دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حذف مخاطبین در آیفون با ترفند ساده
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آموزش حذف مخاطبین سیم کارت در آیفون و همچنین مدیریت و حذف مخاطبین تکراری در گوشی موبایل آیفون.

سیستم عامل گوشی های آیفون آی او اس iOS از زمان انتشارش که بیش از 10 سالی می شود دائما بروزرسانی هایی را دریافت کرده است. اما با وجود توسعه این سیستم عامل، برنامه مدیریت مخاطبین Contacts از ساده ترین ویژگی محروم است و آن اینکه نمی توان مخاطبین متعدد را در آن واحد در این برنامه پیش فرض حذف کرد. بنابراین اگر بخواهید چندین مخاطب را همزمان در آیفون با استفاده از برنامه Contacts حذف کنید موفق نخواهید شد. و فقط یک مخاطب را می توانید حذف کنید لذا این کار زمان زیادی از شما خواهد گرفت. اما ترفندهایی هست که می توانید به راحتی با کمک آنها همزمان بیش از یک مخاطب را در آیفون حذف کنید.

حذف چند مخاطب در آیفون

استفاده از iCloud

استفاده از iCloud

خوب با فرض اینکه از iCloud استفاده می کنید، و اقدام به همگام سازی مخاطبین برنامه Contacts ابری روی سرویس اپل آیدی (Apple ID) خود کرده اید، بنابراین می توانید با هر دستگاهی به مخاطبین دسترسی داشته باشید. در چنین حالتی نسخه وب سرویس iCloud شما را قادر می سازد که بتوانید چندین مخاطب را به راحتی حذف کنید.

ابتداء مرورگر وب را در کامپیوتر خود باز کنید (فرقی نمی کند از ویندوز استفاده می کنید یا مک و یا لینوکس) بعد از آن به سایت icloud.com بروید سپس با اپل آی دی خود و پسورد وارد حسابتان شوید.

در صفحه اصلی آی کلود، روی برنامه Contacts جهت نمایش مخاطبین (طبق مراحل قبل که همگام سازی کردید) کلیک کنید. حالا مخاطبینی که می خواهید حذف کنید را با فشردن و نگه داشتن کلید Ctrl در کیبورد و با استفاده از ماوس انتخاب کنید.

بعد از آن روی آیکون تنظیمات در سمت چپ صفحه کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه دیلیت Delete را همان طور که در تصویر می بینید، انتخاب کنید.

حذف مخاطبین سیم کارت در آیفون

در صفحه پیامی مبنی بر تایید حذف ظاهر می شود که باید روی گزینه Delete کلیک کنید و با این روش تمام مخاطبینی که انتخاب کردید از تمام دستگاه های اپل شما حذف می شوند.

اگر به نظرتان روش بالا سخت است می توانید از راه دیگری که در ادامه توضیح می دهیم استفاده کنید.

استفاده از برنامه Contact Groups

استفاده از برنامه Contact Groups

برای حذف مخاطبین در تعداد بالا مستقیما از طریق گوشی آیفون نیاز به دانلود برنامه ای به نام Contact Groups است که ویژگی های زیادی را برای مدیریت مخاطبین فراهم می کند از جمله گزینه های آن انتخاب چندین مخاطب و حذفشان به یک کلیک. نسخه رایگان این برنامه به شما اجازه می دهد که تا 10 مخاطب را در هر بار حذف کنید، طبیعتا اگر بیشتر بودند باید مراحل را تکرار کنید. برای حذف تعداد بالا باید اشتراک بخرید که فکر نمی کنم نیاز باشد.

بعد از دانلود برنامه با زدن OK مجوز دسترسی به مخاطبین تان را بدهید بعد از آن به تب Contacts بروید تا تمام مخاطبین روی صفحه نمایش داده شوند. حالا از گوشه سمت چپ در بالا روی کلید Select کلیک کنید و شروع به انتخاب مخاطبینی کنید که می خواهید حذف نمایید و در آخر روی کلید حذف Delete از نوار ابزار پایین بزنید سپس برای تایید فرایند حذف روی گزینه Delete بزنید. بنابراین با این روش می توانید مخاطبین خود را حذف کنید

separator line

همچنین ببینید:

ترفند های کاربردی در آیفون

پاک کردن حافظه کش در آیفون و آیپد

ترفند آیفون



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits