دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تبدیل ویدیوهای یوتیوب به گیف GIF با سایت و برنامه برای اندروید
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
معرفی بهترین سایت و برنامه و اپلیکیشن برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به تصاویر و عکس های گیف GIF برای انتشار در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی.

تصاویر متحرک گیف GIF در بین کاربران محبوبیت داشته و زیاد از آن در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان و غیر ذلک استفاده می شود، علاوه بر اینکه تصاویر گیف خیلی سریع می توانند مقصود را به ببیننده برسانند. برنامه های زیادی این روزها منتشر شده اند که برای ساخت تصاویر متحرک مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین در بعضی از گوشی های همراه از طریق دوربین آنها می توانید تصاویر گیف بسازید. در این بین بعضی از کاربران مایلند که از ویدیوهای یوتیوب تصاویر گیف GIF بسازند به همین خاطر قصد داریم در این بخش ابزارهایی را معرفی کنیم که به کمک آنها می توانید از ویدیوهای یوتیوب بدون نیاز به دانلود آنها روی دستگاه تان گیف بسازید.

وب سایت Gifs

وب سایت Gifs

زمانی که صحبت از فرایند ساخت تصاویر متحرک می شود نمی شود سایت محبوب Gifs را معرفی نکرد. این سایت یکی از سایت های معروفی است که برای ساخت تصاویر متحرک از آن استفاده می کنند و کار با آن برای هر کاربری امکان پذیر است. برای اینکه از ویدیوهای یوتیوب بتوانید با کمک این سایت Gif بسازید فقط کافیه کلمه gif را قبل از کلمه youtube در آدرس URL اضافه کنید مانند زیر؛

https://www.gifyoutube.com/watch?v=KfdIxi1kh4Y

بعد از اینکه لینک را باز کنید به ادیتور مخصوص سایت منتقل خواهید شد و از آنجا می توانید فایل gif خود را حداکثر 20 ثانیه تنظیم کنید. کارهای دیگری هم مثل برش و افزودن رنگ و سرعت ویدیو و غیره را نیز می توانید انجام دهید. هر چیزی که اضافه می کنید به صورت لایه اضافه خواهد شد لذا می توانید در صورتی که نپسندید، حذف کنید. متاسفانه خود سایت واترمارک می زند که برای برداشتن آن باید از نسخه پولی استفاده کنید.( ورود به وب سایت Gifs)

افزونه Gifit

افزونه Gifit

Gifit در واقع افزونه گوگل کروم است که می توانید برای ساخت تصاویر متحرک gif از ویدیوهای یوتیوب، از آن استفاده کنید. بعد از نصب این افزونه علامت Gifit را زیر ویدیو خواهید دید و به محض اینکه روی آن کلیک کنید می توانید زمان شروع و پایان گیف را مشخص نمایید و همچنین امکان ویرایش اندازه و نرخ فریم ها و تعییم کیفیت فایل Gif وجود دارد. تمام این کارها را از بخش منوی آن می توانید انجام دهید و محدودیتی از نظر زمانی برای ایجاد گیف ندارید فقط تنها محدودیت این افزونه این است که نمی توانید ویدیو را در اثناء ایجاد تصویر متحرک مشاهده کنید. در مقایسه با برنامه های دیگر وب این افزونه به زمان بیشتری نیاز دارد. (ورود به صفحه افزونه)

برنامه Video to GIF

برنامه Video to GIF

زمانی که بخواهید با گوشی آیفون از ویدیوهای یوتیوب گیف Gif بسازید، گزینه های محدودی خواهید داشت اما بهترین گزینه در دسترس برنامه Video to GIF است. برنامه را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اجرا کنید و گزینه YouTube to Gif را انتخاب نمایید سپس بعد از آن لینک URL مخصوص به ویدیو را وارد کنید و زمان ابتداء و انتها برای ساخت فایل گیف را مشخص کنید. سپس می توانید از گیف Gif ساخته شده در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. (ورود به صفحه Video to GIF)

برنامه GifRun

برنامه GifRun

بیشتر برنامه های اندرویدی مخصوص ساخت تصاویر متحرک فقط از ویدیوهای ذخیره شده در گوشی برای ساخت گیف Gif استفاده می کنند و برنامه هایی که که می توانند از ویدیوهای یوتیوب گیف بسازند کم هستند و تقریبا اکثرشان بی فایده اند یا کارشان را کامل انجام نمی دهند بنابراین بهترین گزینه برای کاربران اندروید استفاد از برنامه تحت وب GifRun است. علاوه بر این کاربران آیفون و اندروید می توانند از برنامه های تحت وب Gifs.com و Giphy استفاده کنند. (ورود به صفحه GifRun)

با توجه به اینکه گزینه های زیادی در آنها تعبیه شده و کار با آنها برای کاربران اندروید کمی پیچیده می شود لذا گزینه مناسب برای کاربران اندروید استفاده از برنامه تحت وب GifRun است، فقط باید لینک مخصوص ویدیو را کپی کرده و در فیلد مخصوص آن صفحه وارد کنید و سپس زمان ابتداء و انتها را برای ساخت گیف Gif مشخص کنید، حداکثر زمان برای یک فایل گیف GIF که می توان ایجاد کرد 10 ثانیه است.

separator line

همچنین ببینید:

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم | دلگرم

آموزش تصویری دانلود فیلم از یوتیوب بدون نرم افزار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits