دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بالا بردن امنیت فیس بوک
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بالا بردن امنیت در فیس بوک- امنیت فیس بوک- امنیت در فیس بوکپچگونه اکانت فیس بوکمان را امنیت دهیم- چکار کنیم اکانت فیس بوکمان هک نشود-فیس بوک و هک شدن- فیس بوک و هک کردن-هک کردن اکانت فیس بو-هک شدن اکانت فیس بوک-اکانت فیس بوکم هک شده-امن سازی فیس بوک...

هیچ فردی دوست ندارد که به طور ناگهانی با پست ها و تصاویر غیراخلاقی روبرو شود که توسط دوستانش در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده و جالب اینجاست که خود فرد هم از این پست ها بی خبر است و نمی داند که اکانتش هک شده است.

در این مقاله با مجله دلگرم همراه باشید تا دو ترفند آسان را به شما آموزش دهیم به نحوی که امنیت اکانت فیس بوکتان بالا رود و دوستی هایتان در فیس بوک سالم و پردوام بماند. برای اینکار لازم است به غیر از کلمه عبور یک سری اطلاعات شخصی دیگر نیز وارد کنید تا بتوانید وارد اکانتتان شوید.

بالا بردن امنیت فیس بوک

امنیت فیس بوک


برای شروع به فیس بوک بروید و وارد اکانتتان شوید.حالا به بالای صفحه سمت راست بروید و بر روی تصویر چرخ دنده بالا کلیک کنید و از آنجا Account Settings را انتخاب کنید.حالا به سمت چپ صفحه باز شده بروید و Security را انتخاب کنید و در وسط صفحه روی Login Approvals کلیک کنید. حالا بر روی Require a security code to access my account from unknown browsers, کلیک کنید تا خود فیس بوک اتوماتیک مراحل لازم را پیش ببرد.

بالا بردن امنیت فیس بوک

به طور پیش فرض فیس بوک کدهای امنیتی را توسط موبایلتان برای شما ارسال خواهد کرد اما اگر شماره موبایلتان را هنوز به فیس بوک نداده اید در این مرحله از شما شماره تان را خواهد پرسید. در این صورت کشورتان را انتخاب کنید، شماره تلفن را اضافه کنید و Continue را بزنید. در این مرحله فیس بوک برای اینکه اطمینان حاصل کند که گوشی متعلق به شماست پیامی متنی بر روی گوشی شما خواهد فرستاد پس از آن شما باید کد شش رقمی تایید را وارد کنید و Confirm را بزنید.

sep19


Logging in یا وارد شدن به اکانت
اگر با مرورگر کامپیوتر خودتان به فیس بوک وارد شوید و کد امنیتی را وارد کنید دفعه بعد فیس بوک دیگر بدون پرسش وارد اکانت شما می شود(با همان مرورگر). بنابراین اگر همیشه از یک کامپیوتر استفاده می کنید شاید فیس بوک فقط بار اول از شما کد امنیتی را بخواهد اما اگر به هردلیلی فیس بوک کد امنیتی را از شما پرسید به روش زیر عمل کنید؛

بالا بردن امنیت فیس بوک


اگر خواستید از کامپیوتری غیر از کامپیوتر خودتان استفاده کنید مثل همیشه نام کاربری و کلمه عبورتان را وارد کنید و Log In را بزنید.در این قسمت فیس بوک از شما می خواهد که کد امنیتی را وارد کنید. برای اینکه کد را به دست آورید اپلیکیشن فیس بوک موبایلتان را باز کنید. بر روی گزینه More بروید و در این قسمت به دنبال گزینه Code Generator بگردید. در این قسمت فیس بوک به مدت 30 ثانیه کدی را به شما نمایش می دهد( پس از 30 ثانیه یک کد جدید نمایش داده خواهد شد). کد را در کامپیوترتان وارد کنید و Continue را بزنید.

بالا بردن امنیت فیس بوک


محدودیت ها:
کد امنیتی کدی است که به هیچ وجه به فرد دیگری اجازه نمی دهد که از کامپیوتر و یا مرورگری غیر از خود شما وارد اکانت شما شود ولی با استفاده از مرورگرهای موبایل می توان بدون کد امنیتی و فقط با در دست داشتن نام کاربری و کلمه عبور وارد اکانت هر فردی شد. ولی به شما توصیه می کنیم برای بالا بردن امنیت اکانت فیس بوکتان اینکار را انجام دهید چون جلوی خیلی از هک شدن ها را می گیرد.

sep19

برگردان توسط مجله دلگرم
(اعظم بهادر)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (7 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits