دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام مسدود کرده است
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
آموزش تشخیص اینکه چطور بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک و مسدود کرده است و تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام توسط افراد.

چگونه می توان فهمید چه کسی ما را در اینستاگرام مسدود کرده است؟ در ادامه روش های ساده و سریع برای تشخیص این موضوع می آورم. قبل از هر چیز باید بدانید زمانی که توسط حسابی مسدود و بلاک شوید اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد بنابراین اگر شک دارید به فردی که پست های او برای شما نشان داده نمی شود، باید بررسی کنید ببینید آیا شما را در اینستاگرام مسدود کرده یا خیر.

منتهی قبل از شروع کار این هشدار را بدهم، برنامه های شخص ثالثی که ادعا می کنند که می توانند شما را از فردی که مسدود کرده مطلع سازند، به خوبی و به طور کامل نمی توانند عمل کنند لذا لازم نیست از آنها استفاده کنید. بنابراین شاید بپرسید خوب حالا باید چکار کرد؟

فقط کافیه مراحل زیر را برای تشخیص افرادی که شما را در اینستاگرام بلاک کردند انجام دهید.

چگونه بفهمیم چه کسی در اینستاگرام ما را بلاک کرده

1.با کمک از حساب دیگر

یکی از روش های مطمئن برای تشخیص فردی که ما را در اینستاگرام مسدود کرده این است که ببینید به پروفایل و صفحه شخصی آن حساب در اینستاگرام دسترسی دارید یا خیر، اگر به طور عادی دسترسی داشتید به این معناست که شما را بلاک نکرده و اگر دسترسی نداشتید موضوع بر عکس می شود یعنی بلاک کرده است.

روش ساده ای که برای یقین پیدا کردن می توان به کار برد این است از یک فرد دیگری مثل یک دوست یا یکی از افراد خانواده بخواهید که حساب شخص مورد نظر را پیدا کند و اگر توانست وارد حساب او شود حالا چه اکانت عمومی یا خصوصی، اما در حالی که شما نمی توانید دسترسی داشته باشید، اینجا قطع به یقین از طرف او بلاک شدید.

اما اگر نمی خواهید کسی را در جریان بگذارید می توانید با یک حساب دیگرتان امتحان کنید چون معمولا هر کدام از ماها بیش از یک حساب اینستاگرام داریم بنابراین با حساب دیگرتان بگردید و صفحه شخص مورد نظر را پیدا کرده و باز کنید و همان توضیحات قبل. منتهی اگر شما حساب دیگری در اینستاگرام ندارید مراحل زیر را انجام دهید.

2.باز کردن صفحه حساب اینستاگرام در مرورگر

باز کردن صفحه حساب اینستاگرام در مرورگر

شما می توانید جهت بررسی مسدودی و بلاک شدن تان توسط فردی، با مرورگر امتحان کنید مثلا مرورگر کروم را باز کرده بدون اینکه وارد حساب اینستاگرامتان شوید لینک www.instagram.com/username را در مرورگر وارد کرده واینتر بزنید البته به جای username نام کاربری مورد نظر را وارد کنید بنابراین در این حالت باید نام کاربری را بدانید، اگر توانستید به صورت معمول به حساب دسترسی پیدا کنید اما از حساب خودتان در برنامه اینستاگرام نتوانستید، به این معناست که شما را بلاک کرده است.

3.جستجوی حساب

اگر نام کاربری را می دانید یا به طور کلی چیزی از آن در ذهنتان هست می توانید در برنامه اینستاگرام جستجو کرده متوجه شوید که آیا مسدود کرده شما را یا خیر.

جستجو در اینستاگرام

  • برنامه اینستاگرام را در اندروید یا آیفون باز کنید.
  • روی آیکون جستجو در نوار پایین زده و صفحه اکسپلورر اینستا بروید.
  • از بالای صفحه داخل فیلد جستجو بزنید و نام کاربری را وارد کنید، اگر نام کاربری را پیدا کرد به این معناست که شما را مسدود نکرده و اگر پیدا نشد یعنی شما را بلاک کرده است.

امکان دسترسی به پروفایل و حساب شخصی به روش های دیگری نیز وجود دارد مانند پیام هایی که از قبل بین شما رد و بدل شده یا از طریق کامنت هایی قدیمی، اگر توانستید نام کاربری و آیکون حساب او را ببینید، روی آن بزنید تا به صفحه حساب او هدایت شوید، اما اگر در آنجا هم نشانه ای از او پیدا نکردید به معنی مسدود سازی شماست.

نکته ها

  • اگر پیام این حساب خصوصی است This Account Is Private را دیدید به این معناست که حساب را از عمومی به خصوصی تغییر داده و احتمالا شما را از بین فالورها حذف کرده است.
  • اگر اینستاگرام چیزی مثل هنوز هیچ پستی نیست No Posts Yet را نشان داد بدون وجود بیو و اطلاعات فالورها این یعنی شما مسدود شده اید.
  • در بعضی مواقع پیام کاربر یافت نشد User Not Found ظاهر می شود، این همان پیامی است که کاربر حساب اینستاگرام را حذف کرده باشد بنابراین به تنهایی این مورد نمی توان مشکل را حل کند.
  • نکته مهمی که باید عرض کنم اینکه تنها به یک روش جهت تشخیص حذف یا مسدود شدن اکتفا نکنید بلکه تمام مراحل گفته شده را برای اطمینان انجام دهید تا دقیقا بفهمید که آیا توسط او بلاک شدید یا نه.

separator line

همچنین ببینید:

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟ | دلگرم

آیا می دانید برای رفع ریپورت در اینستاگرام چه کاری انجام دهید ؟

نحوه آپلود و دانلود ویدیو در IGTV اینستاگرام | دلگرم

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits