دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین راه برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در اینستاگرام می توانید دوستان خود را از طریق هم نام کاربری و هم شماره تماس ذخیره شده شان در تلفن همراه تان پیدا کنید. برای پیدا کردن افراد با شماره موبایل در اینستاگرام ادامه مطلب را مطالعه کنید.

چگونه می توانیم از طریق شماره موبایل، افراد را در اینستاگرام پیدا کنیم ؟

اگر می خواهید افراد را با شماره موبایل در اینستاگرام پیدا کنید، ابتدا وارد بخش پروفایل اینستاگرام خود شوید و بر روی سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید.

سپس از قسمت follow people و بخش contacts می توانید مخاطبین گوشی خود را که اکانت اینستاگرامشان با همان شماره ذخیره شده در گوشی تان یکی است، پیدا کنید.

اگر اولین بار است که وارد این بخش می شوید، قسمت contacts صفر است و باید روی گزینه connect contacts کلیک کنید تا مخاطبین نمایش داده شوند. سپس می توانید آنها را فالو کنید.

نحوه تشخیص شماره در اینستاگرام

آیا امکان فهمیدن شماره موبایل افراد در اینستاگرام وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که شما در اینستاگرام نمی توانید از طریق آیدی یا نام کاربری شخصی، به شماره موبایل او دسترسی پیدا کنید. تنها در صورتی می توانید اکانت اینستاگرام شخص را با شماره موبایل پیدا کنید که شماره اکانت آن شخص در اینستاگرام ثبت شده و شماره آن شخص در مخاطبین گوشی تان نیز وجود داشته باشد.

نحوه تشخیص شماره در اینستاگرام

آیا امکان بدست اوردن شماره تلفن از طریق ایدی اینستاگرام وجود دارد؟

خیر. امکان فهمیدن شماره تماس شخص از روی آیدی اینستاگرام وجود ندارد. مگر اینکه پیج شما بیزینسی باشد و شماره خود را در پروفایل تان قرار داده باشید .

آیا امکان هک اینستاگرام از طریق شماره موبایل افراد وجود دارد؟

همانطور که قبلا توضیح داده شد، افراد با استفاده از آیدی یا نام کاربری اینستاگرام نمی توانند به شماره موبایل تان دسترسی پیدا کنند. بنابراین، احتمال هک کردن از این طریق وجود ندارد. همچنین هک اینستاگرام از طریق سرورهای خود این شبکه به علت امنیت بالای آن غیر ممکن است. با این حال، روش های مختلفی برای هک شدن اکانت اینستاگرام شما با استفاده از نرم افزارهای واسطه وجود دارد که می تواند حریم خصوصی شما را تهدید کرده و اطلاعات شما را در معرض خطر قرار دهد.

بنابراین توصیه می شود که برای افزایش تعداد فالوور یا لایک، فریب افراد سودجو یا سوء استفاده گر را نخورید و از نصب برنامه هایی تحت عنوان افزایش تعداد فالوور یا لایک و ... خودداری کنید تا هکرها نتوانند به اکانت شما دسترسی پیدا کرده و اطلاعات شما را هک کنند.

نحوه تشخیص شماره در اینستاگرام

جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن

برای جلوگیری از پیدا شدن در اینستاگرام از طریق شماره تلفن، باید ابتدا گزینه Connect contact را غیر فعال کنیم . برای این منظور باید به setting، بخش contact بریم و گزینه اصلی را غیر فعال کنیم. همچنین چند روش برای غیر فعال کردن حالت ردیابی در اینستاگرام به شما معرفی میکنیم.

  • 1. حذف شماره تلفن از روی اکانت اینستاگرام :

در اولین مرحله شما باید شماره تلفن خودتون رو از روی اکانت اینستاگرامتون حذف کنید. در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام، از شما میخواهد که شماره تلفن خود را وارد کنید. با حذف کردن شماره تلفن از اکانت اینستاگرامتون دیگر در لیست پیشنهادی کسانی که شماره شما را دارند نمیروید. البته باید به جای شماره تلفن آدرس ایمیلتون رو وارد کنید و حتما تایید دو مرحله ای رو بردارید.

  • 2. قطع ارتباط فیسبوک

علاوه بر شماره تلفن اگر شما دوستی در فیسبوک داشته باشید و فیسبوکتان به اینستاگرامتان وصل باشد ، آن شخص میتوانید اکانت اینستاگرام شمارا مشاهده و درخواست دوستی بدهد. برای حل این مشکل شما باید ابتدا به قسمت تنظیمات برید و روی قسمت حساب (Account) کلیک کنید و در نهایت وارد قسمت حساب های متصل شوید. در این قسمت تعدادی از حسابهای فیس بوک، توییتر و وبلاگ Tumblr را مشاهده خواهید کرد. در این بخش میتوانید به راحتی حساب های متصل رو پاک کنید. بر روی فیسبوک کلیک کرده و گزینه unlink account رو بزنید.

  • 3. غیرفعال کردن پیشنهاد حساب های مشابه :

گام آخر برای جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن این است که گزینه پیشنهاد حساب های مشابه را غیرفعال کنید. الگوریتم اینستاگرام به صورتی است که پیشنهاداتی از حساب های مشابهی برای شما میاید. و همچنین از طرف حساب شما نیز به حساب دیگر پیشنهاد میشود. شاید برای شما عجیب باشه ولی امکان غیرفعال کردن این گزینه از داخل گوشی وجود ندارد و برای اینکار باید وارد نسخه وب اینستاگرام بشید. پس از ورود به حسابتون در سایت، در پایین صفحه شما میتوانید گزینه پیشنهاد های حساب رو غیرفعال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits