دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نام احتمالی گوشی تاشوی صدفی سامسونگ مشخص شد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شنیده‌ها حاکی از آن است که در نام گوشی تاشوی بعدی سامسونگ دیگر از واژه تاشو (Fold) استفاده نخواهد شد و احتمالا گوشی جدید این شرکت که تاکنون گوشی تاشوی صدفی لقب داشت، "گلکسی Z فلیپ"(Galaxy Z Flip) نام خواهد گرفت.

نام احتمالی گوشی تاشوی صدفی سامسونگ مشخص شد

به نقل از انگجت، سامسونگ ممکن است دیگر روی نام "گلکسی فولد"(Galaxy Fold) اصرار نداشته باشد، چرا که یک افشا کننده خوش سابقه محصولات سامسونگ با نام کاربری "Ice Universe" در توییتر که تاکنون قابل اعتماد نشان داده است، ادعا کرده که گوشی تاشوی صدفی جدید سامسونگ نه با نام‌های شایعه شده از قبیل "Galaxy Fold 2" و "Bloom" بلکه به نام "Galaxy Z Flip" معرفی خواهد شد.

در حالی که ادله چندانی در تأیید این ادعا وجود ندارد، اما از طرفی خوش سابقه بودن این حساب کاربری در افشای اطلاعات محصولات سامسونگ و از طرفی همخوان بودن این ادعا با محور تا شدن Z مانند این گوشی جدید باعث می‌شود این نام دور از انتظار نباشد.

گفته می‌شود این گوشی اواخر ماه فوریه در کنفرانس جهانی همراه با پرچم‌دار جدید سامسونگ از سری "گلکسی اس"(Galaxy S) رونمایی خواهد شد.

این کاربر توییتر همچنین بر این باور است که پرچمدار جدید سامسونگ نیز از ترتیب نام‌گذاری‌های قبلی پیروی نخواهد کرد و "گلکسی S20" نام خواهد گرفت.

چیزهای کمی در مورد آنچه این گوشی تاشوی جدید خواهد داشت، مشخص شده است، از جمله اینکه احتمالا دارای یک دوربین جلو به شکل "سوراخ پانچ"(hole-punch)، حسگر اثر انگشت خارجی(نه زیر نمایشگر) و یک نمایشگر خارجی کوچک برای اعلان‌ها باشد.

دقیقاً مانند مدل احیا شده "RAZR" موتورولا، گوشی "Galaxy Z Flip" نیز بیشتر بر یک طراحی جمع و جور و استفاده حداکثری از قابلیت تا شدن نسبت به حداکثر رساندن فضای صفحه نمایش متمرکز شده است.

در نتیجه احتمالا قیمت کمتری خواهد داشت، اگرچه با توجه به نوظهور بودن گوشی‌های تاشو هنوز نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی‌ها با قیمت ارزان وارد بازار شوند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits