دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده بسیج دزفول:بسیج از تولید فیلم های آموزشی حمایت می کند - به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد-فرمانده-بسیج-دزفول:بسیج-تولید-فیلم-آموزشی

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد ، یکشنبه شب در آیین رونمایی از فیلم کوتاه بختک ، با موضوع مضرات ماهواره ،افزود:در شرایط فعلی که دشمن با جنگ نرم ، ارزش ها را هدف گرفته ، بسیج با رویکرد فرهنگی وارد صحنه شده و به مقابله با این تهدید دشمن پرداخته است.

وی افزود:بسیج ، در این راستا از فعالیت های فرهنگی از جمله تولید فیلم کوتاه و مستند با رویکرد ارزشی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، حمایت مالی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول،با بیان تاثیر منفی برنامه های مخرب ماهواره بر شخصیت و روان افراد به ویژه کودکان و نوجوانان بیان داشت: با تولید فیلم و برنامه های فرهنگی متنوع و ارزشی می توان توجه مخاطب و افکار عمومی را از ماهواره به سمت برنامه های سالم و جذاب ، جلب کرد.

تهیه کننده فیلم کوتاه بختک نیز گفت:این فیلم به همت ناحیه مقاومت بسیج دزفول و توسط جمعی از بسیجیان با امکانات کم تهیه شده است.

علی قاسمی ، هدف از تولید این فیلم را آسیب شناسی مضرات ماهواره در خانواده عنوان کرد و افزود:این فیلم کوتاه با درون مایه داستانی و با شرکت 12 بازیگر و عوامل ، تولید شده و به چند جشنواره داخلی ارایه شده است.

در این آیین که در محل ناحیه مقاومت حمزه سید الشهدا ناحیه دزفول برگزار شد ، ضمن پخش فیلم کوتاه بختک از بازیگران و عوامل تولید این فیلم تجلیل شد.

6068


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits