دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
برای ایجاد فاصله بین خطوط در اینستاگرام چه ترفندهایی وجود دارد ؟ آموزش ایجاد فاصله بین خطوط در اینستاگرام ،اپلیکیشن برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام .

نحوه فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام

احتمالاً می دانید که اضافه کردن پاراگراف و فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام غیرممکن است. حتی اگر هنگام تایپ کپشن، “Enter” را فشار دهید، با هر بار ویرایش و زدن دکمه “ارسال پست” فاصله ای که ایجاد کردید، ناپدید می شود. پس برای آموزش فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام با دلگرم همراه باشید .

آموزش فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام با استفاده از برنامه یادداشت

برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام ابتدا متن کپشنی که می خواهید در اینستاگرام خود منتشر کنید را در برنامه یادداشت برداری گوشی خود بنویسید. این برنامه پست شما را به طور خودکار با قالب بندی مناسب منتشر می کند.

به جای نوشتن مستقیم کپشن خود در اینستاگرام، سعی کنید آن را در یکی از برنامه های یادداشت برداری گوشی خود (یا یک برنامه مشابه) بنویسید (پیش نویس های ایمیل می تواند گزینه خوبی نیز باشد!).

سپس می توانید ضمن انتشار یک پست جدید ، پیش نویس کپشن خود را در برنامه کپی و جایگذاری کنید.

آموزش فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام با استفاده از نمادها

ساده ترین روش برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام، استفاده از نمادها است.

شما می توانید در هر کجا که به یک خط فضا نیاز دارید از نمادهای خاصی مانند dash (-) ، (*) و همچنین شکلک های مختلف استفاده کنید و این نمادهای ویژه به عنوان یک فضا بین جملات کپشن کار خواهند کرد.

تنها مشکلی که در این گزینه برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام وجود دارد این است که این نمادها یا کاراکترها برای همه قابل مشاهده خواهد بود که ممکن است کپشن را برای برخی از افراد مبهم سازد.

اپلیکیشن برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام

چندین برنامه و متن ابزار فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام وجود دارد که راه حل های متداول برای اضافه کردن فضا درکپشن ها هستند. شما فقط باید آنها را روی دستگاه خود نصب کنید و از آنها برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام استفاده کنید.

در اینجا به معرفی چند برنامه برای فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام می پردازیم :

  • Hashtagie : با Hashtagie می توانید متن کپشن خود را به سادگی تایپ کنید، کپی پیست کنید و آن را دقیقاً همان گونه که می خواهید در اینستاگرام ببینید، درست کنید.
  • GramSpacer: GramSpacer به شما این امکان را می دهد که فضاهای خالی زیبایی برای کپشن ها و بیوهای اینستاگرام ایجاد کنید.
  • Insta-Spacer: Insta-Spacer ابزاری عالی است که به شما این امکان را می دهد که فضاهای چند خطی را بدون استفاده از کاراکترهای ناخوشایند به کپشن اینستاگرام اضافه کنید.
  • Tailwind: Tailwind به شما این امکان را می دهد تا هنگام نوشتن کپشن در اینستاگرام خود، طول و به صورت خودکار خطوط فاصله را ایجاد کنید.

ایجاد خط جداکننده در متن های اینستاگرام

به نکته ای که باید توجه کنید این است که شما اصلا متن خود را به صورت مستقیم در خود برنامه اینستاگرام تایپ کنید ، شما می توانید در برنامه های دیگر که دارای قابلیت نوشتن متن هستند نوشته خود را تایپ کنید و برای قرار دادن آن نوشته را کپی کرده و در اینستاگرام پیست کنید.

به عنوان مثال می توانید ازفیسبوک استفاده کنید و نوشته خود را در قسمت Update status ، یا در برنامه تلگرام قسمت فرستادن پیام متن و نوشته خود را تایپ کنید. فاصله های دلخواهی که می خواهید را می توانید در هنگام تایپ ایجاد کنید و سپس با هایلایت کردن قسمتی از متن و انتخاب گزینه ی Select All ، بر روی Copy تپ کنید. بعد از آن می توانید برنامه اینستاگرام را باز کرده و متن کپی شده را در فیلد متنی موردنظر Paste کنید.

نحوه فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام

در برنامه های جانبی دیگر نیز (هم سیستم عامل اندروید و هم آی او اس) این روش را تست کرده ایم و بدون هیچ مشکلی اجرایی بودند و جواب گرفتیم ، برنامه هایی مانند:

  1. Notes (آی او اس)
  2. Mail (آی او اس)
  3. Google Keep (اندروید)
  4. Evernote (اندروید و آی او اس)
  5. Gmail (اندروید و آی او اس)
  6. Messages (اندروید و آی او اس)

هنگامی که نوشته خود را منتشر می کنید متوجه آن می شوید که متن شما عینا به همان شکلی است که در فیسبوک یا هر برنامه ی دیگری تایپ کرده بودید نشان داده می شود. همچنین می توانید از برنامه های بسیار دیگری بدین منظور استفاده نمایید اما قطعا و بی شک ساده ترین روش همان پیام رسان پیش فرض اندروید یا آی او اس می باشد.

نتیجه :

فاصله انداختن در کپشن اینستاگرام نه تنها خوانایی و درک یک مطلب خاص را بهبود می بخشد بلکه باعث می شود تا از نظر مخاطب از جنبه بصری جذاب باشد. بسته به آنچه برای شما مناسب تر است می توانید از مواردی که در بالا ذکر شد ، یکی از ترفندها را انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

معنی و کاربرد رایج ترین اصطلاحات اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام مسدود کرده است



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits