دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فرمت cdr چیست و چگونه به PDF، JPG و png تبدیل میشود ؟
5
زمان مطالعه: 7 دقیقه
فایل‌ها با فرمت CDR توسط نرم‌افزار CorelDRAW ایجاد می‌شوند . فایل‌های با فرمت CDR قابلیت تبدیل به فایل‌هایی با فرمت AL، PDF، JPG، EPS و TIFF را دارا هستند.

فرمت cdr چیست ؟

فرمت CDR مربوط به تصاویر و عموما فایل های گرافیکی و وکتور (Vector) ها میباشد. این فرمت توسط مجموعه برنامه های Corel Draw ساخته شده و پسوند پیشفرض فایل های خروجی این برنامه است. از این فرمت بیشتر در برنامه هایی از قبیل Corel PaintShop Photo Pro یا حتی Adobe Illustrator نیز استفاده میشود. با ما همراه باشید تا روش های چگونگی تبدیل فرمت فایل CDR به PDF آنلاین را بررسی کنیم.

چگونه CDR را باز کنیم ؟

ساده ترین راه برای باز کردن و حتی تغییرات در CDR Fail - نسخه آزمایشی برنامه Corel Draw را دانلود کنید. البته، پس از 30 روز برنامه در دسترس نخواهد بود، اما اگر شما نیاز به شکست در اینجا و در حال حاضر قرعه کشی بومی Corel - این واقعیت است که دکتر تجویز شده است.

نه بدترین راه برای باز کردن تصویر CDR در ویرایشگر گرافیک Corel Paintshop Pro. در این مورد، شما قطعا نمی توانید منحنی ها را ویرایش کنید، به طوری که تصویر در فرم rasterized باز می شود. شما می توانید نسخه آزمایشی را دوباره در وب سایت رسمی دانلود کنید.

روش های Caverzny بیشتر - باز کردن CDR از طریق برنامه های شخص ثالث رقبا. مثلا adobe imlustratorکه در همان قرعه کشی Corel مشغول به کار است. با این حال، در یک تصویرگر، شما می توانید تنها نقاط ضعف CDR ذخیره شده در نسخه های Corel قرعه کشی 5-10 را باز کنید. و البته، تصویرگر خود مورد نیاز است. اگر شما آن را ندارید، نسخه آزمایشی را نوسان دهید. من به شما توصیه می کنم که چنین برنامه های بزرگ را دانلود کنید، فقط اگر نه تنها برای مشاهده نیاز دارید، بلکه تغییرات را نیز تغییر دهید.

تبدیل فرمت cdr به png

تبدیل آنلاین فرمت cdr ( کرل ) به فرمت عکس png

ابتدا وارد سایت شوید . https://cloudconvert.com/cdr-to-png

  1. از قسمت فایل مورد نظر رو انتخاب کنید .
  2. select files or drag & drop them on this page!
  3. کلید Start Conversion رو کلیک کنید . کمی منتظر بمانید …
  4. لینک دانلود فایل png در قسمت پایین صفحه ظاهر شد .

نحوه تبدیل آنلاین فایل CDR به PDF

How To Convert The CDR File To PDF Online

روش های زیادی برای تبدیل فایل CDR به PDF وجود دارد ولی ما در این مطلب قصد داریم سایت های مختلفی که امکان تبدیل فرمت آنلاین فایل های CDR دارند را بررسی کنیم. البته برای انجام اینکار حتما لازم نیست از روش های تبدیل آنلاین CDR به PDF استفاده کنید. میتونید از نرم افزار های مرتبط در این زمینه نیز استفاده فرمایید اما به طور مثال برای باز کردن فایل CDR در آیفون و اندروید بدون نصب برنامه این سرویس ها بسیار کاربردی هستند چون با تبدیل فایل ها به PDF امکان باز کردن آنها در هر سیستم عاملی بدون نصب نرم افزار وجود دارد.

تبدیل فرمت CDR به PDF توسط سایت Convertio

تبدیل فرمت cdr

از بهترین سایت های تبدیل فرمت ها میتوان به Convertio اشاره کرد. شما تقریبا هر فرمتی که مد نظرتان باشد میتوانید به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. شما در استفاده از این وبسایت هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت ولی برای آپلود فایل ها با سایز بیشتر از ۱۰۰ مگابایت، میبایست حتما ثبت نام کنید و همچنین در حالت رایگان فقط میتوانید به طور همزمان دو فایل را به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. هزینه ثبت نام نیز در ۳ پلن ماهانه قرار گرفته است که متاسفانه در ایران استفاده از آنان به راحتی میسر نیست. شما در Convertio این امکان تبدیل فرمت های صدا، فرمت های ویدیو و تصویر، انواع فونت ها و کتاب های الکترونیکی را دارید. این سایت را میتوان از نظر طراحی ساخت و راحتی در هنگام تبدیل، جزو بهترین ها دانست.

برای تبدیل فرمت CDR به PDF توسط سایت Convertio کافی است به وبسایت Convertio رفته و فایل CDR را انتخاب و به PDF تبدیل کنید. البته لزومی ندارد که فایل CDR خود را از کامپیوترتان آپلود کنید. این سایت این امکان را به شما میدهد که فایل های خود را از گوگل درایو، دراپ باکس یا به صورت لینک به سایت معرفی کیند.

سایت AConvert برای تبدیل فرمت آنلاین فایل های CDR

تبدیل فرمت cdr

از دیگر ابزار های تبدیل آنلاین CDR به PDF سایت AConvert است. شما در این سایت میتوانید بدون هیچ گونه محدودیتی، فایل های CDR خود را به PDF تبدیل کنید. این سایت از تمامی فرمت ها پشتیبانی میکند. از جمله ویژگی های خوب AConvert دارا بودن اپلیکیشن برای موبایل است که کار شما را در تبدیل فرمت CDR به PDF بسیار آسان تر میکند.

همچنین این سایت امکان ترکیب، جدا سازی، چرخش، قفل و فشرده سازی فایل های شما را نیز فراهم میکند. فرمت های پشتیبانی شده در این سایت را میتوان به فرمت های ویدیو و پرونده ها و PDF و فرمت های تصاویر از جمله TIFF و TIF، و .. اشاره کرد. اگر با پسوند TIF و TIFF آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم حتما پسوند TIF و TIFF چیست؟ ۵ روش باز کردن و تبدیل فایل TIF و TIFF به PDF و JPG را بررسی فرمایید.

این سایت هم همانند Convertio این امکان را به شما میدهد که برای قرار دادن فایل ها در آن، از گوگل درایو یا لینک یا دراپ باکس استفاده کنید.

تبدیل فرمت فایل CDR به PDF آنلاین

تبدیل فرمت فایل CDR به PDF آنلاین به کمک سایت Free File Convert

احتمالش بسیار زیاد است که حتی قبل از مطالعه این مطلب هم نام Free File Convert را شنیده باشید یا چند باری به آن سر زده باشید. از ابزار های رایگان برای تبدیل فرمت CRD به PDF که حتی برای تبدیل دیگر فرمت ها نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی اصلی Free File Convert میتوان به تمام رایگان بودن آن اشاره کرد.

البته مزایای اضافی‌ای هم برای عضویت در نظر گرفته اند همانند دسترسی به فایل هایی که اخیرا به فرمت دیگری تبدیل کرده اید. البته برای ثبت نام هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. همچنین Free File Convert امکان تبدیل عکس به PDF را نیز به شما میدهد ولی اگر میخواهید پیرامون روش های تبدیل آنلاین عکس به PDF بیشتر بدانید، ۵ روش تبدیل عکس به PDF آنلاین و با نرم افزار در ویندوز و مک را مشاهده کنید.

در این سایت تبدیل CDR به PDF نیز همانند دو سایت قبل لزومی وجود ندارد که حتما فایل های خود را از کامپیوترتان آپلود کنید. میتوانید از گوگل درایو یا دراپ باکس یا به صورت لینک مستقیم فایل هایتان را در سایت برای تغییر فرمت قرار دهید.

تبدیل فرمت cdr

تبدیل فایل CDR به PDF آنلاین توسط Cloud Convert

از جمله سایت های تبدیل فایل CDR به PDF آنلاین که به نسبت سایت های قبل محبوبیت کمتری را دارد. شما در Cloud Convert میتوانید تقریبا تمامی فرمت های مختلف را به هم تبدیل کنید منتها برای استفاده و بهره برداری بهتر باید در سایت ثبت نام کنید. هزینه ثبت نام بسته به امکانات و میزان نیاز شما متغیر است. نهایت میزان حجم آپلودی در حالت رایگان ۱ گیگابایت است در حالی که اگر دارای حساب ویژه باشید این محدودیت از بین خواهد رفت.

همچنین در حالت رایگان میتوانید ۵ پروسه همزمان برای تبدیل داشته باشید در حالی که اگر حساب ویژه داشته باشید میتوانید به صورت نامحدود درخواست تبدیل در آن واحد داشته باشید. همچنین شما در این سایت علاوه بر آپلود مستقیم فایل از سیستم، میتوانید از گوکل درایو، دراپ باکس، One Drive و لینک مستقیم نیز استفاده کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.6 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits