دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ترفند و کدهای تقلب بازی پابجی PUBG Mobile
20
زمان مطالعه: 6 دقیقه
پابجی موبایل بازی محبوب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود .

کدهای تقلب بازی پابجی

طبیعی است که هر بازی با چنین محبوبیت و فراگیری در سراسر جهان خیلی ها را به فکر هک کردن و تقلب در آن بازی بیاندازد ولی چگونه می توان در این بازی تقلب کرد؟ و با دستکاری در بازی پابجی به قابلیت هایی دست پیدا کرد که بقیه بازیکنان آن‌ها را ندارند؟ پاسخ این سوال داشتن برنامه ای به اسم چیت (Cheat) است.

7 نکته و ترفند بازی پابجی موبایل

  1. مکان‌های امن را برای فرود آمدن انتخاب کنید.
  2. اول وسایل مورد نیاز را پیدا کنید، بعد به دل دشمن بزنید.
  3. فقط وقتی دشمن در تیررس است شلیک کنید.
  4. همیشه حواستان به نقشه باشد.
  5. استفاده از وسایل نقلیه بهتر از پیاده روی است.
  6. از پستی بلندی های زمین نهایت استفاده را ببرید.
  7. با هم تیمی های خود در ارتباط باشید.

انواع کدهای تقلب بازی پابجی

  • رمزهای PUBG که مربوط به هدف گیری هستند
  • رمزهای بازی پابجی که مربوط به سرعت هستند
  • چیت های بازی پابجی که مربوط به لگد اسلحه هستند
  • هک بازی PUBG که مربوط به دیوار است
  • نمونه های دیگر از کدهای تقلب PUBG

کد های تقلب بازی پابجی

چیت (Cheat) چیست و چیتر کیست؟

حتما به خاطر دارید که چگونه در گذشته داخل اکثر بازی های pc و بازی های کنسول با استفاده از کدهای تقلب می توانستید کارهای عجیب و غریب انجام بدهید، به طور مثال با زدن کدتقلب سوپر جامپ در بازی کانتر یا بازی gta می توانستید پرش بسیار بلند بزنید یا مثلا با زدن کدتقلب در بازی کانتر میشد دشمن را از پشت موانع دید و با یک حرکت آن را نابود کرد.

چیت هم در واقع مثل همان زدن کد تقلب یا هک کردن بازی عمل می‌کند اما در قالب یک نرم افزار جداگانه ارائه می‌شود که شما آن را بر روی سیستم خودتان نصب کرده و با فعال کردن آن یک سری تغییرات به صورت موقتی (تا زمانی که چیت فعال است) داخل بازی شما انجام می‌شود، که همین تغییرات باعث می‌شود شما بتوانید داخل بازی کارهای عجیب و غریبی انجام بدهید و از رقبای خودتون به راحتی جلو بزنید.
بهترین چیت‌ها در بازی پابجی

چیت (cheat) به زبان انگلیسی به معنای تقلب است و برای هر بازی انواع مختلفی از آن وجود دارد که به تعریف برخی از معروف ترین و بهترین آن ها برای بازی پابجی می پردازیم …

  • چیت Aim Bot : این چیت یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین چیت هایی است که در بازی ها استفاده می شود و اکثر بازیکن ها در بازی قادر به تشخیص این نوع از چیت‌ها نیستند. کارکرد این چیت به گونه ای است که به محض دیدن حریف، مگسک یا به اصطلاح نشانگر تیراندازی روی حریف قفل می شود و با یک یا چند شلیک بدون هدفگیری حریف کشته خواهد شد.
  • چیت Wall Hack : این چیت یکی از بهترین چیت هایی است که تا کنون ساخته شده و برای بازیکن های حریف (دشمن) در بازی بسیار آزار دهنده است. شما با استفاده از این چیت دیگر بازیکنان را می توانید به صورت رنگی از پشت دیوار ها و باقی موانع ببینید و از کمین کردن و مکان های پنهانی بقیه بازیکنان مطلع شوید تا از دیدن ناگهانی هر بازیکن شوکه نشوید. برخی از این چیت ها قادر به شلیک از پشت دیوار هم هستند.
  • چیت No Recoil : این چیت باعث می شود که هنگام تیراندازی لگد اسلحه باعث تغییر در هدفگیری و نشانگر تیراندازی نشود البته در برخی از این چیت ها لگد اسلحه به صورت صفر پایین آورده نمی شود و دلیل آن این است که تشخیص چیت بودن سخت تر یا ناممکن شود این چیت به دلیل طبیعی تر بودن و گریز از مسدود شدن بیشتر استفاده می شود ولی باید توانایی کم این چیت را در تقلب کردن قبول کرد.

چیت بازی پابجی موبایل PUBG Mobile :

با نصب و فعال سازی چیت بازی pubg روی شبیه ساز رسمی پابجی موبایل که برای ویندوز ارائه شده و GameLoop نام دارد، می توانید دشمنان نزدیک را از پشت تمامی موانع به صورت خطی همراه با جزئیات دقیق مانند فاصله دشمن به شما، میزان خون دشمن، پلیر یا بات بودن دشمن و غیره را ببینید و آن را با حرکات سریع خودتان قافلگیر کنید، به صورت سریع لندینگ انجام بدید، پرش بسیار بلند بزنید، خیلی سریع تر از قبل بدوید، دشمن را به صورت خودکار هدشات کنید، تمامی وسایل نقلیه و تجهیزات جنگی را از فاصله بسیار دور ببینید و غیره …

کد های تقلب بازی پابجی

ویژگی های اصلی چیت بازی پابجی PUBG :

  1. دارای سیستم آنتی بن (Anti Ban)
  2. نشانه گیری خودکار روی سر دشمن
  3. نمایش دشمنان نزدیک از پشت تمام موانع به صورت خطی
  4. نمایش میزان خون دشمن
  5. نمایش وضعیت دشمن (پلیر است یا بات؟)
  6. نمایش لوت ها با رنگ های مختلف (مثلا کلاه لول 4 با رنگ سبز)
  7. قابلیت تنظیم رنگ برای تجهیزات جنگی
  8. نمایش تمامی وسایل نقلیه داخل بازی از راه دور
  9. پرش بلند با امکان تنظیم محدوده برای پرش
  10. پرش بلند با وسایل نقلیه
  11. افزایش سرعت پلیر و وسایل نقلیه و تنظیم محدوده برای سرعت
  12. و ده ها قابلیت و ویژگی دیگر …

بهترین چیت ها برای بازی پابجی موبایل را از کجا تهیه کنیم ؟

پکیج بهترین چیت های بازی پابجی موبایل همراه با آموزش کامل نصب و راه اندازی توسط وب سایت لینکوپلاس ارائه شده که میتونید این پکیج رو با قیمت بسیار مناسب به همراه خدمات پشتیبانی از اینجــا دریافت کنید.

کدها و ترفند های بازی پابجی موبایل




این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (20 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits