دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی بهترین تنظیمات پابجی (gfx tool)
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
تنظیمات پابجی ، بهترین تنظیمات پابجی، بهترین gfx tool برای پابجی، بهترین برنامه برای کیفیت پابجی،برنامه gfx tool برای پابجی .

بهترین تنظیمات پابجی

androidzoom : نسخه موبایل بازی PlayerUnkown’s Battleground که به PUBG معروف است، در حال حاضر محبوب ترین بازی اندرویدی است. به تازگی، انجمن بازی پابجی Esports یک جام بین المللی به نام PMCO راه اندازی کرده است. این تورنومنت عظیم جایی بود که تیم هایی از سراسر جهان به رقابت با یکدیگر میپرداختند تا عنوان بهترین تیم PUBG Mobile را اذعان خود کنند و به علاوه جایزه 400,000 دلاری مسابقه را نیز ببرند.

البته بیشترین اعتبار این بازی، از کاربران عادی ای مثل ما که برای تفریح از این بازی بهره میبرند، به دست می آید. بنابراین در این مقاله قصد دارم، بهترین تنظیمات PUBG Mobile از basics گرفته تا حساسیت و کنترل ها را معرفی کنم.

Tencent Games، استودیو توسعه دهنده نسخه اندروید و iOS بازی پابجی آپدیت های خیره کننده ای در سال جاری منتشر کرده است. با توجه به اینکه حالا این بازی بیش از 100 میلیون بار از گوگل استور دانلود شده، توسعه دهندگان حالا موبایل های اندرویدی بیشتری از بازار را پشتیبانی میکنند.

GFX Tool بهترین بهینه سازی بازی چابجی

GFX Tool بهترین اتفاقی است که برای جامعه PUBG Mobile افتاد. این ابزار ها برای گیمر های موبایل بسیار رایج هستند، مخصوصا برای بازی پابجی. با استفاده از این ابزار میتوانید تنظیمات گرافیک را بالا ببرید، برای دستگاه های سازگار گرافیک HDR را فعال کنید و حتی نرخ تصویر را به حداکثر برسانید. بنابراین اگر از پرچمداران نسل قبلی مثل Samsung Galaxy S8 استفاده میکنید، آپشن های HDR یا نرخ فریم حداکثری برایتان در دسترس نخواهد بود، با اینکه این دستگاه همه قابلیت های گفته شده را دارد.

بهترین تنظیمات پابجی

GFX Tool برای پابجب موبایل

ماه گذشته بود که PUBG Mobile stable 13.5.0 عرضه شد که شامل فصل هشتم بود و اسلحه جدید، صفحه جدید حالت کلاسیک، سیستم جایزه بهبود یافته و سیستم رتبه بندی بهبود یافته، لباس های جدید و چندین چیز دیگر را هم در خود داشت. مهمتر از همه این ها این بود که حالا کاربر میتوانست نرخ فریم (FPS) بالاتری را ایجاد کند. البته اگر اسمارت فون شما آپشن extreme FPS را در پنل Graphics نشان نمیدهد، پس باید اپ GFX Tool را دانلود و با آن این تنظیمات را فعال کنید.

در ادامه بهترین تنظیمات GFX Tool را برای پابجی موبایل را آورده ایم:

  • (Resolution: 1280 (HD Default
  • Graphics: Smooth or Smooth HD
  • (FPS: 60FPS (increase if you have higher refresh rate screen
  • Anti-aliasing: 2X or 4X
  • Styles: Colorful
  • Rendering Quality: Medium
  • Shadows: Disable
  • Shadow Distance: Low
  • Moving Shadows: Disable
  • Texture Quality: Default
  • Color format: Default
  • Detail Mode: Default
  • Light Effects: Disable
  • GPU Optimization: Enable
  • Sound Quality: Disabled
  • Save Controls: Enabled
  • Controls: Enabled

بهترین تنظیمات پابجی

تنظیمات Basic برای پابجی موبایل

دو آپشن اولی که باید سریعا در تنظیمات Basic تغییر دهید، Peek & Fire و Peek & Open Scope هستند. شما باید هر دو را فعال کنید و هر کدام را روی Tap یا Hold بگذارید. دیگر آپشنی که باید فعال کنید دکمه های جدای Jump/Climb است.

وقتی این گزینه را فعال کردید، سه آپشن بیشتر در صفحه نمایان میشود. حالا باید دکمه ها را در جای مناسبشان بگذارید و در حالت Training mode آن ها را امتحان کنید.

بهترین تنظیمات پابجی

تنظیمات گرافیک برای پابجی موبایل

من شخصا دوست دارم تنظیمات بازی را روی Low قرار دهم، ولی رزولیشن تصویر را روی 720p یا HD نگه دارم. تنظیمات توصیه شده گرافیک روان، FPS حداکثری و استایل رنگارنگ هستند. گرافیک روان جزئیات ساختمان ها، علف ها و… را کاهش میدهد و پیدا کردن دشمن ها را ساده تر میکند. استایل رنگارنگ در پیدا کردن مار های درون علف میتواند کمک زیادی کند. همچنین مشاهده کرده ایم که تنظیم FPS روی بالا یا حداکثر میتواند کشتن دشمن ها را سریعتر کند.

تنظیمات Graphics

  1. Graphics: Smooth
  2. FPS: Extreme
  3. Anti-aliasing: 2X or 4X
  4. Style: Colorful
  5. Anti-aliasing: Enable
  6. Brightness: 100%
  7. Non-Standard Screens: Rounded Corners
  8. Auto-adust graphics: Disabled

بهترین تنظیمات پابجی

البته اگر گرافیک Low به نظرتان جالب نیست، میتوانید تنظیمات آن را روی Balanced یا HD قرار دهید. البته بهتر است این کار را با اپ GFX Tool انجام دهید، چرا که اگر در بازی آن را تغییر دهید، بعد از راه اندازی مجدد تنظیمات به حالت عادی بازمیگردد.

تنظیمات کنترل برای پابجی موبایل

برای صفحه اصلی بازی، انتخاب های بیشماری وجود دارد. به طور پیش فرض، این صفحه برای استفاده دو انگشتی تنظیم شده ولی این کافی نیست. بسیاری از بازیکن های حرفه ای PUBG، تنظیمات را در حالت claw قرار میدهند. در این حالت، کاربر میتواند از چهار انگشت به صورت همزمان استفاده کند. یکی برای حرکت، یکی برای جهت ها، یکی برای دکمه شلیک و دیگری برای ADS یا scope. همچنین میتوانید شفافیت دکمه ها را تغییر دهید تا دید بهتری در بازی داشته باشید.

بهترین تنظیمات پابجی

تنظیمات Sensitivity برای پابجی

میزان حساسیت اهمیت زیادی در بازی دارد، فرقی هم نمیکند که شما ADSing باشید، یا در حال استفاده از Scope ها یا کشتن کسی. توصیه میشود که حساسیت بازی را بالا نبرید. برای اینکه بهتر بتوانید هدف بگیرید، بهتر است حساسیت را در حالت متوسط قرار دهید. البته من حساسیت را شخصی سازی کرده ام ولی بهتر است همیشه به حالت Medium بروید، چرا که برای ADS و همه scope ها بهترین انتخاب است. البته میتوانید بر اساس بازی خود، متغیر های آن را تغییر دهید.

بهترین تنظیمات پابجی

افزایش FPS از GFX Tool

افزایش FPS یا به حداکثر رساندن آن میتوانید بسیار مفید باشد. در این حالت بر خلاف FPS های پایین، میتوانید بازیکن های بیشتری را بکشید. در ادامه نحوه افزایش FPS را به صورت گام به گام آموزش خواهیم داد:

  1. پابجی موبایل را ببندید.
  2. اگر جدیدترین نسخه از بازی در دسترس است، آن را به روز رسانی کنید.
  3. اپلیکیشن GFX Tool را باز کنید.
  4. نسخه بازی PUBG Mobile خود را انتخاب کنید. (Global v13.5.0 یا بیشتر)
  5. گرافیک را به حالت Smooth ببرید.
  6. اگر دستگاه شما میتواند پشتیبانی کند، مقدار FPS را به 60 یا بالاتر ببرید.
  7. GPU Optimization را فعال کنید.
  8. Controls را ذخیره کنید.
  9. Accept را انتخاب کنید.
  10. بازی را اجرا کنید.

آموزش بهترین تنظیمات پابجی موبایل


500 اسم شاخ و خفن گیمری برای پابجی

ترفند و کدهای تقلب بازی پابجی PUBG Mobile

سایت رسمی بازی پابجی چیست ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits