دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ویراش فایلهای EPS در فتوشاپ و تبدیل آنها به به PSD

تبدیل آنلاین فایلهای EPS/AI/PDF به فرمت PSD بدون نرم افزار

ویراش فایلهای EPS در فتوشاپ و تبدیل آنها به به PSD
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم دستی در طراحی گرافیکی داشته باشید ، گاها ممکن است با چالش اینکه چگونه فایلهای EPS و AI وکتور را در فتوشاپ ادیت کنید روبرو شده اید. در این آموزش ساده به شما خواهیم آموخت چگونه فایلهای وکتور را در فتوشاپ ادیت کنید.

فایل EPS چیست؟

اگر تا کنون با فایل های گرافیکی وکتور کار کرده اید، ممکن است با فرمت فایل EPS و نحوه استفاده از آنها آشنا باشید. اگر شما مسلط به فایل با فرمت Encapsulated PostScript) EPS) نیستید ، اساسا یک فرمت گرافیکی برای تصاویر وکتور است که Adobe از آن استفاده می‌کند ، بسیار شبیه فرمت فایل تصویر عکاسی ، فرمت JPEG است .
عکس وکتور یک تصویر با معادله ریاضی است که به شما اجازه می‌دهد تصویر خود را به بزرگی یک بیلبورد که در اطرف بزرگراه می‌بینید ، بزرگ کنید . تصاویر وکتور شامل bitmap هایی است که به هر پیکسل تصویر می گویند که چه اندازه و چه رنگی باید باشد تا شما بتوانید بدون محدودیت پیکسل ، تصویر را تقریبا در هر اندازه را بسازید. از بردارها برای چاپ در مقیاس بزرگ، مانند بیلبوردها و یا جلد عکس استفاده می‌شود و فرمت فایل eps یک فرمت متداول است , در واقع , تصاویر استوک , فایل‌های برداری خود را به فرمت eps ارائه می‌دهد که می‌تواند در Adobe Illustrator باز شود.البته، بسیاری از طراحان با Adobe Illustrator کار نمی کنند. با این حال، فرمت EPS هنوز با بسیاری از برنامه های ویرایش وکتور دیگر هماهنگ است.

ابزار رایگان فتوشاپ آنلاین نسخه HTML5 به شما امکان بی نظیر و ساده ای برای ویرایش عکس ها و فایلهای گرافیکی شما همچون PSD - Ai - XD - EPS - SKETCH - XCF - RAW - SVG می باشد. شما بدون نیاز به نصب هر گونه نرم افزاری ، می توانید بصورت آنلاین و رایگان تصاویر خود را ویرایش یا تبدیل کنید.

آموزش ویراش و باز کردن فایلهای EPS در فتوشاپ و تبدیل آنها به به PSD فقط با چند کلیک

آموزش باز کردن فایلهای EPS در فتوشاپ و تبدیل به PSD

توجه داشته باشین که اگر EPS و سایر فرمت های شما مربوط به نسخه های قدیمی تر از 2016 باشد ، ممکن است توسط فتوشاپ آنلاین باز نشود.

نرم افزار رایگان EPS

نرم افزار ویندوزی inkscape یکی دیگر از نرم‌افزار رایگان برای ویرایش پرونده‌های EPS ، Inkscape می باشد، اما مسلما آسان‌ترین کار برای استفاده نیست . همچنین من Viewer EPS توصیه می‌کنم ، که مبدل ساده EPS به JPEG است . یک مبدل آنلاین بسیار خوب دیگر به نام Convert EPS to JPG وجود دارد که به خوبی کار می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits