دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با AMD‌ BlueStarks، سیستم عامل اندروید را به صورت کامل بر روی ویندوز اجرا کنید
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با AMD‌ BlueStarks، سیستم عامل اندروید را به صورت کامل بر روی ویندوز اجرا کنید-اجرای برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر

با AMD‌ BlueStarks، سیستم عامل اندروید را به صورت کامل بر روی ویندوز اجرا کنید

اجرای برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر

چند سالی از عمر BlueStacks شرکت AMD که با کمک آن قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید ممکن شده بود، می‌گذرد. اما AMD در امسال چند قدم فراتر رفته و می‌خواهد کل سیستم عامل اندروید را بر روی ویندوز شما اجرا کند. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از نسخه جدید BlueStack این شرکت در اختیارتان قرار دهیم.

غول دنیای گرافیک در نمایشگاه امسال، از نسخه جدید BlueStack پرده برداشت. بدین ترتیب شما اکنون می‌توانید کل سیستم عامل اندروید را با تمامی قابلیت‌ها و گجت‌ها بر روی یک کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت اجرا نمایید. این اپلیکیشن ضمن اجرای محیط سیستم عامل اندروید، به شما قابلیت اجرای اپلیکیشن‌ها و کار کردن با ویجت‌ها و دیگر قابلیت‌های اندروید را می‌دهد. همچنین نکته جالب توجه در رابطه با این سیستم آن است که اپلیکیشن‌های اندرویدی اجرا شده در این حالت، قابلیت‌ دسترسی به فایل‌های ذخیره شده در سیستم شما را نیز دارند.

در حال حاضر صحبتی از اینکه آیا این سیستم توانایی اجرای اپلیکیشن‌ها در حالت فول‌اسکرین دارد یا خیر به میان نیامده است، اما بر اساس صحبت‌های AMD، کامپیوترهایی با تراشه‌های سری A این شرکت از این قابلیت بهره‌مند خواهند بود. همچنین قابلیت استفاده از این امکان در سیستم‌هایی که از APUهای AMD استفاده نمی‌کنند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، این خبر بروز خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits