دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی تکنو اسپارک 9T
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپانی چینی تکنو این بار به معرفی عضو جدید سری پرطرفدار اسپارک پرداخته است.

کمپانی تکنو از جدید‌ترین عضو سری اسپارک خود یعنی اسپارک 9T رونمایی کرده است. این اسمارت فون مقرون به صرفه به همراه صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر HD+ و ریفرش ریت 90 هرتزی عرضه خواهد شد. در پنل این گوشی یک ناچ قطره‌ای به چشم می‌خورد که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این در حالیست که قسمت پشت این گوشی میزبان یک دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی، خواهد بود.

تکنو اسپارک 9T

در مدل اسپارک 9T شاهد بکارگیری از یک چیپست هلیو G37 مدیاتک هستیم که به وسیله‌ی چهار گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه‌ی قابل ارتقاء از طریق مایکرو اس دی، همراهی می‌شود. این اسمارت فون همچنین از یک باطری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر و توان شارژ 10 وات نیز بهره مند بوده و به صورت پیش فرض به همراه اندروید 12 و رابط کاربری HiOS 8.6 کمپانی تکنو عرضه می‌شود.

تکنو اسپارک 9T

اسپارک 9T در رنگ‌های آبی Atlantic ، فیروزه‌ای Turquoise ، بنفشIris و طلاییCocoa قابل خرید خواهد بود. قیمت نسخه‌ی دارای چهار گیگابایت رام و 64 گیگابایت حافظه داخلی از 78,300 نایرا نیجریه یا 188 دلار آغاز شده و نسخه‌ی مجهز به چهار گیگابایت رام و حافظه 128 گیگابایتی این گوشی با شروع قیمت 88,000 نایرا نیجریه یا 212 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

شروع قدرتمند اینفینیکس با معرفی سه گوشی جدید!

هر آنچه باید درباره‌ی اوپو K۱۰ ۵G و K۱۰ Pro بدانید!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits