دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تصاویر جدید اوپو A97 5G منتشر شد
12
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به لطف تصاویر جدید منتشر شده از گوشی پیش روی کمپانی اوپو اکنون اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت فون در دست داریم.

به لطف لیست شدن اوپو A97 5G در Telecom چین در اوایل هفته‌ی قبل جزئیات مربوط به طراحی و برخی ویژگی‌های این اسمارت فون مشخص شد. اکنون وبسایت Evan Blass نیز تصاویر باجزئیات‌تری از گوشی پیش روی کمپانی اوپو را منتشر کرده است. اوپو A97 5G علاوه بر رنگ آبی منتشر شده در تصاویر هفته قبل در دو رنگ مشکی و صورتی نیز قابل خرید خواهد بود.

اوپو A97 5G

به علاوه، در این تصاویر شاهد طراحی مات قاب پشتی در هر سه نسخه‌ی این اسمارت فون نیز هستیم. همچنین در قسمت راست این گوشی به کار گیری از یک دکمه پاور که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند، به چشم می‌خورد. قسمت پایینی A97 5G نیز میزبانی از یک جک هدفون در کنار یک درگاه یو اس بی سی و یک اسپیکر را عهده دار خواهد بود.

اوپو A97 5G

از این گذشته، اوپو A97 5G به یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD مجهز خواهد بود که ناچ قطره‌ای طراحی شده بر روی این صفحه نمایش محل قرار گیری یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز محسوب می‌شود. مجموعه دوربین دوگانه‌ی این اسمارت فون بر روی قاب پشتی از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک لنز ثانویه‌ی 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

اوپو A97 5G

همچنین انتظار می‌رود که تامین نیروی مورد نیاز این گوشی به وسیله‌ی یک باطری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر تامین شود. انتظار می‌رود که اوپو A97 5G در چین برابر با شروع قیمت 2,299 یوان یا 350 دلار روانه‌ی بازار گردد.

اوپو A97 5G

ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید درباره اوپو Reno7 Z 5G بدانید!

هر آنچه باید درباره‌ی اوپو K۱۰ ۵G و K۱۰ Pro بدانید!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (12 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits