دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش پیدا کردن شماره افراد در تلگرام از طریق آیدی
34
زمان مطالعه: 5 دقیقه
پیدا کردن شماره در تلگرام تنها در صورتی امکان پذیر است که شما ابتدا شماره خود را برای طرف مقابل ارسال کنید و با ذخیره کردن شماره شما توسط شخص مورد نظر شماره اش برای شما نمایان میشود.

پیدا کردن شماره در تلگرام

شاید شما هم جزء افرادی باشید که برای شما از طریق تلگرام مزاحمت هایی ایجاد شده است، ولی شما نمی توانید شماره طرف مقابل را ببینید و فقط آی دی برای شما نمایش داده می شود و برای پیگیری اینکه چه کسی مزاحم شما می شود، نیاز به شماره موبایل آن شخص داشته باشید. در مقاله زیر برای شما بصورت کامل آموزش پیدا کردن شماره در تلگرام را آموزش داده ایم.

آموزش پیدا کردن شماره در تلگرام

همان طور که میدانید در تلگرام شماره هر شخص فقط برای کسانی مشخص است که جز مخاطبین وی باشند، یعنی یکی از دو طرف شماره دیگری را داشته باشد.

ولی اگه هیچکدام جز مخاطبین هم نباشید در قسمت Number یا شماره، چیزی مشخص نمی شود و دو طرف نمیتوانند شماره همدیگر را ببینند.

هیچ روشی هم نیست که بتوان این حالت را دور بزنید و هک کنید و تنها گزینه ای که باقی می ماند این است که یکی از دو طرف خط دیگری را در مخاطبین خود سیو کنند.

در این حالت شما باید به هر طریقی که شده، شماره خود را به طرف مقابل بدهید تا طرف در گوشی خود سیو کند. فقط و فقط با این راه میتوانید شماره شخص مورد نظر را ببینید.

برای اینکار شما ابتدا وارد صفحه چت با شخص مورد نظر شوید و سپس از سه نقطه ی بالا، گزینه Share my contact را بزنید و سپس ok کنید تا شمارتون به صورت آماده به سیو به فرد ارسال شود.

حالا باید از شخص بخواهید شماره شما را ذخیره کند، با اضافه کردن جز مخاطبین تلگرامش می شوید ولی در قسمت Contact گوشی ذخیره نمی شود و بلافاصله بعد از ذخیره کردن خط شما میتوانید شماره شخص مقابل را ببینید.

بسیاری از افراد شاید شماره شما را ذخیره نکنند ولی بعضیا هم بی خبر هستند و نمیدانند با اینکار شخص مقابل موبایل آن ها را میبیند.

چه کسانی شماره ما را در تلگرام دارند

اگر شماره ناشناسی به ما پیام دهد هم با دیدن نام این شخص و اطلاعات کاربری اش که در پروفایل مشخص است می توانیم بفهمیم چه کسانی شماره ما را دارند.

به پروفایلش نگاه کنید اکر فقط ایدی باشد یعنی شماره ای از شما ندارد و اگر شماره تلفن این شخص نمایش داده شود یعنی شماره شما را ذخیره کرده است.

پیدا کردن افراد در تلگرام بدون داشتن شماره

برای پیدا کردن افراد در تلگرام بدون آنکه شماره شخص را داشته باشید تنها کافی است که آی دی طرف مقابل را داشته باشید برای این کار سه روش وجود دارد که به آن اشاره می کنیم .

  • سرچ افراد توسط آی دی تلگرام: در این روش در قسمت سرچ، آی دی طرف مقابل را به همراه @ وارد می کنیم و در نسخه اندروید و دسکتاپ هیچ فرقی نمی کند. به عنوان مثال برای پیوستن به کانال سایت ستاره کافی است در قسمت سرچ setare_com@ را وارد کنید و به کانال آن ملحق شوید .
  • هنگامی که در قسمت سرچ آی دی را وارد کردید ولی نتوانستید شخص مورد نظر خود را پیدا کنید می توانید از این روش استفاده کنید به صورتی که همان آی دی شخص مقابل را همراه با @ برای یک شخصی در تلگرام بفرستید. پس از آن این عبارت حالت لینک دار به خود می گیرد و با ضربه زدن به آن می توانید چت با آن شخص را آغاز کنید .
  • در این روش باید مرورگر خود را باز کنید و در آن «نام کاربری/telegram.me» را وارد کنید و به جای کلمه نام کاربری آی دی شخص مقابل را وارد کنید.

بیشتر بخوانید :

۲۳ نکته طلایی برای تبلیغات در تلگرام

لیست کامل کانال های حاوی متن و عکس عاشقانه در تلگرام

از کجا بفهمیم در تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و ... بلاک شده ایم ؟

روشی ساده برای استفاده همزمان تا ۱۰ اکانت تلگرام دسکتاپ PC + عکس

چگونه بفهمیم در تلگرام هک شدیم

در گروه ها و سایت ها به دروغ نرم افزارهایی را برای پیدا کردن شماره در تلگرام به فروش می رسانند.
ولی برنامه پیدا کردن شماره موبایل تلگرام وجود ندارد و مواظب باشید که سرتان کلاه نرود و همچنین اگر نمی خواهید کسی از این روش برای بدست آوردن شماره ی شما استفاده کند زمانی که شخصی شماره ی خود را برای شما فرستاد به هیچ عنوان آن را ذخیره نکنید.
تا شما شماره را ذخیره نکنید شخص اطلاعاتی از شما بدست نمی آورد. توجه داشته باشید چت کردن با فرد ناشناس اشکالی ندارد و هویت شما را مشخص نمی کند و فقط با سیو نکردن و دانلود نکردن برنامه های الکی حریم خصوصی خود را حفظ کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (34 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits