دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جشنواره ست لباس مجلسی راه راه مدل های زیبای 2018
5
زمان مطالعه: 5 دقیقه
لباس های راه راه و نکاتی راجع به این لباس های که باید بدانید تا بتوانید در لباس تان زیباتر شوید؟:پوشیدن لباس هایی که راه راه هستند نیز دارای اصول خاصی می باشند که باید این اصول را بدانید تا باعث زیباتر شدن شما شود ...

نکاتی برای پوشیدن لباس های راه راه

لباس های راه راه و نکاتی راجع به این لباس های که باید بدانید تا بتوانید در لباس تان زیباتر شوید؟

پوشیدن لباس هایی که راه راه هستند نیز دارای اصول خاصی می باشند که باید این اصول را بدانید تا باعث زیباتر شدن شما شود نه اینکه از زیبایی شما بکاهد و یا اینکه فرم و استیل خوب شما را بر هم بزند.با دلگرم همراه باشید.

ست لباس مجلسی راه راه

همه خانم ها علاوه بر اینکه دنبال لباس های مد روز و فشن هستند و دوست دارند رنگ های زیبا و جذاب تن کنند، علاقه مند هستند تا طرح های مختلف پارچه ها را نیز امتحان کنند. پوشیدن لباس های تک رنگ شاید ساده تر از ترکیب کردن لباس هایی باشد که طرح دارند و برخی نیز به دلیل اینکه نمی دانند چطور این لباس های طرح دار را با هم ترکیب کنند از کنار آنها می گذرند و به لباس های یک رنگ رو می آورند.

ست لباس مجلسی راه راه

بهترین راه حل در این زمان ها انتخاب لباس های طرح راه راه است. هم زیبا هستند و هم ترکیب کردن آنها ساده و شیک است.لباس های راه راه همیشه مد بودند و چه بخواهید تیپ کلاسیکی داشته باشید چه ظاهرتان کاملا مدرن باشد، به خوبی می توانید آن را به کمک لباس های راه راه بدست بیاورید. در این مطلب به شما چند قانون برای پوشیدن لباس های راه راه می گوییم که با رعایت آنها همیشه ظاهری شیک و جذاب داشته باشید و به راحتی بتوانید لباس های طرح دار انتخاب کنید.

ست لباس مجلسی راه راه


راه راه های عمودی یا افقی

زمانیکه می خواهید یک لباس راه راه انتخاب کنید اولین سوالی که به ذهنتان می آید این است که خطوط افقی را انتخاب کنید یا عمودی. اگر شما کوتاه قد و ریزجثه هستید و می خواهید کمی کشیده تر به نظر برسید لباسی را انتخاب کنید که خطوط عمودی و باریک دارند ، اگر بلند قد هستید از پوشیدن خطوط عمودی پرهیز کنید و افقی ها را انتخاب کنید.

ست لباس مجلسی راه راه


راه راه باریک

برای بسیاری از افراد، طرح راه راه عمودی، کامل و مناسب به نظر می رسد. اما ما در اینجا به شما چند نکته را درباره این طرح راه راه عمودی می گوییم. اگر می خواهید لباسی بپوشید که طرح آن راه راه عمودی است بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که خطوط باریک دارند. خطوط پهن خیلی فشن و مدرن به نظر نمی رسد و بهتر است این طرح را انتخاب نکنید. بهتر است سایز راه راه ها کمتر از سه سانتی متر باشند، بخصوص اگر کمی اندام درشت تر و چاقی دارید.

ست لباس مجلسی راه راه


رنگ های مکمل

پس از اینکه تصمیمتان را درباره انتخاب نوع راه راه ها گرفتید، نوبت به انتخاب رنگ آنها می رسد. هیچ قانون خاصی برای رنگ این خطوط وجود ندارد. شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید، اما در اینجا ما به شما می گوییم چه رنگ هایی از لحاظ زیبایی شناختی بهتر است با هم ترکیب نشوند ، همانند رنگهای قرمز و سبز. پس بهتر است شما نیز از ترکیب رنگهای مکمل بپرهیزید و رنگهایی را انتخاب کنید که راه راه ها را بهتر نشان دهند و باعث سرگیجه نشوند.

ست لباس مجلسی راه راه

شلوارهای راه راه باریک

طرح راه راه همیشه برای شلوار، طرحی به روز و فشن بوده است. این مدل شلوارها را می توانید با هر نوع بلوز یا کتی ست کنید. شلوارهایی که راه راه باریک عمودی دارند به خوبی برای هر مراسمی مناسب هستند، هم رسمی برای مراسم اداری هم شیک برای مراسم خودمانی. با این شلوارها، بلوزهایی در رنگ های خیره کننده و پررنگ بپوشید تا به خوبی خودشان را نشان دهند. این طرح شلوارها معمولا در رنگ مشکی یا طوسی طرفدار دارند و کارایی آنها نیز در این دو رنگ بسیار بیشتر از رنگهای دیگر است چرا که به خوبی می توانید با بلوز یا تی شرت های رنگی آنها را ست کنید.

ست لباس مجلسی راه راه


جوراب های راه راه

قانون دیگری که برای پوشیدن طرح راه راه باید رعایت کنید این است که هیچوقت جوراب راه راه را با شلوار راه راه نپوشید. شما در آن واحد بهتر است یک جزء از لباسهایتان را در طرح راه راه انتخاب کنید. اینکه جوراب راه راه رنگی در کنار شلوار راه راه باریک بپوشید فقط شما را شبیه به آبنبات چوبی های رنگی می کند و ظاهری شیک و مدرن به شما نمی دهد. پس جوراب های راه راهتان را بگذارید برای زمانی که لباس های یک رنگ و ساده می پوشید.

ست لباس مجلسی راه راه

کت با طرح راه راه باریک

همانند شلوارهای راه راه باریک، کت های این طرح نیز برای هر مراسمی مناسب و شیک هستند. این نوع کت ها شما را جذاب و باهوش نشان می دهند. این کت ها را با پیراهن های رنگی و جذاب بپوشید. کت راه راه باریک را زمانی با شلوار راه راه بپوشید که هر دو در یک رنگ و طرح باشند تا شما شیک تر و جذاب تر دیده شوید.


ست لباس مجلسی راه راه

ست لباس مجلسی راه راه

ست لباس مجلسی راه راه

ست لباس مجلسی راه راه

ست لباس مجلسی راه راه

ست لباس مجلسی راه راه

ست لباس مجلسی راه راه

منبع:پرشین پارس؛بانوی شهر

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits