دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکران پریدن از ارتفاع کم در نوروز 94 قطعی شد - به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از گروه ه-اکران-پریدن-ارتفاع-نوروز-قطعی

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از گروه هنر و تجربه، فیلم پریدن از ارتفاع کم که جایزه انجمن بین المللی منتقدان سینمایی (جایزه فیپرشی پانوراما) از جشنواره فیلم برلین به دست آورده است قرار است نوروز 94در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شود.

در این فیلم بازیگرانی چون نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهری آل آق، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نهال که چهار ماهه حامله است، ناگهان می فهمد که جنین در شکمش مرده. سکوت می کند و تصمیم می گیرد از این ماجرا به کسی چیزی نگوید.

**رضا خانی مدیر بخش محله پنجمین جشنواره فیلم شهر شد

طی حکمی از سوی سیاوش حقیقی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، مازیار رضاخانی به سمت مدیر بخش محله این جشنواره منصوب شد.

بخش محله پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، با گستردگی در مناطق و نقاط مختلف شهر تهران با هدف مشارکت مردمی و بالابردن سطح آشنایی مردم نسبت به سینما در فرهنگسراهای 22منطقه شهر برگزار می شود.

مازیار رضا خانی متولد سال 54 دانش آموخته فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان که در کارنامه خود ساخت 10 فیلم کوتاه داستانی و 5 فیلم مستند را دارد و تا کنون موفق به کسب دو جایزه برای فیلم های سفر به دیگر سو از جشنواره فیلم ادیان و جشنواره فیلم پلیس شده است.

رضا خانی پایه گذار جشنواره پروین اعتصامی و 8 سال هم به عنوان دبیر این جشنواره بوده است.

**برگزاری مراسم دیدار با عوامل فیلم انارهای نارس در موزه سینما

مراسم دیدار با عوامل فیلم انارهای نارس با حضور منتقدان سینمایی و هنرمندان و اهالی رسانه هفته آینده در موزه سینما برگزار می شود.

این مراسم روز شنبه 9 اسفندماه ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.

فیلم انارهای نارس به کارگردانی مجید مصطفوی از 3 اسفند ماه اکران خود را آغاز کرده است.

این فیلم با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی، آنا نعمتی، مهران رجبی و قطب الدین صادقی ساخته شده است.

در یادداشتی از کارگردان درباره فیلم آمده است: انارهای نارس روایت زندگی آدم هایی است که به بارقه های زلال امید دل می بندند و خودشان به جهان پریشان خود سامان می دهند.

فراهنگ**9246**1569


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits