین استفاده کرده باشید قطعا خاطره ای فراموش نشدنی را برای عزیزتان رقم زده اید.

19 ایده جذاب برای هدیه تولد

حالا فرض کنید، هدیه تولد ، کارت پستال و بسته بندی جذاب همه در یکجا جمع شده باشد و حتی بسته بندی هدیه بویی را بدهد که شما انتخاب می‌کنید تا وقتی بسته بندی هدیه توسط محبوب شما باز می‌شود همان بویی را بدهد که او دوست دارد. قطعا آن هدیه می‌تواند یک هدیه بی نظیر باشد که ریسه گالری تمام آن را یک جا دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits