دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
علیرضا افتخاری قطعه تازه اش به نام گل نسرین را به نسرین ستوده تقدیم کرد
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کافه سینما- اتفاقات جالب این روزها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد. به گزارش کافه سینما دقایقی پیش رضا رشیدپور در صفحه فیسبوکش اعلام کرد علیرضا افتخار

کافه سینما- اتفاقات جالب این روزها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد. به گزارش کافه سینما دقایقی پیش رضا رشیدپور در صفحه فیسبوکش اعلام کرد علیرضا افتخار

کافه سینما- اتفاقات جالب این روزها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد. به گزارش کافه سینما دقایقی پیش رضا رشیدپور در صفحه فیسبوکش اعلام کرد علیرضا افتخاری با او تماس گرفته و اعلام کرده قطعه تازه اش با نام "گل نسرین" را به نسرین ستوده ( وکیل و فعال حقوق بشر که چند سالی بازداشت بود و هفته گذشته با عفو آزاد شد) تقدیم کرده. متن منتشر شده توسط رشیدپور بدین شرح است:

بعد از ظهر آقای علیرضا افتخاری با من تماس گرفتند و یک پیام متفاوت به من دادند و از من خواستند که آن را رسانه ای کنم .فرمودند تصنیفی به نام " گل نسرین " با آهنگ جناب فضل الله توکل و شعر جناب حسین منزوی خوانده اند و تصمیم گرفته اند که آن را به بانو نسرین ستوده تقدیم کنند .
متن فرمایش ایشان را بی هیچ کم و کاست و بدون هر پیش داوری و اظهار نظر به اطلاع مبارک شما رساندم که رسم حرفه ای آدمهای رسانه ای "امانتداری" و " اجتناب از قضاوت " است .

گفتنی است علیرضا افتخاری بعد از انتخابات سال 88 در مراسمی با محمود احمدی نژاد خوش و بش کرد که جنجال زیادی در فضای مجازی به وحود آورد و جبهه گیری مخالفان احمدی نژاد را در مقابل او به همراه داشت.

eftekhari10

Tags:



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

م.ع | ۱۰ سال پیش
این حرفها به کنار امیدوارم تنها اواز خوان شش دونگ مکتب اصفهان به روزهای طلائی تسخیر قلبها برگرده
خدائیش قدرتی راکه در تحریر اوازهای استاد افتخاری دیدم در کس دیگری ندیدم
0
0
هادی | ۱۰ سال پیش
شایعه پراکنا
0
0
obeydsankhozani | ۱۰ سال پیش
چرا خبر را می نویسید اما سایتی که بتوان این آهنگ را شنید نمی گذارید؟ نکند افتخاری از این راه هم میخواهد پولی به جیب بزند؟ البته میدانید که حسین منزوی سالهاست که روی در نقاب خاک کشیده است. او ترانه "من یه پرنده ام" برای ایرج سروده است.
0
0

hits